معرفی هتل 5 ستاره گرند یوروپ در باکو

به گزارش وبلاگ سال آرامش، هتل گرند یوروپ باکو | Grand Hotel Europe

این هتل 5 ستاره، با نام هتل گرند یوروپ باکو Grand Hotel Europe در مرکز شهر باکو و در کنار مرکز تجارت بین المللی قرار گرفته است و دیدی عالی نسبت به شهر و دریای خزر را به شما مهمانان نشان می دهد. تمام امکانات و خدماتی که در این هتل لوکس، به شما مهمانان ارائه می گردد، همه برای شما برترین شرایط اقامت را فراهم می آورد. در متن زیر با مجله خبرنگاران همراه باشید تا خدمات و امکانات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل گرند یوروپ باکو تا دیدنی های باکو را بیان می کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره گرند یوروپ در باکو

خدمات رفاهی هتل گرند یوروپ باکو

هر چند این هتل در سال 1997 ساخته شده است اما همچنان جزو هتل های محبوب باکو می باشد. می توانید فرم های ورودی به هتل را در اتاق خود پر کنید؛ به جای اینکه جلوی میز پیشخوان بایستید. پس از پر کردن فرم ها، کلید اتاق تحویلتان داده می گردد. اگر برای تجارت در این هتل اقامت می کنید و دیدار های کاری باید برگزار کنید، می توانید از فضای کنفرانس هتل، مرکز تجاری شبانه روزی و 2 اتاق دیدار بهره مند شوید. همراه با این امکانات، خدمات فکس و فتوکپی نیز با پرداخت هزینه آن برایتان فراهم می گردد. میز پذیرش دارای صندوق امانات، خدمات تور و بلیط برای گشت و گذار در شهر، دستگاه کارت خوان و تبدیل ارز می باشد.

تمام خدمات شستشوی لباس احتیاجمند پرداخت های جداگانه خواهند بود و تنها نظافت روزانه اتاق ها رایگان می باشد. سرویس حمل و نقل به اطراف در اختیارتان قرار خواهد گرفت و ترانسفر فرودگاهی احتیاج به پرداخت مبلغی جداگانه دارد. یک فروشگاه کوچک در هتل وجود دارد و برای افراد سیگاری فضایی مجزا در نظر گرفته شده است. با این حال سیستم تهویه مطبوع هتل، هوای محیط را تازه و سالم نگه می دارد.

پارکینگ خصوصی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد تا دیگر نگران وسیله نقلیه خود نباشید. مرکز کامپیوتر و اینترنت رایگان وای فای، شما را به شبکه جهانی نمتصل نگه می دارد. در فضای لابی نشسته به مطالعه روزنامه بپردازید یا تلویزیون تماشا کنید. میتولنید در این فضا چای و قهوه نیز سفارش دهید.

ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. کارکنان هتل به 4 زبان ترکی، روسی، انگلیسی و آذربایجانی صحبت می نمایند. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خدمات نگهبانی
  • خدمات پذیرش شبانه روزی
  • انبار چمدان
  • آسانسور
  • خدمات عروسی

در اتاق، تنقلات مورد علاقه خود را سفارش بدهید و برای صرف صبحانه در اتاق باید، هزینه جداگانه پرداخت کنید. ورود به هتل گرند یوروپ باکو از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. برای رزرو هتل باکو می توانید به وسیله وب سایت آنلاین وبلاگ سال آرامش اقدام بفرمایید.

امکانات تفریحی هتل گرند یوروپ باکو

به راحتی می توانید در هتل ماندگار شده و از امکانات تفریحی آن لذت ببرید. استخر شنای هتل، روباز بوده ودر اطرافش جایگاه های راحتی برای آفتاب گرفتن و استراحت چیده شده است. در کنار آن، استخر کوچکی برای بچه ها قرار داده شده است. بر روی تراس هتل بنشینید و از چشم انداز پیش رویتان لذت ببرید یا سری به مرکز حمام آبگرم و سلامتی هتل، حمام، جکوزی و سونا بزنید. خستگی روزانه خود رادر این مکان ها از خود دور کنید. برای استفاده از باشگاه تناسب اندام، باید هزینه آن را پرداخت کنید. در فضای لابی میز بازی و اسنوکر قرار داده شده است که شما و دوستانتان را برای یک رقابت محبت آمیز تشویق می نماید.

رستوران هتل

بوفه صبحانه احتیاج به پرداخت هزینه داشته و هر روز صبح بین ساعات 7 تا 10:30 سرو می گردد. رستوران هتل، تمام وعده های غذایی روزانه را تهیه می نماید. می توانید در اتاق خود سفارش های روزانه را بدهید.

