همه اخبار و مقاله ها

شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد؛ رانندگان خودمالک کامیون بخوانند

جزئیات شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد. بر اساس این اعلام معین شد کدام شخصیت های حقیقی و حقوقی، به چه تعداد و با چه شرایطی می توانند کدام برندها را وارد کنند.

23 مهر 1402

هر آنچه در خصوص فناوری شارژ بی سیم Qi2 باید بدانید

در ژانویه 2023، کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) استاندارد Qi2 را معرفی کرد که یک به روز رسانی مهم برای استاندارد شارژ بی سیم Qi محسوب می گردد. لازم به ذکر است یک دهه از ظهور این فناوری در گوشی های هوشمند می گذرد و حالا این کنسرسیوم با معرفی فناوری شارژ بی سیم Qi2 امیدوار...

19 مهر 1402

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان 16 تا 19 آبان ماه برگزار می گردد

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور بسیاری از خودروسازان غایب در نمایشگاه های اخیر برگزار می گردد. این نمایشگاه قرار است در روزهای 16 تا 19 آبان ماه پذیرای علاقه مندان به خودرو در شهر اصفهان باشد.

12 مهر 1402

قاره تازه کشف شده، نقشه برداری شد، عکس

در یونان قدیم معتقد بودند که به علت تقارن هندسی این قاره باید در آن سوی دنیا وجود داشته باشد.

8 مهر 1402

پیدا شدن گنج هزار ساله در حیاط خانه، عکس

یورونیوز نوشت: خانواده آسویک در حال جستجوی جواهرات گمشده خود بودند که به محض روشن کردن فلزیاب به یک سگک حکاکی شده و کاسه ای شکل و بعلاوه یک شیء مدفون دیگر برخورد کردند که به نظر می رسد متعلق به دوران وایکینگ ها باشد.

7 مهر 1402

چگونه بلیط هواپیمای مقرون به صرفه پیدا کنیم؟

هزینه خرید بلیط بخشی از هزینه های سفر است و در سفرهای هوایی بیشتر افراد در پی تهیه بلیط مقرون به صرفه هستند. برای پیدا کردن بلیط مقرون به صرفه هواپیما چند روش وجود دارد. روش هایی که هم می توانید بلیط هواپیما را با قیمت مناسب تهیه کنید و هم اینکه یک سفر هوایی...

3 مهر 1402

کارآفرینی کلیدواژه کتابخانه شد، سالن های مطالعه میزبان تبادل اطلاعات زنان روستا

سرویس استان های خبرنگاران : زهرا پورحسن، زاده اول خرداد سال 1364 روستای ایسین و کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان است. از سال 1393 به عنوان کتابدار در نهاد کتابخانه ها، کارهای ماندگاری انجام داده است که در این گفت وگو به موضوع کارآفرینی در این کتابخانه می...

1 مهر 1402

تمرینات پرسپولیس تعطیل شد

با دعوت از محمدمهدی احمدی، تعداد ملی پوشان پرسپولیس حاضر در هانگژو به سه نفر رسید و به این ترتیب بازی های پرسپولیس در لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد. به این ترتیب مسابقه بعدی سرخپوشان ایران در چارچوب ملاقات های لیگ قهرمانان و برابر الدحیل در دهم مهرماه...

30 شهریور 1402

معرفی برند لالیک

برند های لوکس در دنیای عطرسازی همیشه با کیفیت بی نظیر و طراحی های استثنایی خود، هواداران عطر و ادکلن را به خود جلب نموده اند. برند لالیک (Lalique) از جمله برندهایی است که در زمینه فراوری عطر و ادکلن های لوکس به معروفیت رسیده و نه تنها عطرهایی بی نظیر ایجاد...

30 شهریور 1402

شاهکار دوربین 200 مگاپیکسلی تازه گوشی های سامسونگ ، عکس

گجت نیوز نوشت: سامسونگ به تازگی با انتشار یک تیزر رسمی، از قصد خود برای استفاده از سنسورهای 200 مگاپیکسلی برای دوربین های تله فوتو خبر داده که احتمالا در سری گلکسی اس 24 شاهد آن خواهیم بود.

29 شهریور 1402

قیمت محصولات سایپا امروز سه شنبه 28 شهریور 1402

خبرنگاران- ساینا دنده ای جزو مقرون به صرفه ترین خودرو های صفرکیلومتر داخلی است. در بازار آزاد معادل 330 میلیون تومان خریدوفروش می گردد و تیبا صندوقدار که مثل ساینا از خط فراوری سایپا خارج شده، 335 میلیون تومان قیمت دارد.

28 شهریور 1402

دروازه بان النصر در شلوغی های امروز گم شد؟ ، این تصویر گویای شرایط نواف العقیدی است

ستاره خط دروازه تیم فوتبال النصر در هتل تیمش حضور دارد و خبرهای گم شدنش کاملا یک شوخی بوده است.

28 شهریور 1402

تولید اکسیژن از جو مریخ ، آزمایش موفقی که انجام شد

آزمایشی که در مریخ اجرا شده نشان داد که استخراج اکسیژن قابل تنفس از جو نازک این سیاره امکان پذیر است.

27 شهریور 1402

مردی که فیلم های سینمایی را نقاشی می کرد

اکبر شیرافکن 56 سال دارد. از نوجوانی با هنر نقاشی آشنا شده و همزمان کار در کارگاه رحمت علی زاده را آغاز نموده است. یکی از مهم ترین مسئولیت های علی زاده طراحی پوسترها و بنرهای فیلم های سینمایی بوده که بر سردر سینما نصب می شد.

26 شهریور 1402

برای عصرت یه میان وعده جنوبی درست کن، طرز تهیه سمبوسه اصیل خوزستانی

سمبوسه یک خوراکی و میان وعده اصل جنوبی است. طرز تهیه این میان وعده خوشمزه را در زیر مطالعه می کنید.

25 شهریور 1402

خاطرات ناصرالدین شاه در بلژیک؛ نزدیک بود میان آن ها دعوا بیاندازیم، بامزه بود!

سومین سفر ناصرالدین شاه به اروپا در فروردین سال 1268 شمسی آغاز شد؛ او در این سفر ابتدا به روسیه رفت و سپس راهی کشور های آلمان، هلند، بلژیک و انگلستان شد.

24 شهریور 1402

فاجعه در لیبی؛ افزایش شدید شمار کشته و مفقودی ها ، آخرین تلفات سیل ویرانگر

یک مشاور مجلس نمایندگان لیبی گفت که شمار جانباختگان باران سیل آسا و سیلاب ویرانگر در شمال شرق این کشور از 8 هزار نفر عبور نموده است.

23 شهریور 1402

با این روش کاهش وزن را 2 برابر کنید

نتایج تحقیق نشان داد، آهسته غذا خوردن به افراد کمک می کند تا دو برابر بیشتر وزن کم کنند. جویدن هر لقمه غذا به مدت 30 ثانیه منجر به کاهش وزن پنج پوندی شرکت کنندگان در این مطالعه در یک دوره 6 ماهه شد. در مقابل، در گروه کنترل که با سرعت عادی غذا می خوردند شاهد...

22 شهریور 1402

5 عادت غلط برای سلامت پوست

دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، 5 عادت غلط که سلامت پوست را از بین می برد را اعلام نمود.

22 شهریور 1402

ترفندهای طلایی خانه داری که دانستن آنها ضروری است

دانستن ترفندهای خانه داری برای داشتن خانه ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفندها به شما کمک می کند تا بتوانید همه مسائل مربوط به خانه و آشپزخانه را با خیال راحت و در مدت زمان بسیار کوتاهی با اطمینان حل کنید.

21 شهریور 1402
تعداد: (1551)