برنامه های ویژه جام جهانی قطر 2022

به گزارش وبلاگ سال آرامش، برنامه های ویژه جام جهانی قطر که برای رفاه و آسایش بیشتر علاقه مندان و تماشاگران در نظر گرفته شده اند بسیار متنوع و هیجان انگیز برنامه ریزی شده است. کشور قطر قرار است در 8 ورزشگاهی که در شهرهای مختلف قطر واقع شده اند میزبان علاقه مندان و طرفداران فوتبال باشد. بازی های جام جهانی که هر 4 سال یک بار برگزار می شوند، از جمله رویدادهای بسیار هیجان انگیز در جهان به شمار می آیند و خیلی از طرفداران برای تماشای این بازی ها در سال 2022 به ورزشگاه های کشور قطر می فرایند تا بتوانند هیجان بازی ها را از نزدیک تجربه نمایند.

برنامه های ویژه جام جهانی قطر 2022

برای علاقه مندانی که قصد تهیه بلیط، استفاده از خدمات تور وبلاگ سال آرامش ، رزرو هتل و یا اطلاع از قیمت بلیط های مختلف را دارند، در ادامه هدایت آورده شده تا به صورت جامع این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص بازی های جام دنیای 2022 قطر در ادامه همراه وبلاگ سال آرامش باشید.

تورهای ویژه جام دنیای 2022 وبلاگ سال آرامش

تورهای جام دنیای 2022 قطر وبلاگ سال آرامش در 3 پکیج با پرواز مستقیم قطر ایرویز به توضیح زیر اجرا می شود.

1- تور جام دنیای 2022 |بازی ایران مقابل انگلیس

تاریخ پرواز: 29 آبان به 3 آذر

خدمات تور شامل:

بلیط رفت و برگشت با پرواز مستقیم قطرایرویز به دوحه- حیا کارت-بلیط ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب یک بازی - بیمه مسافرتی - راهنما- 4 شب اقامت در کشتی کروزMSC poesia با صبحانه

2- تور جام دنیای 2022 | بازی ایران مقابل ولز

تاریخ پرواز: 3 آذر به 7 آذر

خدمات تور شامل:

بلیط رفت و برگشت با پرواز مستقیم قطرایرویز به دوحه- حیا کارت-بلیط ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب یک بازی - بیمه مسافرتی - راهنما- 4 شب اقامت در هتل 5 ستاره شرایتون گرند دوحه (فقط اقامت)

3- تور جام دنیای 2022 | بازی ایران مقابل آمریکا

تاریخ پرواز: 7 آذر به 11 آذر

خدمات تور شامل:

بلیط رفت و برگشت با پرواز مستقیم قطرایرویز به دوحه- حیا کارت-بلیط ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب یک بازی - بیمه مسافرتی - راهنما- 4 شب اقامت در کشتی کروزMSC poesia با صبحانه

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 8540-021 تماس بگیرید.

آشنایی با برنامه های ویژه جام دنیای قطر

به صورت کلی کشور قطر امکانات مناسبی را برای طرفداران فراهم نموده است که می توانید با توجه به شرایط و ترجیحات خود از آن ها بهره مند شوید. آژانس وبلاگ سال آرامش برای تسهیل در فرآیند اخذ بلیط و رزرو هتل، اقدام به برنامه ریزی تورهایی در تاریخ های معین نموده است که طرفداران می توانند بدون هیچ نگرانی و دردسری از این پکیج ها استفاده کنند و علاوه بر تماشای بازی های جام دنیای، اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

فوتبال را لوکس تماشا کنید!

جام دنیای، یکی از مهم ترین رویدادهای دنیا ورزش است که طبق برنامه ریزی های اجرا شده چند ماه دیگر آغاز می شود. اگر می خواهید هیجان و آدرنالین را در بالاترین سطح آن تجربه کنید، پیشنهاد می دهیم از همین حالا اطلاعات لازم در خصوص این بازی ها را در اختیار داشته باشید و چمدان های خود را به مقصد قطر ببندید. قطر برای طرفداران پکیج های مختلفی را در نظر گرفته است که هر فرد یا گروه طرفدار می تواند با توجه به شرایط خود آن ها را انتخاب کند. همراه ما باشید تا با این پکیج ها بیشتر آشنا شویم:

  • سالن مروارید | Pearl Lounge

سالن مروارید، لوکس ترین پکیج برای تماشای بازی های قطر است. این سالن یک پکیج فرست کلاس بوده که در منطقه ای با منظرهی عالی در ورزشگاه واقع شده است و دارای خدماتی عالی است. از جمله امکاناتی که با رزرو این پکیج در اختیار خواهید داشت، سرویس دهی یک خدمتکار اختصاصی بوده که در برترین جایگاه و منظره ورزشگاه فوتبال از شما پذیرایی می نماید. در طول مدت تماشای بازی، سرآشپزهای حرفه ای برترین غذاها و دسرها را برای شمار سرو می کنند و انواع نوشیدنی های متنوع اعم از غیر الکلی و قهوه در اختیار شما خواهد بود. پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان این پکیج قرار گرفته و هدیه ای به عنوان یادبود به آن ها ارائه می شود.

