اخبار صنعت

شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد؛ رانندگان خودمالک کامیون بخوانند

جزئیات شرایط واردات کامیون دست دوم اعلام شد. بر اساس این اعلام معین شد کدام شخصیت های حقیقی و حقوقی، به چه تعداد و با چه شرایطی می توانند کدام برندها را وارد کنند.

23 مهر 1402

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان 16 تا 19 آبان ماه برگزار می گردد

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور بسیاری از خودروسازان غایب در نمایشگاه های اخیر برگزار می گردد. این نمایشگاه قرار است در روزهای 16 تا 19 آبان ماه پذیرای علاقه مندان به خودرو در شهر اصفهان باشد.

12 مهر 1402

تولید اکسیژن از جو مریخ ، آزمایش موفقی که انجام شد

آزمایشی که در مریخ اجرا شده نشان داد که استخراج اکسیژن قابل تنفس از جو نازک این سیاره امکان پذیر است.

27 شهریور 1402

مردی که فیلم های سینمایی را نقاشی می کرد

اکبر شیرافکن 56 سال دارد. از نوجوانی با هنر نقاشی آشنا شده و همزمان کار در کارگاه رحمت علی زاده را آغاز نموده است. یکی از مهم ترین مسئولیت های علی زاده طراحی پوسترها و بنرهای فیلم های سینمایی بوده که بر سردر سینما نصب می شد.

26 شهریور 1402

برای عصرت یه میان وعده جنوبی درست کن، طرز تهیه سمبوسه اصیل خوزستانی

سمبوسه یک خوراکی و میان وعده اصل جنوبی است. طرز تهیه این میان وعده خوشمزه را در زیر مطالعه می کنید.

25 شهریور 1402

ترفندهای طلایی خانه داری که دانستن آنها ضروری است

دانستن ترفندهای خانه داری برای داشتن خانه ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفندها به شما کمک می کند تا بتوانید همه مسائل مربوط به خانه و آشپزخانه را با خیال راحت و در مدت زمان بسیار کوتاهی با اطمینان حل کنید.

21 شهریور 1402

2 روش طرز تهیه آلبالو خشک بازاری در خانه

برای درست کردن یک آلبالو خشک خوشمزه، حتما نیازی نیست که به حیاط یا پشت بام دسترسی داشته باشید، می توانید از این روش تهیه آلبالو خشک استفاده کنید.

28 مرداد 1402

توافق پنهانی نکونام و باشگاه استقلال

جواد نکونام از ابتدای حضور در تیم استقلال دست کم در پی جذب دو بازیکن خارجی در پست های وینگر و مهاجم نوک بود و اسامی زیادی را برای در اختیار گرفتن به باشگاه استقلال ارایه داد.

22 مرداد 1402

وقتی یک مساوی 70 میلیون می گردد!، مهار خورشید روی زمین

دیجیاتو نوشت: دانشمندان آمریکایی پس از چند ماه، دوباره پیروز شدند از واکنش همجوشی هسته ای به خالص انرژی مثبت دست پیدا نمایند.

17 مرداد 1402

کشف کشتی رومی دو هزارساله در جریان حفاری در معدن زغال سنگ

باستان شناسان در صربستان پاکسازی یک کشتی چوبی متعلق به دوره امپراتوری روم را که به وسیله معدنچیان در یک معدن زغال سنگ روباز کشف شده، شروع کردند.

12 مرداد 1402

یک بازیکن دیگر از استقلال جدا شد

هافبک تیم فوتبال استقلال که دو روز است در تمرینات این تیم شرکت نمی کند، برای فصل آینده باید به تیمی دیگر برود.

8 مرداد 1402

مهم ترین نکات نگهداری از پنکه

پنکه ها مانند یک آهنربا گردوخاک و کثیفی را جذب می نمایند و این آلودگی ها روی عملکرد پنکه تاثیر منفی دارند؛ بنابراین اگر نکات نگهداری از پنکه را رعایت نکنید نباید انتظار باد خنک از این وسیله برقی داشته باشید. گردوغبار و کثیفی انباشته شده روی پنکه به تدریج...

2 مرداد 1402

یک سدان تازه چینی وارد کشور شد!، عکس

گجت نیوز نوشت: آئولوس شاین مکس به عنوان سدان وارداتی چینی ایران خودرو رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Aeolus Shine Max آشنا می شویم.

28 تیر 1402

گرگ های گرسنه 130 گوسفند یک گله دار را دریدند

در پی حمله گرگ به محل نگهداری گوسفندان گله دار بهابادی، بیش از 110 رأس گوسفند وی تلف و تعداد 20 رأس نیز زخمی شدند.

26 تیر 1402

ارائه تسهیلات ویژه برای تغییر کاربری مراکز صنعتی ، شناسایی 260 پلاک فرسوده در تکه دهم مرکز

260 پلاک بالای 1000 مترمربع در منطقه 10 شناسایی شده است که حدود 140 پلاک قابلیت تغییرکاربری به پارکینگ و ساماندهی کاربری های خدماتی هفت گانه مثل میوه و تره بار، درمانی و فضای سبز دارد.

8 تیر 1402

دکمه ای که لمس آن مساوی با مرگ بود!

در اتومبیل های مدرن وقتی بخواهید نور بالا بزنید، از یک دسته که در کنار فرمان قرار گرفته است استفاده می کنید، اما با مروری بر تاریخ و آنالیز اتومبیل های قدیمی، متوجه می شویم که در اتومبیل های قدیمی، راننده ها برای نوربالا دادن، از شیوه دیگری بهره می بردند...

6 تیر 1402

روی سیاره های مختلف با چه سرعتی می توان دوید؟

سریع ترین دونده روی زمین، یوسین بولت است که می تواند با سرعت میانه حدود 37 کیلومتر در ساعت بدود. اما همه ما نمی توانیم به سرعت او بدویم. افراد معمولی با سرعت 10 تا 12 کیلومتر بر ساعت می توانند بدوند. اما شاید سیاره ای وجود داشته باشد که در آن بتوانید رکورد...

5 تیر 1402

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران فروش ، برخورد قانونی با متخلفان

در پی تخلف بعضی خودروسازان در اعلام قیمت های ابلاغی، شورای رقابت اعلام نمود: هرگونه تغییر قیمت های درب کارخانه ابلاغی شورای رقابت، تخلف محسوب شده و علاوه بر رسیدگی در شورای رقابت، موضوع به وسیله مراجع نظارتی پیگیری خواهد شد.

1 تیر 1402

معرفی بهترین دستگاه روغن گیری

شرکت AG یک شرکت کارآفرینی است که بهترین دستگاه های روغن گیری را وارد و آماده عرضه به مشتریان خود می کند. انواع دستگاه های روغن گیری AG وارداتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. افراد بر حسب اندازه ظرفیت تولید و فضای مورد استفاده دستگاه مناسب را انتخاب...

5 خرداد 1402

4 مدل طرز تهیه ته دیگ با ماست مجلسی به روش رستورانی

آیا می دانید طرز تهیه ته دیگ با ماست چگونه است؟ ته دیگ ماستی یکی از خوشمزه ترین است که بیشتر رستوران ها سرو می گردد. بعضی این ته دیگ را تنها با ترکیب ماست، برنج و زعفران درست می نمایند و بعضی دیگر با اضافه کردن تخم مرغ بافت متفاوتی به ته دیگ با ماست می بخشند....

30 اردیبهشت 1402
تعداد: (251)