تئاتر

کشف کشتی رومی دو هزارساله در جریان حفاری در معدن زغال سنگ

باستان شناسان در صربستان پاکسازی یک کشتی چوبی متعلق به دوره امپراتوری روم را که به وسیله معدنچیان در یک معدن زغال سنگ روباز کشف شده، شروع کردند.

12 مرداد 1402

تصاویر باورنکردنی ، کوتاه قامتان ایرانی بهترین تعمیرکاران هواپیما ، تعمیرات باک هواپیمای معروف سی، 130 با کمک ریزنقش ها!

باورش مشکل بود اما وقتی سرنخ را گرفتیم، سر از منطقه هوایی مهرآباد درآوردیم و دیدیم این کوچولوهای زبر و زرنگ، کمک متخصص هایی هستند که به راحتی به هرقسمتی از هواپیما که دست دیگران به آنجا نمی رسد، وارد می شوند و خرابی هواپیما را تعمیر می کنند.این گزارش...

2 خرداد 1402

قدیمی ترین قنادی مدرن مرکز اینجا بود، اولین غذای فرنگی ها کجا پخته شد؟

کافه نادری در خیابان جمهوری ازجمله بنا های ارزشمند تاریخی است که نامش با بسیاری از اتفاقات و رویددا های فرهنگی تاریخ کشور گره خورده است.

22 فروردین 1402

کشف تالاری که امپراطور روم در آن جشن می گرفت

تالاری دو هزار ساله در یک ویلای باستانی ایتالیایی کشف شده است که از قرار معلوم محل برگزاری ضیافت های امپراتور روم و ژنرال هایش بوده است.

3 اسفند 1401

اقامت در پاریس، اوج لذت در سرزمین رویاها

بسیاری از مردم هنگامی که به تعطیلات مجلل فکر می نمایند، سریعا شهر پاریس به فکر شان می رسد. پاریس پر از افسانه های عاشقانه، هنر، فرهنگ، هنرهای نمایشی و لذت های آشپزی است. فرانسه در همسایگی اسپانیا، ایتالیا، سوئیس و آلمان است. در نوشته ها و صحنه های بسیاری...

2 بهمن 1401

چه ماه هایی برای سفرهای خارجی مناسب هستند؟

استکهلم یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری دنیا می باشد که می توان گفت که یکی از بهترین و گران ترین شهرهای مناسب برای گردشگری می باشد اما ما در این مقاله قصد داریم شما را با اینکه چگونه با هزینه کمی به این شهر سفر کنید آشنا نماییم.استکهلم...

20 دی 1401

سفر به ترکیه ، برترین مقصد گردشگری ترکیه

ترکیه یک منطقه خیره کننده است که در میان آسیا و اروپا قرار گرفته و دارای آثار تاریخی فراوان و چشم اندازهای زیبای بسیاری میباشد که همواره افراد را تحت تاثیر قرار میدهد. فرهنگ پرجنب و جوش، غذاهای مشهور و تاریخ عظیمی که دارد، همه افرادی که به این ناحیه می...

15 دی 1401

فیلم های برتر آرای مردمی تا خاتمه روز چهارم معرفی شدند

فیلم های برتر آرای مردمی سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران تا خاتمه روز چهارم از این رویداد معرفی شدند.

2 آبان 1401

پیشنهاد برای تئاتر ، همه نمایش هایی که روی صحنه هستند

اغلب مجموعه های تئاتری در این روزها همچنان غیرفعالند و گروه های تئاتری تکلیفشان برای ادامه اجراها معین نیست.

28 مهر 1401

این بار برای شکم گردی از موبایل تان بپرسید

برای خیلی از ما پیش آمده که در پی رستورانی خوب با غذاهایی خوشمزه باشیم اما نمی دانیم به کجا برویم، از چه کسی بپرسیم. حتی پیش از رفتن به رستوران دوست داریم از قیمت و تنوع غذاییش اطلاع پیدا کنیم. چاره چیست؟ جستجو در اینترنت، پرسیدن از دوستان یا دل به دریا...

23 شهریور 1401

برترین جاذبه های رایگان لندن کدامند؟

لندن شهری گران برای سفر و زندگی است. پاید آشنایی با جاذبه های رایگان آن بتواند در کاهش هزینه های سفر تاثیرگذار باشد. با خبرنگاران باشید.

15 اسفند 1400

شهر و دانشگاه اکستر انگلیس را بشناسید

اکستر یکی از بهترین دانشگاه های انگلیس است که در شهری به همین نام واقع شده است. دانشگاهی برجسته که استادیش به سال ها تجربه کار با دانشجویان بین المللی معروف اند.

15 بهمن 1400

راهنمای خرید مبلمان اداری؛ از جایگاه تا میز

همه می دانند که انتخاب و خرید مبلمان، به مکان مورد استفاده و کاربردش بستگی دارد. در واقع، برای یک اداره نمی توان مبل خانگی خرید؛ همانطور که برای خانه هم نمی توان یک مبل اداری راحتی سفارش داد.

12 بهمن 1400

کافه گردی: سیناتلا (نوتلابار سابق) مجتمع کوروش؛ خوردنی هایی خوشمزه در فضایی مدرن و شلوغ

دو هفته قبل به سیناتلا (نوتلابار سابق) شعبه تئاتر شهر سر زدیم و امروز شعبه دیگری از این کافه زنجیره ای پیروز را به شما معرفی خواهیم کرد. در اولین گزارش کافه گردی این هفته با سیناتلای مجتمع کوروش آشنا خواهیم شد. با خبرنگاران همراه باشید.

7 بهمن 1400

استایل شیک فرناز رهنما

خبرنگاران:عکسی از استایل شیک فرناز رهنما که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر نموده است.

3 آبان 1400

فیلم منگی ارزش دیدن دارد؟

پریسا به همراه برادرش راهی شمال می شود تا جهیزیه اش را به تهران برگرداند. اما هنگام ورود به خانه با تصویر دیگری روبه رو می شوند. فیلم سینمایی منگی در یک نصف روز و بدون هیچ گونه کات در حدود 90 دقیقه روایت می شود.

12 آذر 1399

10 جاذبه گردشگری برتر در شهر باکو

شهر باکو یکی از شهرهای مدرن و دیدنی است. این شهر دارای اماکن گردشگری زیادی است که در ادامه با نمونه هایی از آن ها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

28 مهر 1399