راهنمای خرید مبلمان اداری؛ از جایگاه تا میز

به گزارش وبلاگ سال آرامش، همه می دانند که انتخاب و خرید مبلمان، به مکان مورد استفاده و کاربردش بستگی دارد. در واقع، برای یک اداره نمی توان مبل خانگی خرید؛ همانطور که برای خانه هم نمی توان یک مبل اداری راحتی سفارش داد.

راهنمای خرید مبلمان اداری؛ از جایگاه تا میز

به گزارش وبلاگ سال آرامش، کار بخش مهمی از زندگی امروز محسوب می گردد و محیط کاری نیز تاثیر پررنگی بر زندگی دارد.

همانطور که به دست آوردن تجربه کاری مطلوب می تواند یک روز عالی برای فرد بسازد، حضور در محیط کاری مناسب نیز می تواند در افزایش میزان رضایت او از کار و در نهایت، رضایتمندی از زندگی اثرگذار باشد. پس چیدمان محیط کاری نیز نقش زیادی در بهبود کیفیت زندگی هر شخص دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

اگر کسی، هرچند کوتاه، کار پشت میزنشینی در ادارات را تجربه نموده باشد، به خوبی از اهمیت خرید مبلمان اداری مطلع است؛ کار کردن با رایانه و پشت میز می تواند بسیار خسته نماینده باشد. به خصوص که نشستن نادرست در درازمدت، آسیب های سختی به بدن خواهند رساند.

از این رو در ادامه نکاتی جهت خرید انواع مبلمان اداری و حتی خرید اینترنتی مبلمان اداری می آیند؛

1. قیمت؛ اثرگذار اما دور از واقعیت

در خرید هر محصولی، میزان بودجه خریدار و قیمت محصول مهم است. عموم مردم تصور می نمایند که قیمت بالاتر برابر با کیفیت بیشتر است؛ اما این مسئله همواره صادق نیست. ضمن اینکه مبلمان اداری ارزان به معنی بی کیفیت بودنش نیست. چراکه سهم برند و شرکت فراوری نماینده محصولات گران قیمت، تا حد قابل توجهی بالاست. بسیاری از فراورینمایندگان هستند که محصولی مشابه و با همان کیفیت ارائه می دهند اما قیمت مناسب تری دارند.

در واقع، آنچه اهمیت دارد این است که ابتدا باید بودجه معین گردد؛ البته در نظر داشته باشید که هزینه خرید محصولات اداری به نوعی سرمایه گذاری روی کار و سلامت کارکنان به شمار می رود.

2. احتیاجهای محل کار را در نظر بگیرید

میز و جایگاه اداری هرچه باکیفیت تر باشد، راندمان کار می تواند افزایش یابد؛ اما در عین حال پیش از اقدام به خرید، باید تعداد اقلام و احتیاج هر فرد معین گردد.

به طور کلی توصیه می گردد بیشترین بودجه صرف خرید وسایلی گردد که بیشترین مورد احتیاج هستند. مثلاً احتیاج اصلی یک کارمند که با رایانه کار می کند، میز کامپیوتر کوچکی است که فضای کافی برای قطعات مختلف سیستم او را داشته باشد. در مقابل، کاری که همراه با پرونده های مختلف است، احتیاج به میزی با سطح وسیع تر خواهد داشت.

3. کدام جایگاه اداری مناسب است؟

جایگاه اداری باید راحت، ارگونومیک و ارزان باشد. بعلاوه که باید با دکوراسیون و طراحی داخلی محل کار نیز مطابقت داشته باشد. همواره برای خرید یک مبلمان اداری احتیاجی به پرداخت هزینۀ زیاد نیست بلکه با گشت زدن در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ، مدل های مختلفی از جایگاه های اداری و جایگاه مدیریت را می بینید که تمام ویژگی های یک جایگاه استاندارد و باکیفیت را دارند. کافیست جنس رویۀ نشیمن و پشتی آن ها مانع از تعریق بدن شده، چرخ جایگاه به کف پوش ها آسیب نرساند. بعلاوه بهتر است جایگاه اداری قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویۀ پشتی جایگاه را داشته باشد.

4. راهنمای خرید میز اداری

میزها نیز نمونه ها و مدل های مختلفی دارند. میزان، مواد اولیه، امکانات تنظیم، لوازم جانبی و کاربری میزهای اداری را از هم متفاوت نموده است. آنچه بیش از هر چیز دیگر در قیمت میز اداری تأثیرگذار است، جنس میزهاست. میز چوبی، میز شیشه ای و میز فلزی از رایج ترین میزهای اداری برای محل کار هستند. گاهی اوقات از میز پلاستیکی هم ممکن است استفاده گردد.

5. هویت برند فراموش نگردد

مبلمان اداری مدرن بر زیبایی محل کار می افزاید، اما باید دقت داشت که مبلمانی که صرفا رنگ و لعاب زیبا دارد، کافی نیست، بلکه باید به رنگ سازمانی شرکت و هویت بصری آن نیز توجه گردد. باید مبلمانی برای شرکت انتخاب گردد که به برترین شکل حس برند را به مخاطبان منتقل کند.

در ادامه چند فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری جهت خرید برترین انواع مبلمان اداری و نیم ست اداری ، معرفی خواهند شد؛

مبلمان اداری ژاویز

مبلمان اداری ژاویز فراوری نماینده مبلمان اداری و پارتیشن اداری است. این مجموعه، محصولات خود را در حدود هشت دسته بندی همانند میزهای مدیریتی، میزهای کنفرانس، میز های گروهی و پارتیشن های اداری، طراحی و فراوری می کند. مبلمان اداری ژاویز ضمن تکمیل سبد محصولات خود، محصولات خود راب ه صورت سفارشی و اختصاصی نیز طراحی و فراوری می کند.

طراحان چیدمان آرک

وبسایت طراحان چیدمان آرک به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه مبلمان اداری می باشد که پیروز به کسب اولین نماد تجارت الکترونیکی 4 ستاره شده است. در این مجموعه، محصولات 15 برند مطرح در حوزه مبلمان به فروش می رسد.

در ضمن فروشگاه طراحان چیدمان آرک در 600 متر مربع به عنوان بزرگترین مجموعه فروشگاهی در غرب استان تهران فعالیت می کند.

سریر آسیا

گروه صنعتی سریر آسیا به عنوان یکی از مجموعه های فراوریی در حوزه فراوری جایگاه های سینمایی و آمفی تئاتر می باشد. این مجموعه در زمینه تجهیز سالن های سینما و آمفی تئاتر به صورت تخصصی نیز فعالیت دارد.

و توانسته در مدت 10 سال بالغ بر 150 سالن سینما و آمفی تئاتر را تجهیز نماید. سریر آسیا در حوزه فراوری جایگاه سینمایی جزو برند های برتر می باشد

آریاچیله

گروه مبلمان اداری چیله در زمینه طراحی و فراوری مبلمان اداری می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی، محیطی زیبا را در شرکت ها و سازمان ها ایجاد کند. این مجموعه اقدام به برگزاری نمایشگاهی برای عرضه محصولات خود نموده است که با 24 ماه گارانتی عرضه می شوند. بازدید از نمایشگاه همه روزه از10 صبح تا 7 عصر امکان پذیر است.

منبع: همگردی

به "راهنمای خرید مبلمان اداری؛ از جایگاه تا میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید مبلمان اداری؛ از جایگاه تا میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید