نمایش بدون قرار قبلی و بیرو در دومین روز جشنواره

به گزارش وبلاگ سال آرامش، خبرنگاران/خراسان رضوی در دومین روز برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد فیلم های بدون قرار قبلی و بیرو در سینماهای منتخب مشهد اکران می شوند.

نمایش بدون قرار قبلی و بیرو در دومین روز جشنواره

در روز شنبه، 16 بهمن ماه 1400، فیلم های بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی در سینماهای اکران کننده سانس ساعت 17:30 و بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سینماهای اکران کننده سانس ساعت 19:30 به نمایش گذاشته می گردد.

بدون قرار قبلی

فیلم بدون قرار قبلی به نویسندگی فرهاد توحیدی و مهدی تراب بیگی، ششمین فیلم بهروز شعیبی است که دارای مضمونی اجتماعی بوده و با نگاهی به رمانی از مصطفی مستور نوشته شده است. تهیه کنندگی این فیلم را محمود بابایی برعهده دارد و پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، صابر ابر، امین میری ، حامی ترابی و رضا صابری در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

بدون قرار قبلی در مشهد و تهران فیلم برداری شده و داستان فیلم در خصوص دختری به نام یاسمن است که پس از سال ها به علت مرگ پدرش به ایران برگشته است. پسرش دچار اوتیسم است و این مسئله سفر را برایش سخت می نماید. او شناختی از پدرش ندارد ومیراثی که پدر برایش گذاشته است باعث تعجب او می گردد.

در بخشی از دیالوگ های فیلم آمده است:

صدری: من می خوام حتماً یه سر به اون خونه بزنید؛ پیشنهاد می کنم.

یاسمین: ممنون از پیشنهادتون، ولی من فرصت ندارم.

صدری: 30 سال نبودین؛ بعد از 30 سال بی خبری فرصت ندارید برید ببینید پدرتون براتون چی ارث گذاشته؟

این فیلم امروز در ساعت 17:30 در سینماهای آفریقا، هویزه، سیمرغ، ویلاژتوریست و پارک بازار مشهد به نمایش درمی آید.

بیرو

فیلم بیرو به نویسندگی و کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، زندگی دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، علیرضا بیرانوند و راهی که از نوجوانی تا کنون برای رسیدن به موفقیت طی نموده است را روایت می نماید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی علیرضا بیرانوند، از کودکی تا اولین قرارداد رسمی اش در فوتبال، از فراز و فرودها و سختی های بسیار تا رو در رویی اش با پنالتی رونالدو. از کودکی محروم تا عشق و کوشش برای رسیدن به قله های دست نیافتنی. یک داستان از عشق و فوتبال و کوشش و موفقیت.

این فیلم به تهیه کنندگی مجید برزگر ساخته شده و امیرحسین بیرانوند، سهیل قنادان، مهران نائل، رضا داوودنژاد، سعید داخ، صحرا اسدالهی، سیاوش چراغی پور و مهدی زمین پرداز در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم امروز در ساعت 19:30 در سینماهای آفریقا، هویزه، ویلاژتوریست، اطلس، گلشن، پارک بازار و برفی مشهد به نمایش در می آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایش بدون قرار قبلی و بیرو در دومین روز جشنواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش بدون قرار قبلی و بیرو در دومین روز جشنواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید