داشتن پوستی فوق العاده فقط با پیاز

به گزارش وبلاگ سال آرامش، پیاز یکی از دسترس ترین مواد است که تمام افراد می توانند از آن استفاده نمایند. بعلاوه قیمت مناسبی هم دارد؛ اما جالب است بدانید پیاز خواص فوق العاده ای برای پوست دارد.

داشتن پوستی فوق العاده فقط با پیاز

خواص ماسک پیاز برای پوست را اگر بدانید همواره از آن استفاده می کنید. بیشتر افراد تصور می نمایند پیاز فقط برای آشپزی و درون غذا مناسب است و خاصیت آن برای گوارش و مسائل درونی است؛ اما جالب است بدانید اگر از ماسک پیاز بهره ببرید، خودتان از تاثیر آن شوکه می شوید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

عناوین مطلب

  • خواص ماسک پیاز برای پوست
    • خواص ماسک پیاز برای پوست با عسل
    • خواص ماسک پیاز برای پوست با آب گوجه فرنگی
    • بعلاوه بخوانید:

خواص ماسک پیاز برای پوست

ماسک آب پیاز می تواند به تنهایی یا در ترکیب با دیگر مواد مقوی و مغذی برای پوست بسیار مفید باشد.

خواص ماسک پیاز برای پوست با عسل

ماسک پیاز به همراه عسل باعث از بین بردن تیرگی بدن و بعلاوه جای جوش می گردد. برای تهیه کردن این کار باید اول عسل را به روش بنماری روی گاز گذاشته تا رقیق گردد. سپس آب پیاز را به آن اضافه کنید و پنج دقیقه روی حرارت بسیار کم مخلوط کنید.

پس از آن اجازه دهید ماسک سرد گردد و بعد یک لایۀ نازک از آن را روی صورت خود بگذارید. بعد از 30 دقیقه که ماسک خشک شد آن را با آب گرم بشویید.

اگر به ابروهای خود اهیمت می دهید، به مطلب با این روغن ابروهای خود را پر پشت کنید مراجعه کنید.

خواص ماسک پیاز برای پوست با آب گوجه فرنگی

برای درست کردن این ماسک یک قاشق غذاخوری آب پیاز را با نصف قاشق گوجه فرنگی و کمی روغن گیاهی برای نرم و لطیف کردن پوست خود بهره ببرید. مثل روش های قبلی از پنبه برای این کار استفاده نمایید و بعد از گذشت 10 الی 15 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

برای تماشا نتیجه مطلوب از این ماسک هفته ای دوبار بهره ببرید. اگر به گوجه فرنگی حساسیت دارید، یا از این حساسیت اطلاعی ندارید در ابتدا مقداری از این ماسک آب پیاز را روی پوست خودتان امتحان کنید تا به وجود یا عدم وجود حساسیت آن مطئن شوید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید این میوه خوشمزه برای پوستتان فواید بسیاری دارد را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "داشتن پوستی فوق العاده فقط با پیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داشتن پوستی فوق العاده فقط با پیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید