فرهنگ و هنر

شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد؛ رانندگان خودمالک کامیون بخوانند

جزئیات شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد. بر اساس این اعلام معین شد کدام شخصیت های حقیقی و حقوقی، به چه تعداد و با چه شرایطی می توانند کدام برندها را وارد کنند.

23 مهر 1402

کارآفرینی کلیدواژه کتابخانه شد، سالن های مطالعه میزبان تبادل اطلاعات زنان روستا

سرویس استان های خبرنگاران : زهرا پورحسن، زاده اول خرداد سال 1364 روستای ایسین و کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان است. از سال 1393 به عنوان کتابدار در نهاد کتابخانه ها، کارهای ماندگاری انجام داده است که در این گفت وگو به موضوع کارآفرینی در این کتابخانه می...

1 مهر 1402

معرفی برند لالیک

برند های لوکس در دنیای عطرسازی همیشه با کیفیت بی نظیر و طراحی های استثنایی خود، هواداران عطر و ادکلن را به خود جلب نموده اند. برند لالیک (Lalique) از جمله برندهایی است که در زمینه فراوری عطر و ادکلن های لوکس به معروفیت رسیده و نه تنها عطرهایی بی نظیر ایجاد...

30 شهریور 1402

مردی که فیلم های سینمایی را نقاشی می کرد

اکبر شیرافکن 56 سال دارد. از نوجوانی با هنر نقاشی آشنا شده و همزمان کار در کارگاه رحمت علی زاده را آغاز نموده است. یکی از مهم ترین مسئولیت های علی زاده طراحی پوسترها و بنرهای فیلم های سینمایی بوده که بر سردر سینما نصب می شد.

26 شهریور 1402

هادی چوپان قوی تر از سال قبل در مستر المپیا ، سلطانی نژاد: آسیا برای ایران کوچک است

رئیس سازمان تیم های ملی پرورش اندام گفت: رقابت های آسیا برای ایران کوچک است، ما حریفی در این مسابقات نداریم حتی تیم های سوم و چهارممان هم به آسیا بفرستیم، قهرمان می گردد.

19 شهریور 1402

معرفی برترین هتل های ویتنام برای سفر توریستی

جاذبه های ویتنام نیازی به معرفی ندارند. از طبیعت خیره نماینده تا آثار دیدنی، ساحل های خارق العاده و فرهنگ های مختلف ویتنام برای همه چیزی برای ارائه دارد. ویتنام یکی از برترین مقاصد برای یک سغر تابستانی و پر آرامش است و افراد زیادی سالانه از آن بازدید...

19 شهریور 1402

آموزش بازسازی و آفت زدایی نسخ خطی در کتابخانه و مرکز پژوهشی شاهچراغ(ع)

مهدی محسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز،گفت: در راستای توان افزایی همکاران و با هدف حفظ و نگهداری و ترمیم آثار و نسخ نفیس خطی اقدام به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بازسازی، آفت زدایی و حفظ و نگهداری اسناد و نسخ خطی کردیم.

12 شهریور 1402

سفر به قشم بوم گردی یا هتل؟

خبرنگاران ؛ بعد از رزرو پرواز تهران قشم، اولین چیزی که باید به آن فکر کنید محل سکونت است. به علت حضور گردشگرهای مختلف در این جزیره که هر کدام سلیقه خاصی دارند؛ انواع اقامت گاه با امکانات گوناگون در قشم ساخته شده است.

11 شهریور 1402

قهرمان 4 دوره کشتی دنیا: اسپانسر های کشتی عطا را به لقایشان بخشیدند

ابراهیم جوادی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی گفت: با بی توجهی فدراسیون به اسپانسرها، آن ها هم عطا را به لقایش بخشیدند.

8 شهریور 1402

دسترسی راحت تر پژوهشگران به منابع در کتابخانه دیجیتال فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار

علی جانفزا در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در سبزوار اضافه کرد: از چند روز گذشته، یکی از مهم ترین کارهایی که طی ماه های گذشته در این مرکز افتتاح شد، بحث کتابخانه دیجیتال است که این امکان را به مراجعان می دهد تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن به تمامی...

7 شهریور 1402

آنالیز نکات مهم برای خرید گوشی سامسونگ

آیا شما هم در پی خرید گوشی سامسونگ هستید؟ در حال حاضر راه های زیادی برای خرید انواع تجهیزات الکترونیکی همانند گوشی های سامسونگ جلوی پای کاربران قرار گرفته است. هر کدام از این روش های خرید گوشی موبایل، یک سری مزایا و معایب خاص را نیز به همراه دارند.

7 شهریور 1402

نحوه انصراف دانش آموزان از خرید کتاب های درسی

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نحوه انصراف دانش آموزان از خرید کتاب درسی یا اصلاح سفارش کتب درسی را اظهار داشت.

5 شهریور 1402

از تنفس جعبه ای تا منقبض کردن ران ها؛ هشت راه فوری برای کاهش استرس

مطالعات نشان می دهند که نقاشی می تواند به درمان تروما یاری کند و می تواند اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) را تا بیش از 80 درصد کاهش دهد. ثابت شده که بیست دقیقه در روز کار با خاک رس، رقصیدن تا آواز خواندن، نوشتن، زمزمه کردن استرس تان را کاهش می دهد.

1 شهریور 1402

کتاب شناخت بازار، بازاریابی و مشتری مداری منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، کتاب شناخت بازار، بازاریابی و مشتری مداری در سه فصل منتشر شده و می کوشد مخاطب را هرچه بیشتر با موضوع بازار و هرآنچه که به آن مرتبط می گردد آشنا کند.

23 مرداد 1402

رسمی: تاج گذاری کینگ هری در مونیخ

هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی تا 2027 راهی بایرن مونیخ شد.

21 مرداد 1402

کتاب بشنوید، جایزه بگیرید

کتاب شنوی مسابقه متفاوتی درباره کتاب است. یک کتاب صوتی، موضوع این مسابقه است و شما برای پاسخ دهی به مسابقه هر هفته، فقط کافیست یک دقیقه از نسخه صوتی کتاب را بشنوید!

19 مرداد 1402

کیوان ساکت با پایه ساز روی صحنه آمد!

کیوان ساکت، چهره نامدار موسیقی ایران که در برنامه تداکس تهران در سالن برج میلاد شرکت داشت با پایه سازش به روی صحنه رفت و گفت: اجازه پیدا کردم فقط پایه سازم را به روی صحنه بیاورم.

14 مرداد 1402

کشف کشتی رومی دو هزارساله در جریان حفاری در معدن زغال سنگ

باستان شناسان در صربستان پاکسازی یک کشتی چوبی متعلق به دوره امپراتوری روم را که به وسیله معدنچیان در یک معدن زغال سنگ روباز کشف شده، شروع کردند.

12 مرداد 1402

ابر آروان از نسل تازه هاست دانلود با کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد

ابر آروان از صندوقچه دانلود (Bucket Download)به عنوان نسل تازه هاست دانلود، با پهنای باند نامحدود و کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد.

10 مرداد 1402

10 دلیل کم شدن صدای مکالمه گوشی آیفون

کم شدن صدای مکالمه گوشی آیفون به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است هنگام تماس قبلی به طور تصادفی دکمه تنظیمات صدا را تغییر داده باشید و حتی ممکن است مانعی مانند ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری وجود داشته باشد.

7 مرداد 1402
تعداد: (298)