امکانات اتاق های هتل

این ساختمان 9 طبقه، دارای 74 اتاق مهمان است که از امکانات کاملی برخوردارند. در حمام خصوصی اتاق ها سشوار، وسایل آرایشی-بهداشتی و وان واقع شده است. تخت خواب های هتل بدون آلرژی هستند و تخت تاشوی فنر دار با پرداخت هزینه در اتاق ها قابل استفاده است. از بطری های آب معدنی رایگان درون یخچال بنوشید یا از خدمات اتاق سفارش دهید. تلویزیون ال ای دی، تلفن، میز مطالعه، خدمات شبانه روزی اتاق، امکانات اتو و میز اتو، تهویه مطبوع و گاوصندوق دیجیتالی درون اتاق ها قرار داده شده است. اینترنت وای فای رایگان پر سرعت مهیاست. برای رزرو اتاق در هتل گرند یوروپ باکو یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل باکو در سایت وبلاگ سال آرامش مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل گرند یوروپ باکو

  • سوئیت اکسکیوتیو: این سوئیت، 52 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره کینگ بزرگ کینگ و دوش در حمام دارد.
  • اتاق دواوکس دبل: مساحت این اتاق، 32 مترمربع می باشد. یک تخت بزرگ دو نفره کینگ و دوش در حمام دارد.
  • اتاق خانوادگی دو اتاق خوابه: 98 مترمربع مساحت دارد. دو تخت دو نفره بزرگ کینگ در اتاق خواب و دوش در حمام قرار داده شده است.
  • اتاق دولوکس دوقلو: 32 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره و دوش در حمام دارد.

لوازم درون باقی اتاق ها و سوئیت های هتل نیز همچون موارد بالا می باشند و تنها در متراژ و مساحت است که با هم تفاوت دارند.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر باکو

می توانید رستوران مشهور پیتزا برونو را در فاصله 1.2 کیلومتری هتل بیابید و غذاهای فست فودی سفارش دهید.

  • پارک گروهبانان: 1.4 کیلومتر دورتر است که با 25 دقیقه پیاده روی، 6 دقیقه رانندگی یا 26 دقیقه با اتوبوس خط 61 به آن می رسید.
  • مسجد تازه پیر: برای رفتن به این شاهکار معماری مساجد، 40 دقیقه پیاده روی یا 8 دقیقه رانندگی خواهید داشت چرا که فاصله آن تا هتل، 2.4 کیلومتر می باشد. اگر سوار اتوبوس خط 65 شوید هم، در مدت 20 دقیقه به این مسجد خواهید رسید.
  • ورزشگاه توفیق بهراموف: این ورزشگاه تا محل اقامت شما، 2.6 کیلومتر فاصله داشته که با ماشین 10 دقیقه، با اتوبوس خط 13، 40 دقیقه و پیاده نزدیک به این ساعت راه دارید تا به این مکان برسید.
  • : برای رفتن به این کاخ زیبا، اگر تاکسی بگیرید تنها 8 دقیقه در راه خواهید بود. اما اگر اتوبوس خط 65 را سوار شوید، حدود 20 دقیقه راه خواهید داشت. با 45 دقیقه پیاده روی نیز به این محل خواهید رسید.
  • : 3 کیلومتر دورتر می باشد و با 35 دقیقه پیاده روی یا 15 دقیقه رانندگی به این کاخ می رسید. با اتوبوس خط 65، حدود نیم ساعت و اگر قصد پیاده روی داشته باشید در مدت زمان، 50 دقیقه به این کاخ زیبا خواهید رسید.
  • مسجد محمد: 3.2 کیلومتر است که با 11 دقیقه رانندگی به این مسجد می رسید. با اتوبوس خط 65 هم، حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • برج مایدن: 3.2 کیلومتر است. با تاکسی 12 دقیقه و پیاده 45 دقیقه زمان می برد تا به این محل برسید.
  • پارک فیلهارمونی: این پارک تا هتل، 3.3 کیلومتر فاصله داشته که اگر اتوبوس خط 65 را سوار شوید، نزدیک به نیم ساعت در راه خواهید بود و به غیر از این، با 50 دقیقه پیاده روی یا 11 دقیقه رانندگی به این پارک می رسید.
  • برج های شعله: این ساختمان های مدرن، 3.7 کیلومتر تا شما فاصله داشته و با تاکسی 8 دقیقه، با دو خط اتوبوس 18 و سپس 65، حدود 30 دقیقه و پیاده نزدیک به یک ساعت زمان می برد که به برج ها برسید.
  • موزه فرش آذربایجان: این موزه تماشای، 3.8 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر می خواهید پیاده روی کنید، حدود 35 دقیقه در و با ماشین، 5 دقیقه و با اتوبوس خط 125 حدود 19 دقیقه طول می کشد.
  • : 21.1 کیلومتر است که با ماشین نیم ساعت طی این جهت طول می کشد.

موقعیت هتل گرند یوروپ باکو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آذربایجان، باکو، خیابان تفلیس 30/ 1025

1025/30 Tblissi Avenue, Baku, Azerbaijan

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 5 ستاره گرند یوروپ در باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره گرند یوروپ در باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید