نمایشگاه صنایع غذایی مسکو ، WorldFood Moscow

به گزارش وبلاگ سال آرامش، نمایشگاه صنایع غذایی مسکو | WorldFood Moscow یکی از مهم ترین رویدادهای بین المللی فصل پاییز است که طی سه روز بین تاریخ 20 تا 23 سپتامبر - 29 شهریور الی 1 مهر- در مرکز روسیه برگزار می گردد. با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره شرکت در این نمایشگاه و بعلاوه بازدید از آن کسب کنید.

نمایشگاه صنایع غذایی مسکو ، WorldFood Moscow

خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما مسکو

چرا در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو شرکت کنیم؟

در سال 2022 سی و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی در مسکو برگزار می گردد. این بدین معناست که این نمایشگاه بین برترین های این صنعت و تمامی کسب و کارها و شبکه های مرتبط با آن کاملا شناخته شده است. بنابراین با شرکت در این نمایشگاه می توانید:

  • با فراورینمایندگان و پیشگامان مواد غذایی از 23 کشور مختلف آشنا شوید.
  • در بین اولین نفراتی باشید که درباره محصولات نو در صنعت غذایی اطلاعات کسب می کنید.
  • محصولات و خدمات را در دسته بندی های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید تا برترین را بیابید.
  • شرکای نوی برای کسب و کار خود بیابید که راه را برای صادرات و توسعه کسب و کارتان باز می نمایند.
  • قراردادهایی با فراورینمایندگان خارجی در زمینه فراوری مواد غذایی ببندید.
  • درباره ترندهای بازار مواد غذایی اطلاعات کسب کنید و در برنامه ها و رویدادهای مختلفی که در طول نمایشگاه برگزار می شوند، شرکت کنید.
  • در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو بیش از 16000 بازتماشاماینده حضور دارد. حضور در این نمایشگاه، کسب و کار و نام شما را در معرض دید افراد زیادی از سراسر دنیا قرار می دهد.

بخش های مختلف نمایشگاه صنایع غذایی مسکو | WorldFood Moscow

نمایشگاه صنایع غذایی مسکو فراورینمایندگان محصولات غذایی در 16 بخش مختلف را یکجا جمع می نماید. از بخش های مختلف نمایشگاه می توان به مواد غذایی دریایی، لبنیات و پنیر، گوشت، تخم مرغ، مواد غذایی یخ زده و فرآوری شده، مواد غذایی ارگانیک و سلامت، سبزیجات و میوه، فراوریات مختلف روغن، سس، غلات، مواد تهیه نانو شیرینی، چای و قهوه، نوشیدنی های حلال، و ادویه جات اشاره نمود. بنابراین اگر در هر یک از این زمینه ها صاحب کسب و کار هستید، می توانید به عنوان شرکت نماینده در این نمایشگاه حضور داشته باشید.

در این نمایشگاه شرکت نمایندگان بسیاری، چه در زمینه فراوری و چه فروش، از 23 کشور خارجی و 52 استان روسیه حضور دارند. بنابراین فضای وسیعی برای رشد و شناساندن کسب و کارتان خواهد بود.

برنامه های نمایشگاه صنایع غذایی مسکو

در طول برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی مسکو برنامه های مختلفی نیز برگزار می گردد. بعضی از مهمترین برنامه های این نمایشگاه عبارتند از:

  • 16 کنفرانس که در زمینه سرمایه گذاری در صنعت غذا، راه اندازی کسب و کار در این حوزه و موارد دیگر برگزار می گردد.
  • 116 سخنران که شرکت های پیشرو در زمینه فروش مواد غذایی روسیه را معرفی می نمایند. در میان این افراد مدیران و مجریان برندهای مطرح مواد غذایی نیز حضور دارند.
  • سالانه بیش از 1600 نفر در این رویدادها و کنفرانس ها شرکت می نمایند و درباره استراتژی های رشد در این فیلد اطلاعات کسب نموده و از تجربیات سایرین برای بهبود کسب و کار خود استفاده می نمایند.

محل برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی مسکو کجاست؟

نمایشگاه صنایع غذایی مسکو در مرکز نمایشگاه های دنیای کروکوس مسکو (Crocus Expo) برگزار می گردد. کروکوس اکسپو یکی از بزرگترین مراکز نمایشگاهی دنیا است که شامل چندین سالن کنفرانس و نمایشگاهی مجزا، پارکینگ سرپوشیده و روباز می گردد. بعلاوه برای کسانی که می خواهند فقط جهت حضور در نمایشگاه به مسکو سفر نمایند یک هتل سه ستاره با نام هتل آکواریوم (Aquarium Hotel) با 225 اتاق وجود دارد.

این مرکز نمایشگاهی سالانه بیش از 350 رویداد و نمایشگاه را برگزار می نماید و بیش از 10 میلیون بازتماشاماینده در سال از این مرکز نمایشگاهی تماشا می نمایند. کروکوس اکسپو از مرکز شهر مسکو 24 کیلومتر فاصله دارد که این جهت با خودرو 40 دقیقه ای طی می گردد. هرچند در نزدیکی نمایشگاه چندین هتل وجود دارد که علاقمندان به حضور در نمایشگاه، چه به عنوان شرکت نماینده چه بازتماشاماینده، می توانند در هر یک از این هتل های مسکو اقامت نمایند.

آدرس نمایشگاه صنایع غذایی مسکو نقشه گوگل

سخن پایانی

شرکت در نمایشگاه های مختلف بین المللی راهی است برای برقراری ارتباط با نامداران صنعتی که در آن فعالیت دارید. علاوه بر اینها، حضور در نمایشگاه ها شما را به افراد بیشتری معرفی می نماید. اگر در زمینه فراوری یا فروش مواد غذایی فعالیت دارید، حضور در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو، حتی بعنوان بازتماشاماینده، می تواند برایتان بسیار مفید باشد. شما می توانید همین حالا نسبت به خرید بلیط هواپیما مسکو و رزرو هتل با برترین قیمت به وسیله سایت وبلاگ سال آرامش اقدام کنید.

ویدا نورمحمدیان

منبع: فلای تودی

به "نمایشگاه صنایع غذایی مسکو ، WorldFood Moscow" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع غذایی مسکو ، WorldFood Moscow"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید