علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی

به گزارش وبلاگ سال آرامش، خبرنگاران: کارگردان سریالی که شهرام عبدلی به علت حضور در آن در مشهد به سر می برد، درباره بستری شدن این بازیگر اعلام کرد که او به خاطر مصرف قرص دچار ترشحات مغزی شده است.

علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی

حسن حج گذار کارگردان سریال شبکه خانگی آسوده باش که این روزها در مشهد در حال پیش فراوری است، درباره شرایط شهرام عبدلی بازیگر این سریال به مهر اعلام کرد: شهرام عبدلی به علت عمل قلبی که پیش از این داشته، قرصی مصرف می کرد که باعث ترشحات مغز او شد.

وی درباره اینکه آیا در حال تصویربرداری سریال این بازیگر دچار خونریزی مغزی شده است یا خیر هم مطرح کرد: ما در حال ساخت تیتراژ سریال هستیم که آقای عبدلی در این مرحله حضور ندارد. شهرام عبدلی و چند بازیگر دیگر که در این سریال حضور دارد در هتل استراحت می کردند. او عارضه قلبی داشت و همانطور که گفته شد قرص هایی را استفاده می کرد که باعث ترشحات مغز می گردد، سریع او را به بیمارستان منتقل کردند و عمل اولیه روی او اجرا شده است.

این کارگردان درباره شرایط هوشیاری این بازیگر که گفته شده در کما به سر می برد هم شرح داد: سطح هوشیاری او شب گذشته پایین بود اما امروز بهتر شده است با این حال پزشکان منتظرند تا سطح هوشیاری بالاتر برسد و بتوانند عمل جراحی اصلی را روی او انجام دهند.

وی اضافه نمود: خدا را شکر پزشکان حدود یک ساعت پیش ابراز امیدواری کردند که سطح هوشیاری هر لحظه بالاتر می رود.

حج گذار در سرانجام اعلام کرد: شهرام عبدلی در آی سی یو بیمارستان بستری است و امیدواریم خبرهای بهتری را هم از شرایط بهبودی وی ببینیم.

منبع: توریسم آنلاین

به "علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید