سینما

شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد؛ رانندگان خودمالک کامیون بخوانند

جزئیات شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد. بر اساس این اعلام معین شد کدام شخصیت های حقیقی و حقوقی، به چه تعداد و با چه شرایطی می توانند کدام برندها را وارد کنند.

23 مهر 1402

مردی که فیلم های سینمایی را نقاشی می کرد

اکبر شیرافکن 56 سال دارد. از نوجوانی با هنر نقاشی آشنا شده و همزمان کار در کارگاه رحمت علی زاده را آغاز نموده است. یکی از مهم ترین مسئولیت های علی زاده طراحی پوسترها و بنرهای فیلم های سینمایی بوده که بر سردر سینما نصب می شد.

26 شهریور 1402

هادی چوپان قوی تر از سال قبل در مستر المپیا ، سلطانی نژاد: آسیا برای ایران کوچک است

رئیس سازمان تیم های ملی پرورش اندام گفت: رقابت های آسیا برای ایران کوچک است، ما حریفی در این مسابقات نداریم حتی تیم های سوم و چهارممان هم به آسیا بفرستیم، قهرمان می گردد.

19 شهریور 1402

قهرمان 4 دوره کشتی دنیا: اسپانسر های کشتی عطا را به لقایشان بخشیدند

ابراهیم جوادی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی گفت: با بی توجهی فدراسیون به اسپانسرها، آن ها هم عطا را به لقایش بخشیدند.

8 شهریور 1402

رسمی: تاج گذاری کینگ هری در مونیخ

هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی تا 2027 راهی بایرن مونیخ شد.

21 مرداد 1402

ابر آروان از نسل تازه هاست دانلود با کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد

ابر آروان از صندوقچه دانلود (Bucket Download)به عنوان نسل تازه هاست دانلود، با پهنای باند نامحدود و کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد.

10 مرداد 1402

افت خفیف تب اجاره بها

نقش کارگردان اصلی تورم اجاره مسکن، در کارنامه ماه اول از تابستان این بازار تعیین شد. تیر سال جاری، نرخ رشد ماهانه هزینه اجاره نشینی در کشور تحت تاثیر ثبات تورم عمومی ماهانه، به اندازه خفیفی کاهش یافت؛ به طوری که شاخص اجاره بها نسبت به خرداد، کمتر از 5/...

7 مرداد 1402

کتاب متد هندسه بازیگری درک بهتر برای ساختن نقش را به هنرمند می دهد

به گزارش خبرنگاران ، مراسم رونمایی از مجموعه چهارجلدی متد هندسه بازیگری تألیف داریوش موحد پژوهشگر و مدرس بازیگری در مجتمع فرهنگی- هنری امام رضا(ع) برگزار گردید.

28 تیر 1402

عکس جالب و دیدنی از یک نمایش عجیب در دوران قاجار

در این عکس که بیش از صد سال قبل در دوران قاجار گرفته شده، شاهد اجرای نوعی نمایش طنز در یک مجلس جشن هستیم. وجود خیمه، فرش ها، صندلی ها و پرده های پر نقش و نگار، همگی نشان از اشرافی یا سلطنتی بودن این مراسم دارند.

18 تیر 1402

خوانش شعرهای عباس کیارستمی به وسیله نازنین فراهانی

دبیر جشنواره عکس 5 از خوانش شعرهای عباس کیارستمی به وسیله نازنین فراهانی در بزرگداشت این هنرمند فقید و افتتاحیه این جشنواره اطلاع داد.

4 خرداد 1402

تصاویر باورنکردنی ، کوتاه قامتان ایرانی بهترین تعمیرکاران هواپیما ، تعمیرات باک هواپیمای معروف سی، 130 با کمک ریزنقش ها!

باورش مشکل بود اما وقتی سرنخ را گرفتیم، سر از منطقه هوایی مهرآباد درآوردیم و دیدیم این کوچولوهای زبر و زرنگ، کمک متخصص هایی هستند که به راحتی به هرقسمتی از هواپیما که دست دیگران به آنجا نمی رسد، وارد می شوند و خرابی هواپیما را تعمیر می کنند.این گزارش...

2 خرداد 1402

هشدار به آقا رضا پروانه سریال پوست شیر ، از تکراری شدن دوری کنید!

معمولاً در سینمای ایران این روال تکراری وجود دارد که وقتی بازیگری در یک کاراکتر می درخشد، فارغ از اتفاقات خوبی که برای او در میان طرفداران سینما می افتد و فیلمنامه های بیشتری به آن ها پیشنهاد می شود، اما خیلی سخت می توانند از آن فضایی که در آن اوج گرفته...

15 اردیبهشت 1402

7 بازیگر زن مشهور هالیوود که شهامت تراشیدن مو های سر خود را داشتند

شارلیز ترون در سال 2012 برای فیلم مکس دیوانه: جاده خشم مو های سر خود را شجاعانه تراشید. به گفته خودش، آن موقع به تازگی دو تور مطبوعاتی را به خاتمه رسانده بود و موهایش به علت آرایش مکرر کاملاً آسیب دیده بود، به همین علت از اینکه فرصتی برای خلاص شدن از موهایش...

31 فروردین 1402

رضا رویگری: به خاطر گلایه مردم در کلیپ های اینستاگرامی بازی نمی کنم

رضا رویگری می گوید چند مرتبه با اینفلوئنسرها کلیپ های اینستاگرامی ساخته که مردم انتقاد نموده و گفتند تو که نقشی مانند کیان را در مختارنامه بازی کردی نباید سراغ بازی در این کلیپ ها بروی.

29 فروردین 1402

تصاویر ، انیمیشنی که سینمای دنیا را شگفت زده کرد ، 659 میلیون دلار در کمتر از یک ماه

انیمیشن سوپر ماریو با عبور از فروش 659 میلیون دلار، تبدیل به بزرگ ترین اقتباس سینمایی تاریخ از یک بازی ویدئویی شد.

27 فروردین 1402

خانم بازیگر با یک گریم مجذوب کننده و کپشنِ تفکربرانگیز

مونا فرجاد با انتشار عکسی از گریم نو و متفاوت خود در اینستاگرام خود متنی به اشتراک گذاشته است.

19 فروردین 1402

ببینید ، برای کیومرث پوراحمد که تصمیم گرفت در جمع مان نباشد

کیومرث پوراحمد؛ نام او سریع می بردمان به اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 .

17 فروردین 1402

تارا سال اتوماتیک با امکانات تازه به وسیله ایران خودرو معرفی گردید

شرکت ایران خودرو با دعوت از خبرنگاران 2 خودرو تارا سال دنده ای و اتوماتیک را که بناست تا در سال 1402 روانه بازار شوند را برای معرفی در معرض دید خبرنگاران قرار داد که در این مطلب به معرفی تارا سال اتوماتیک که می توان آن را به عنوان لوکس ترین محصول تولیدی...

24 اسفند 1401

معرفی 6 لپتاپ مقرون به صرفه قیمت فروشگاه خبرنگاران؛ اسفند 1401

در این یادداشت کوشش می کنیم تا مقرون به صرفه قیمت ترین لپتاپ های فروشگاه خبرنگاران که در ماه اسفند سال 1401 موجود هستند را معرفی کنیم. در نهایت امر، بر اساس یک جمع بندی خلاصه و کلی به شما یاری می کنیم تا یک لپتاپ مقرون به صرفه قیمت بر اساس نیازهای خود تهیه...

14 اسفند 1401

علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی

خبرنگاران: کارگردان سریالی که شهرام عبدلی به علت حضور در آن در مشهد به سر می برد، درباره بستری شدن این بازیگر اعلام کرد که او به خاطر مصرف قرص دچار ترشحات مغزی شده است.

1 اسفند 1401
تعداد: (112)