  • سوئیت خصوصی مسابقه | MATCH Private Suite

سوئیت خصوصی یک سوئیت درجه یک با امکانات منحصر به فرد است. طرفداران با رزرو این سوئیت ابتدا به وسیله میزبان خصوصی خوش آمدگویی می شوند و سپس انواع غذاها و نوشیدنی ها برای آن ها سرو می شود. این سوئیت در یکی از برترین قسمت های ورزشگاه واقع شده است و طرفداران آن امکان استفاده از پارکینگ را داشته و در نهایت هدیه ای به عنوان یادبود به آن ها ارائه می شود.

  • جایگاه تجاری مسابقه | MATCH Business Seat

با رزرو این سری از جایگاه ها میزبانان اختصاصی در یک سالن عمومی پذیرای شما خواهند بود، این جایگاه ها دارای منظرهی عالی به زمین فوتبال هستند. یک منوی ویژه از 4 غذای متنوع محلی و بین المللی برای طرفداران در نظر گرفته شده و نوشیدنی های مختلفی در طول بازی برای طرفداران سرو می شود. بعلاوه هدیه ای به عنوان یادبود ارائه شده و پارکینگ اختصاصی در دسترس خواهد بود.

  • پاویون مسابقه | MATCH Pavilion

در MATCH Pavilion می توانید هیجان انگیزترین تجربه تماشای بازی های جام دنیای را کسب کنید، این فضا دارای دستگاه های سرمایشی و گرمایشی مناسب بوده و بعلاوه یک مهمان ویژه قبل از آغاز بازی به این مکان خواهد آمد. برای طرفداران ساکن در پاویون، سه وعده غذایی شامل غذای گرم به همراه سالاد و فینگر فود ارائه می شود و می توانید از نوشیدنی های متنوع موجود نیز لذت ببرید. پارکینگ اختصاصی در دسترس مهمانان بوده و هدیه ای به عنوان یادبود ارائه می شود.

  • کلاب مسابقه | MATCH Club

کلاب مسابقه یک فضای محبت آمیز تر و پرهیجان است که جزو پرطرفدارترین برنامه های ویژه جام دنیای قطر می باشد و در آن با سرو غذاهای متنوع خیابانی و محبوب بین المللی از طرفداران پذیرایی می شود. یک فضا برای پذیرایی در نظر گرفته شده است و رزرو این مکان شامل یک بلیط جام دنیای و هدیه ای به عنوان یادبود می باشد. نوشیدنی های متنوع در دسترس مهمانان بوده و بهره مندی از امکانات پارکینگ نیز فراهم است.

بلیط match hospitality club tickets در بازی های جام دنیای چیست؟

بلیط match hospitality club tickets یکی از خدمات محبوب و ارزنده ای است که علاقه مندان می توانند اقدام به تهیه آن کنند. این بلیط ها امکان لذت بردن از برنامه های ویژه جام دنیای قطر و تماشای چند مسابقه را برای مهمانان فراهم می کنند و مهمانانی که قصد تهیه این بلیط را دارند می توانند جایگاه های مورد نظر خود را رزرو کنند. بلیط match hospitality club tickets طیف وسیعی از امکانات و خدمات انواع بلیط های MATCH Club تا Pearl Lounge را در اختیار مهمانان می گذارد که طرفداران می توانند هر کدام از آن ها را تهیه کنند. این بلیط ها در پکیج های متنوعی عرضه می شوند که دارای 5 سطح متفاوت هستند و هر یک از سطوح خدمات پذیرایی و امکانات ویژه ای را به مهمانان ارائه می نماید.

آژانس وبلاگ سال آرامش این امکان را فراهم آورده تا طرفدارانی که علاقه مند به تماشای چندین بازی هستند این فرصت را داشته باشند تا بدون دردسر و به راحتی بلیط match hospitality club tickets تهیه نموده و به تماشای بازی های مورد علاقه خود بروند. این بلیط ها بر روی تمامی تورهای جام دنیای 2022 قطر وبلاگ سال آرامش موجود است و میهمانان علاوه بر بهره مندی از خدمات بی نظیر تور، می توانند بلیط match hospitality club tickets را در اختیار داشته باشند و به همراه برنامه های ویژه جام دنیای قطر لذت تماشای بازی های مهیج جام دنیای را تجربه کنند.

