خودرو

شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد؛ رانندگان خودمالک کامیون بخوانند

جزئیات شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد. بر اساس این اعلام معین شد کدام شخصیت های حقیقی و حقوقی، به چه تعداد و با چه شرایطی می توانند کدام برندها را وارد کنند.

23 مهر 1402

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان 16 تا 19 آبان ماه برگزار می گردد

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور بسیاری از خودروسازان غایب در نمایشگاه های اخیر برگزار می گردد. این نمایشگاه قرار است در روزهای 16 تا 19 آبان ماه پذیرای علاقه مندان به خودرو در شهر اصفهان باشد.

12 مهر 1402

قیمت محصولات سایپا امروز سه شنبه 28 شهریور 1402

خبرنگاران- ساینا دنده ای جزو مقرون به صرفه ترین خودرو های صفرکیلومتر داخلی است. در بازار آزاد معادل 330 میلیون تومان خریدوفروش می گردد و تیبا صندوقدار که مثل ساینا از خط فراوری سایپا خارج شده، 335 میلیون تومان قیمت دارد.

28 شهریور 1402

فاجعه در لیبی؛ افزایش شدید شمار کشته و مفقودی ها ، آخرین تلفات سیل ویرانگر

یک مشاور مجلس نمایندگان لیبی گفت که شمار جانباختگان باران سیل آسا و سیلاب ویرانگر در شمال شرق این کشور از 8 هزار نفر عبور نموده است.

23 شهریور 1402

قطورترین چنار مرکز کجاست؟ ، درختی که مورد احترام تهرانی هاست

تا چند دهه قبل که تهران مملو از باغ های سرسبز و پربار بود، مردم هم زندگی مسالمت آمیزی با طبیعت داشتند و درخت به عنوان موجودی زنده نزد تهران نشین ها عزیز بود. اهالی مرکز همیشه برای حفظ و نگهداری درخت ها می کوشیدند و در اوج توسعه تهران و ورود بی رویه خودرو...

26 مرداد 1402

لوتوس امیرا فرست ادیشن؛ تفسیر جزئیات زیبایی روی چرخ

حدودا 2 سال پیش و همزمان با معرفی لوتوس اِمیرا به آنالیز مشخصات و ویژگی های این خودرو پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار گرفته است.

18 مرداد 1402

آخرین مهلت ثبت نام دنا پلاس به قیمت کارخانه

طبق اطلاعیه شرکت ایران خودرو، مهلت واریز وجه متقاضیان ثبت نام دنا پلاس به زودی به انتها می رسد.

15 مرداد 1402

ابر آروان از نسل تازه هاست دانلود با کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد

ابر آروان از صندوقچه دانلود (Bucket Download)به عنوان نسل تازه هاست دانلود، با پهنای باند نامحدود و کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد.

10 مرداد 1402

10 دلیل کم شدن صدای مکالمه گوشی آیفون

کم شدن صدای مکالمه گوشی آیفون به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است هنگام تماس قبلی به طور تصادفی دکمه تنظیمات صدا را تغییر داده باشید و حتی ممکن است مانعی مانند ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری وجود داشته باشد.

7 مرداد 1402

بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور: ایران خودرو!

در چند وقت اخیر، شاهد اقداماتی از طرف ایران خودرو بودیم که مانند همواره، ما را به فکر فرو می برد.کارهایی که این شرکت برای حفظ بازار خود حاضر است انجام بدهد، در نوع خود جالب هستند. به کار بردن رنگ های نو، استفاده از تریم دو رنگ، استفاده از سقف های شیشه ای،...

6 مرداد 1402

مهم ترین نکات نگهداری از پنکه

پنکه ها مانند یک آهنربا گردوخاک و کثیفی را جذب می نمایند و این آلودگی ها روی عملکرد پنکه تاثیر منفی دارند؛ بنابراین اگر نکات نگهداری از پنکه را رعایت نکنید نباید انتظار باد خنک از این وسیله برقی داشته باشید. گردوغبار و کثیفی انباشته شده روی پنکه به تدریج...

2 مرداد 1402

یک سدان تازه چینی وارد کشور شد!، عکس

گجت نیوز نوشت: آئولوس شاین مکس به عنوان سدان وارداتی چینی ایران خودرو رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Aeolus Shine Max آشنا می شویم.

28 تیر 1402

ارائه تسهیلات ویژه برای تغییر کاربری مراکز صنعتی ، شناسایی 260 پلاک فرسوده در تکه دهم مرکز

260 پلاک بالای 1000 مترمربع در منطقه 10 شناسایی شده است که حدود 140 پلاک قابلیت تغییرکاربری به پارکینگ و ساماندهی کاربری های خدماتی هفت گانه مثل میوه و تره بار، درمانی و فضای سبز دارد.

8 تیر 1402

دکمه ای که لمس آن مساوی با مرگ بود!

در اتومبیل های مدرن وقتی بخواهید نور بالا بزنید، از یک دسته که در کنار فرمان قرار گرفته است استفاده می کنید، اما با مروری بر تاریخ و آنالیز اتومبیل های قدیمی، متوجه می شویم که در اتومبیل های قدیمی، راننده ها برای نوربالا دادن، از شیوه دیگری بهره می بردند...

6 تیر 1402

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران فروش ، برخورد قانونی با متخلفان

در پی تخلف بعضی خودروسازان در اعلام قیمت های ابلاغی، شورای رقابت اعلام نمود: هرگونه تغییر قیمت های درب کارخانه ابلاغی شورای رقابت، تخلف محسوب شده و علاوه بر رسیدگی در شورای رقابت، موضوع به وسیله مراجع نظارتی پیگیری خواهد شد.

1 تیر 1402

Fostla و رونمایی از خوش رنگ ترین مرسدس بنز دنیا، خودرویی برای وایت واکرها!

Fostla تیونر آلمانی از یک دستگاه مرسدس بنز آ ام گ اس ال 63 برابوس خاص رونمایی نموده که ترکیب کد رنگ های فعال در این پروژه به شدت مورد توجه رسانه های خودرویی قرار گرفته است.

29 خرداد 1402

بازسازی Front Mission 1 به کنسول ها و کامپیوتر می آید؛ تریلر نو آن را ببینید

هرچند عرضه بازسازی Front Mission 2 به تعویق افتاده، اما کاربران پلتفرم های دیگر می توانند نسخه بازسازی شده بازی اول این سری را به زودی تجربه نمایند. کمپانی Forever Entertainment اخیرا اعلام نموده است که Front Mission 1st: Remake برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی نیز عرضه...

23 خرداد 1402

یک تغییر بزرگ در تمام ماشین های پژو!، عکس

لوگوی بعضی خودروسازان در چند سال اخیر به علت تناسب با سیاست های تازه و یا ایجاد تنوع، تغییر نموده و یکی از بزرگترین تغییرات در این زمینه متعلق به نشان پژو است.

18 خرداد 1402

عکس ، پرچمدار اسپرت دانگ فنگ به میدان آمد

گجت نیوز نوشت: دانگ فنگ آئولوس eπ01 یک خودرو کانسپت چینی است که اگر دقیق به آن نگاه کنید، پولستار 5 را می بینید. در ادامه با مشخصات فنی و تصاویر مجذوب کننده Dongfeng Aeolus eπ01 همراه می شویم.

11 خرداد 1402

ترفند های شگفت انگیز خانه داری با لیمو ترش

لیمو ترش علاوه بر خواص بسیار زیادی که برای سلامتی دارد، کاربرد های مفید دیگری نیز دارد که در این مطلب با بعضی از آن ها آشنا می شویم.

31 اردیبهشت 1402
تعداد: (168)