روانشناسی

معرفی برند لالیک

برند های لوکس در دنیای عطرسازی همیشه با کیفیت بی نظیر و طراحی های استثنایی خود، هواداران عطر و ادکلن را به خود جلب نموده اند. برند لالیک (Lalique) از جمله برندهایی است که در زمینه فراوری عطر و ادکلن های لوکس به معروفیت رسیده و نه تنها عطرهایی بی نظیر ایجاد...

30 شهریور 1402

خاطرات ناصرالدین شاه در بلژیک؛ نزدیک بود میان آن ها دعوا بیاندازیم، بامزه بود!

سومین سفر ناصرالدین شاه به اروپا در فروردین سال 1268 شمسی آغاز شد؛ او در این سفر ابتدا به روسیه رفت و سپس راهی کشور های آلمان، هلند، بلژیک و انگلستان شد.

24 شهریور 1402

5 عادت غلط برای سلامت پوست

دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، 5 عادت غلط که سلامت پوست را از بین می برد را اعلام نمود.

22 شهریور 1402

از تنفس جعبه ای تا منقبض کردن ران ها؛ هشت راه فوری برای کاهش استرس

مطالعات نشان می دهند که نقاشی می تواند به درمان تروما یاری کند و می تواند اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) را تا بیش از 80 درصد کاهش دهد. ثابت شده که بیست دقیقه در روز کار با خاک رس، رقصیدن تا آواز خواندن، نوشتن، زمزمه کردن استرس تان را کاهش می دهد.

1 شهریور 1402

2 روش طرز تهیه آلبالو خشک بازاری در خانه

برای درست کردن یک آلبالو خشک خوشمزه، حتما نیازی نیست که به حیاط یا پشت بام دسترسی داشته باشید، می توانید از این روش تهیه آلبالو خشک استفاده کنید.

28 مرداد 1402

8 فایده مصرف آب آناناس که سلامتی شما را دگرگون می نمایند!

آب آناناس یک نوشیدنی استوایی خوشمزه و محبوب است که مواد مغذی و ترکیبات مفید زیادی از جمله بروملین دارد و می تواند سلامتی شما را بهبود ببخشد و دستگاه ایمنی بدن را هم تقویت کند. امروزه آب آناناس جزو برترین آب میوه های طبیعی به شمار می رود و هواداران زیادی...

26 تیر 1402

روش هایی جالب برای سیاه شدن مو های سفید

با افزایش سن مو های سفید سر آغاز به ظاهر شدن می نمایند، اما مواد غذایی و ویتامین هایی هستند که می توانید روند سفید شدن مو های سیاه خود را کاهش دهید.

11 تیر 1402

11 موهبت خشم، در این موقعیت ها حتما خشمگین شوید!

در مقابل ترس ناشی از درماندگی، خشمگین شدن باعث می گردد احساس مسئولیت کنیم و به ما احساس کنترل می دهد. افرادی که خشم خود را به شیوه ای متناسب و متعادل تجربه می نمایند و نشان می دهند، نسبت به افرادی که خشم خود را سرکوب می نمایند، در برآورده کردن نیازهای...

27 خرداد 1402

تصاویر باورنکردنی ، کوتاه قامتان ایرانی بهترین تعمیرکاران هواپیما ، تعمیرات باک هواپیمای معروف سی، 130 با کمک ریزنقش ها!

باورش مشکل بود اما وقتی سرنخ را گرفتیم، سر از منطقه هوایی مهرآباد درآوردیم و دیدیم این کوچولوهای زبر و زرنگ، کمک متخصص هایی هستند که به راحتی به هرقسمتی از هواپیما که دست دیگران به آنجا نمی رسد، وارد می شوند و خرابی هواپیما را تعمیر می کنند.این گزارش...

2 خرداد 1402

غسل عجیب روی آتش خرافات

کامیون های زغال پشت سر هم به معبد سری ماریامن سنگاپور می رسند. خادم های معبد حسابی مشغول کارند و به سرعت زغال ها را تخلیه می نمایند تا همه چیز را برای مراسم آماده نمایند.

28 اردیبهشت 1402

11 وسیله و تجهیزات ضروری برای نگهداری توله سگ

قبل از اینکه تصمیم به آوردن توله سگ به خانه خودتان داشته باشید، لازم است که وسایل و تجهیزات اساسی برای نگهداری و مراقبت هرچه بهتر از توله سگ خود را تهیه کنید. برای آن دسته از صاحبان سگ ها که تجربه اول آنهاست این موضوع خیلی مهم است زیرا معمولا نداشتن اطلاعات...

24 اردیبهشت 1402

درمان طبیعی سندرم روده تحریک پذیر چیست؟

سندرم روده تحریک پذیر (IBS) یک بیماری مزمن است که بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و علائم و نشانه های IBS شامل درد شکمی، دفع نامنظم مدفوع، نفخ و اسهال یا یبوست است.

23 اردیبهشت 1402

هشدار؛ آلودگی هوا ریسک آریتمی قلب را افزایش می دهد

دانشمندان گمان می نمایند که مواد شیمیایی مضر موجود در هوا باعث استرس و التهاب می گردد که می تواند عملکرد قلب را مختل کند.

18 اردیبهشت 1402

خواننده معروف: بیماری من قابل درمان نیست ، عمر دست خداست

یک خواننده معروف که به سرطان خون مبتلاست، گفت: ذات بیماری من قابل درمان نیست.

14 اردیبهشت 1402

جانم را می دهم تا ثابت کنم یحیی و پرسپولیس در خصوص رفتن من اشتباه کردند!

رضاییان که قاعده بازی کسب محبوبیت را به خوبی بلد است، از همان ابتدا کوشش کرد رابطه خوبی با طرفداران سپاهان برقرار کند.

28 فروردین 1402

برای چاقی صورت چه بخوریم؟

آیا همه ما آرزو نداریم که بتوانیم دست زمان را به عقب برگردانیم و جوانی خود را بازیابیم؟ گونه های درخشان، پر و چهره ای درخشان از شاخص های معمولی سلامت پوست هستند.

21 فروردین 1402

کشف ترسناک و تکان دهنده درباره گوشی موبایل!

نتایج یک نظرسنجی عمومی در چین نشان می دهد که 89 درصد مردم بدون گوشی خود احساس بیقرار بودن دارند و نمی توانند از پس انجام کارها برآیند!

12 فروردین 1402

برترین مکان نصب کولر گازی

کولر گازی های از سیستم های تهویه مطبوع هستند که به صورت گسترده به کار می روند و ضروری است برترین مکان نصب کولر گازی را بدانیم تا با دکوراسیون محیط هماهنگ گردد. اسپلیت ها از دو بخش مجزا تشکیل می شوند که به آن ها یونیت داخلی و خارجی گفته می گردد. یونیت خارجی...

25 اسفند 1401

سرفه های شبانه را با این روش ها متوقف کنید

گرفتن دوش آب گرم قبل از خواب و نوشیدن مایعات گرم در روز می تواند سرفه های شبانهٔ شما را درمان کند؛ علاوه بر این می توانید با 9 روش زیر سرفه در شب را درمان کنید.

19 اسفند 1401

نخستین همایش ملی نظامی شناسی در ارومیه برگزار می گردد

پیروز قادری، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی،درگفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی گفت: نخستین همایش ملی نظامی شناسی، (23 اسفندماه) امسال در 10 محور در ارومیه برگزار می گردد.

15 اسفند 1401
تعداد: (83)