تاریخ افتتاحیه جام دنیای قطر چه زمانی است؟

برنامه های ویژه جام دنیای قطر از همان زمان افتتاحیه در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت، این بازی ها در تاریخ 21 نوامبر یا به عبارتی 30 آبان ماه سال 1401 آغاز می شوند و تا 18 دسامبر معادل با 27 آذر به طول می انجامند. اولین ملاقات بازی ها بین تیم ملی هلند و سنگال بوده که این مسابقه به عنوان بازی افتتاحیه در نظر گرفته می شود.

برنامه بازی ها ایران در جام دنیای قطر

تیم ملی ایران در سه بازی به مصاف تیم های مختلف خواهد رفت. بازی اول مربوط به بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلستان بوده که زمان آن 30 آبان است. مسابقه دوم متعلق بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم ولز است که در تاریخ 4 آذر برگزار می شود و بازی سوم، بازی تیم ملی ایران و تیم آمریکا بوده که در بین تاریخ 8 آذر برگزار خواهد شد.

کشورهای شرکت کننده در جام دنیای قطر

کشورهای شرکت کننده در بازی های جام دنیای 2022 قطر از همه قاره ها به این کشور می آیند تا مسابقاتی هیجان انگیز را به نمایش بگذارند. برنامه های ویژه جام دنیای قطر برای همه این مسابقات در نظر گرفته شده است، با این حال بعضی از مسابقات در ورزشگاه های مختلفی برگزار می شوند که از قبل باید این موضوع را در نظر داشته باشید. همراه ما باشید تا کشورهای شرکت کننده در بازی های جام دنیای را آنالیز کنیم.

  • تیم های قاره اروپا: آلمان، بلژیک، کرواسی، فرانسه، اسپانیا، انگلیس، هلند، دانمارک، صربستان، سوئیس، پرتغال و لهستان
  • تیم های قاره آفریقا: تونس، مراکش، غنا، سنگال و کامرون
  • تیم های قاره آسیا: ایران، کره جنوبی، ژاپن، عربستان سعودی
  • تیم های آمریکای جنوبی: برزیل، آرژانتین، اکوادور، اروگوئه
  • تیم های کونکاکاف: کانادا، مکزیک و ایالات متحده آمریکا
  • تیم های اقیانوسیه: نیوزیلند در پلی آف به مصاف کاستاریکا می رود.

معرفی هشت ورزشگاه جام دنیای قطر

هشت ورزشگاه در کشور قطر میزبان بازی های جام دنیای 2022 خواهند بود که در منطقه ها مختلفی از این کشور واقع شده اند، این هشت ورزشگاه را در ادامه مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

  1. ورزشگاه الجنوب (Al Janoub Stadium)

ورزشگاه الجنوب یکی از ورزشگاه های مجهز قطر به شمار می رود که دارای ظرفیتی بالغ بر 40 هزار نفر است. این ورزشگاه در سال 2019 بهره برداری شده و در شهر وکره قطر واقع شده است. بعضی بازی های دور یک شانزدهم جام دنیای در این ورزشگاه برگزار خواهند شد.

  1. ورزشگاه احمد بن علی (Ahmad Bin Ali Stadium)

ورزشگاه احمد بن علی نیز یکی از ورزشگاه های شهر الریان است که دارای ظرفیت 40 هزار نفری بوده و در سال 2003 آغاز به کار نموده است. استادیـوم احمد بن علی میزبان بازی های گروهی و یک شانزدهم خواهد بود.

  1. ورزشگاه بین المللی خلیفه (Khalifa International Stadium)

ورزشگاه بین المللی خلیفه یکی از ورزشگاه های قدیمی قطر است که در شهر دوحه واقع شده و قدمت آن به سال 1976 باز می شود. ظرفیت این ورزشگاه در حدود 40 هزار نفر بوده و میزبان بازی های گروهی، یک شانزدهم و رده بندی است.

  1. ورزشگاه شهر آموزش (Education City Stadium)

این ورزشگاه در شهر الریان واقع شده و در سال 2020 بهره برداری شده است. ظرفیت ورزشگاه شهر آموزش بالغ بر 40 هزار نفر بوده و میزبان مسابقات گروهی، یک شانزدهم و یک چهارم است.

  1. ورزشگاه الثمامه (Al Thumama Stadium)

این ورزشگاه دارای ظرفیتی 40 هزار نفره بوده و در شهر دوحه واقع شده است و میزبان مسابقات گروهی، یک شانزدهم نهایی و یک چهارم نهایی می باشد.

  1. ورزشگاه البیت (Al Bayt Stadium)

البیت یک ورزشگاه بزرگ با ظرفیت میزبانی از 60 هزار تماشاگر است که در سال 2020 مورد بهره برداری قرار گرفته است. این ورزشگاه در شهر الخور واقع شده و میزبان مسابقات گروهی تا نیمه نهایی است.

  1. ورزشگاه 974 (974 Stadium)

این ورزشگاه نیز در شهر دوحه قرار گرفته است و در سال 2021 آغاز به کار نموده است. ظرفیت ورزشگاه برابر 40 هزار نفر بوده و میزبان مسابقات گروهی و یک شانزدهم است.

  1. ورزشگاه ملی لوسیل (Lusail Iconic Stadium)

ورزشگاه ملی لوسیل بزرگ ترین ورزشگاه قطر به شمار می رود که ظرفیت پذیرایی از 80 هزار تماشاگر را داشته و زمان ساخت آن به سال 2021 برمی شود. ورزشگاه ملی لوسیل در شهر لوسیل قطر واقع شده و میزبان مسابقات گروهی تا فینال است.

قیمت بلیط های جام دنیای قطر

قیمت بلیط بازی های جام دنیای قطر برای تماشاگران بین المللی چیزی در حدود 250 الی 800 ریال قطر بوده که برابر با حدود 215 دلار است. بعلاوه قیمت بلیط ها برای بازی های دور نهایی در حدود 2200 تا 5850 ریال قطر یعنی چیزی حدود 600 الی 1590 دلار است. قیمت بلیط بازی ها در انواع مختلف و دسته های متفاوت تقسیم بندی می شود که در ادامه به آن ها می پردازیم.

قیمت بلیط بازی های انحصاری که تنها برای تماشای یک بازی به وسیله تماشاگران خریداری می شود در 4 دسته مختلف تقسیم بندی شده است. هر دسته بر اساس خدمات و امکاناتی که خریداران انتخاب نموده اند دارای قیمت های مختلفی است و بعلاوه سری بازی های مختلف نیز دارای قیمت های متفاوتی می باشند. بلیط های معلولان آن در رنج قیمتی 40 الی 750 ریال قطری بوده .

جاذبه های گردشگری جام دنیای قطر

شهر دوحه (Doha) یکی از شهرهای زیبا برای گردشگری به شمار می آید، چرا که این شهر دارای بازارهای رنگارنگ و جاذبه های تماشای و گردشگری بسیاری است. شما می توانید در کنار تماشای بازی های جام دنیای 2022 از مراکز تماشای و جاذبه های گردشی این شهر نیز تماشا نمایید و تجربه ای کامل و لذت بخش از سفر خود به دوحه را کسب نمایید. بازار سوق واقف (Souq Waqif) که در شهر دوحه واقع شده است یکی از این تماشای ها است که بیشتر گردشگران در سفر خود به دوحه از آن بازدید می نمایید. در این بازار می توانید با فرهنگ و سنت قطری ها بیشتر آشنا شوید و صنایع دستی و وسایل تزئینی موجود در آن را به عنوان سوغاتی تهیه نمایید.

دهکده فرهنگی کتارا (Katara Cultural Village) نیز یکی دیگر از مکان های تماشای دوحه است که دارای بافت سنتی معماری بوده و یک فضای عالی برای ثبت عکس های یادگاری به شمار می رود. در این فضا می توانید از کارناوال های محلی متعدد و زندگی مردم محلی قطر تماشا کنید. منطقه گلف (Golf District) فضایی ساماندهی شده در شهر لوسیل قطر است که می توانید در کنار بهره مندی از برنامه های ویژه جام دنیای قطر از این منطقه نیز بازدید نمایید. منطقه گلف لوسیل یک زمین گلف بزرگ با طراحی خاص و تماشای می باشد که دارای 18 حفره گلف است و در واقع زندگی لوکس اعراب قطر را در کنار آپارتمان های شیک و بافت شهری مدرن به نمایش می گذارد.

هتل های جام دنیای قطر

رزرو یک محل اقامت مناسب در طول سفر به کشور قطر یکی از دغدغه های اصلی مسافران این شهر است. کسب اطلاعات کامل در خصوص هتل ها و اقامتگاه های این کشور در کنار بهره مندی از برنامه های ویژه جام دنیای قطر می توان تضمین کننده یک سفر خوب و لذت بخش برای شما باشد.

  • یکی از برترین و شناخته شده ترین هتل های قطر که در شهر دوحه واقع شده است، هتل موندریان دوحه است. این هتل دارای امکانات بسیاری مانند استخر و مرکز اسپا و ماساژ است که جزو لوکس ترین هتل های خاورمیانه هم به شمار می رود. هتل موندریان از 4 طبقه تشکیل شده است و 211 اتاق و 59 سوئیت مجهز را در اختیار مهمانان قرار می دهد. با اقامت در این هتل امکان دسترسی شما به مراکز خرید مختلف و منطقه ها گردشگری بسیار راحت بوده و شب نشینی های دلپذیر و تفریحات شبانه متنوع از جمله جاذبه های آن به شمار می آیند.
  • هتل شرایتون گرند دوحه یکی دیگر از هتل های لوکس این شهر است که قدمت آن به سال 1982 می رسد و در سال 2014 نیز در آن بازسازی هایی انجام شده است. رستوران محبوب لاوراندا در این هتل واقع شده است و آیرش هارپ که یکی از محله های تفریحی دوحه است در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. هتل شرایتون در نزدیکی دریا واقع شده و دارای امکاناتی تفریحی مانند زمین تنیس، زمین اسکواش و باشگاه بدنسازی است.
  • هتل فور سیزن دوحه از دیگر هتل های 5 ستاره دوحه است که در بین گردشگران محبوب بوده و امکاناتی مانند دسترسی به ساحل اختصاصی، سالن بدنسازی، جکوزی، استخر، سالن اسپا و زمین تنیس را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.
  • از جمله هتل های ارزان تر دوحه می توان به هتل زباراح اشاره نمود که اگرچه نسبت به سایر هتل ها دارای امکانات کمتری است، اما تضمین کننده اقامتی دلپذیر به همراه بهره مندی از برنامه های ویژه جام دنیای قطر خواهد بود. 45 اتاق در ابعاد بزرگ در این هتل وجود دارند و امکاناتی مانند استخر، سالن اسپا، امکانات تجاری و باشگاه بدنسازی در اختیار مهمانان هتل قرار خواهد گرفت.
  • هتل های شناور یکی از برنامه های ویژه جام دنیای قطر

شما می توانید به همراه لذت بردن از برنامه های ویژه جام دنیای قطر اقامتی هیجان انگیز را در کشتی های کروز مجلل و لوکس شناور بر روی آب تجربه نمایید که امکانات بسیاری را از جمله استخر، سالن اسپا، مراکز تفریحی و رستوران های لوکس را در اختیار شما قرار خواهند داد.

  • خیمه های بوم گردی

خیمه های اقامتی نیز یکی از برنامه های ویژه جام دنیای قطر برای اسکان مسافران بوده است که بالاترین امکانات را در اختیار مهمانان قرار خواهند داد و می توانید با اقامت در آن ها تجربه ای منحصر به فرد از زندگی در دوحه را کسب نمایید.

  • قیمت بلیط بازی های جام دنیای چقدر است؟

قیمت بلیط بازی های جام دنیای قطر برای تماشاگران بین المللی چیزی در حدود 250 الی 800 ریال قطر بوده که برابر با حدود 215 دلار است. بعلاوه قیمت بلیط ها برای بازی های دور نهایی در حدود 2200 تا 5850 ریال قطر یعنی چیزی حدود 600 الی 1590 دلار است.

  • برترین هتل های قطر برای اقامت کدامند؟

هتل فریزر سویتس دوحه و هتل موندریان از جمله برترین هتل های دوحه می باشند.

  • بازی های جام دنیای قطر در چه تاریخی آغاز می شوند؟

این بازی ها در تاریخ 21 نوامبر یا به عبارتی 30 آبان ماه سال 1401 آغاز می شوند و تا 18 دسامبر معادل با 27 آذر به طول می انجامند.

نتیجه گیری

جام دنیای قطر یکی از رویدادهای بزرگ ورزشی چند سال اخیر است و از همین رو دولت قطر امکانات مناسبی را برای مهمانان این کشور فراهم آورده است تا بتوانند علاوه بر تماشای بازی های هیجان انگیز، اقامتی رویایی را نیز تجربه کنند. در این راهنما به طور کامل با اطلاعات لازم در خصوص سفر به قطر و تماشای بازی های جام دنیای آشنا شدیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی های جام دنیای همراه وبلاگ سال آرامش باشید.

منبع: الی گشت

به "برنامه های ویژه جام جهانی قطر 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های ویژه جام جهانی قطر 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید