موبایل، تبلت و گجت ها

هر آنچه در خصوص فناوری شارژ بی سیم Qi2 باید بدانید

در ژانویه 2023، کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) استاندارد Qi2 را معرفی کرد که یک به روز رسانی مهم برای استاندارد شارژ بی سیم Qi محسوب می گردد. لازم به ذکر است یک دهه از ظهور این فناوری در گوشی های هوشمند می گذرد و حالا این کنسرسیوم با معرفی فناوری شارژ بی سیم Qi2 امیدوار...

19 مهر 1402

پیدا شدن گنج هزار ساله در حیاط خانه، عکس

یورونیوز نوشت: خانواده آسویک در حال جستجوی جواهرات گمشده خود بودند که به محض روشن کردن فلزیاب به یک سگک حکاکی شده و کاسه ای شکل و بعلاوه یک شیء مدفون دیگر برخورد کردند که به نظر می رسد متعلق به دوران وایکینگ ها باشد.

7 مهر 1402

شاهکار دوربین 200 مگاپیکسلی تازه گوشی های سامسونگ ، عکس

گجت نیوز نوشت: سامسونگ به تازگی با انتشار یک تیزر رسمی، از قصد خود برای استفاده از سنسورهای 200 مگاپیکسلی برای دوربین های تله فوتو خبر داده که احتمالا در سری گلکسی اس 24 شاهد آن خواهیم بود.

29 شهریور 1402

مسابقه کتابخوانی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در نمایشگاه نوشت افزار بوی ماه مهر

به گزارش خبرنگاران ، نمایشگاه عرضه نوشت افزار ایرانی با عنوان بوی ماه مهر از 20 تا 31 شهریور ماه در فرهنگسرای اشراق و منطقه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می گردد.

20 شهریور 1402

عکس ، یک ویژگی مهم به ایکس (توییتر) اضافه می گردد

ایلان ماسک، مالک ایکس (توییتر سابق)، با انتشار یک پست از افزودن تماس های صوتی و تصویری به این شبکه اجتماعی اطلاع داد.

9 شهریور 1402

آنالیز نکات مهم برای خرید گوشی سامسونگ

آیا شما هم در پی خرید گوشی سامسونگ هستید؟ در حال حاضر راه های زیادی برای خرید انواع تجهیزات الکترونیکی همانند گوشی های سامسونگ جلوی پای کاربران قرار گرفته است. هر کدام از این روش های خرید گوشی موبایل، یک سری مزایا و معایب خاص را نیز به همراه دارند.

7 شهریور 1402

10 دلیل کم شدن صدای مکالمه گوشی آیفون

کم شدن صدای مکالمه گوشی آیفون به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است هنگام تماس قبلی به طور تصادفی دکمه تنظیمات صدا را تغییر داده باشید و حتی ممکن است مانعی مانند ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری وجود داشته باشد.

7 مرداد 1402

یک سدان تازه چینی وارد کشور شد!، عکس

گجت نیوز نوشت: آئولوس شاین مکس به عنوان سدان وارداتی چینی ایران خودرو رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Aeolus Shine Max آشنا می شویم.

28 تیر 1402

آه ای احمدرضای احمدی

سید عبدالجواد موسوی نویسنده و شاعر در واکنش به درگذشت احمدرضا احمدی در صفحه شخصی در اینستاگرامش نوشت: ایلیا دو سه ساله بود. احمدرضا احمدی زنگ زد منزل ما. همواره عادت داشت خودش را معرفی کند. فکر کنم این یک جور عادت نسل آن ها بود و هست.

21 تیر 1402

چگونه برترین کانال وای فای را در کامپیوتر مک پیدا کنیم؟

احتمالا می دانید که سرعت اینترنت با توجه به کیفیت مودم و یا روتر شما و بعلاوه کانال وای فای ای که دستگاه شما به آن متصل شده است، مشخص می گردد. اگر بخواهیم به زبان ساده کانال وای فای را تعریف کنیم، باید بدانید شبکه ای که اینترنت بی سیم شما به وسیله آن داده...

29 خرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ یکشنبه 21 خرداد 1402

خبرنگاران- قیمت گلکسی A73 به عنوان آخرین نسل از گوشی های سری A7X با 256 گیگ فضای ذخیره سازی به 19 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است.

23 خرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ چهارشنبه 10 خرداد 1402

خبرنگاران- گلکسی S23 Ultra را به عنوان بهترین پرچمدار سامسونگ می شناسیم که حداکثر 64 میلیون تومان قیمت دارد. فروشنده های موبایل چنین رقمی را بابت نسخه 512 گیگ گلکسی S23 Ultra دریافت می کنند و قیمت گلکسی S23 Ultra نسخه 256 گیگ را 56 میلیون و 500 هزار تومان اعلام می کنند.

12 خرداد 1402

عکس ، پرچمدار اسپرت دانگ فنگ به میدان آمد

گجت نیوز نوشت: دانگ فنگ آئولوس eπ01 یک خودرو کانسپت چینی است که اگر دقیق به آن نگاه کنید، پولستار 5 را می بینید. در ادامه با مشخصات فنی و تصاویر مجذوب کننده Dongfeng Aeolus eπ01 همراه می شویم.

11 خرداد 1402

معرفی بهترین دستگاه روغن گیری

شرکت AG یک شرکت کارآفرینی است که بهترین دستگاه های روغن گیری را وارد و آماده عرضه به مشتریان خود می کند. انواع دستگاه های روغن گیری AG وارداتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. افراد بر حسب اندازه ظرفیت تولید و فضای مورد استفاده دستگاه مناسب را انتخاب...

5 خرداد 1402

این پرچمدار گوگل دمای بدن را میزان گیری می نماید!

دیجیاتو نوشت: سنسور مقدار گیری دمای بدن گوگل پیکسل 8 پرو روی پنل پشتی و زیر فلاش LED دوربین اصلی قرار می گیرد.

29 اردیبهشت 1402

گیرنده شارژر وایرلس برای گوشی های هوشمند؛ بخریم یا نخریم؟

کاربرانی که گوشی های هوشمند آن ها از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، روش های زیادی برای شارژ دستگاه خود دارند. اما آیا کاربرانی که گوشی های آن ها پشتیبانی از این فناوری ندارند، می توانند این قابلیت را به گوشی خود اضافه کنند؟ اینجاست که اهمیت گیرنده...

26 اردیبهشت 1402

مایکروسافت مشکل تغییر ساعت تابستانی در ایران را برای ویندوز حل کرد

پس از گذشت بیش از یک ماه از دردسر ایجاد شده به واسطه عدم تغییر ساعت در کشور، بالاخره مایکروسافت دست به کار شده و در تازه ترین به روزرسانی سیستم عامل ویندوز 10 (آپدیت KB5025297) مشکل ساعت ویندوز در ایران را حل نموده است.

12 اردیبهشت 1402

می خواهید گوشی اندروید خود را امن تر نگه دارید؟

بله، قطعا! امنیت گوشی اندروید بسیار مهم است، زیرا این دستگاه حاوی اطلاعات حساس مانند اطلاعات شخصی، تصاویر، ایمیل ها، شماره تلفن ها و اطلاعات بانکی است. برای افزایش امنیت گوشی اندروید خود، می توانید به موارد زیر توجه کنید:

10 اردیبهشت 1402

ترفند ساده فهمیدن اصل بودن باتری آیفون، عکس

زومیت نوشت: بهترین راه برای تشخیص باتری تعویض شده آیفون چیست؟ چگونه بفهمیم گوشی ما باتری اصل دارد یا باتری غیراصل؟

2 اردیبهشت 1402

گوشی های گیمینگ ایسوس راگ فون 7 با امکانات مجذوب کننده معرفی شدند

ایسوس همیشه توجه زیادی به گوشی های گیمینگ نشان می دهد و ساعاتی قبل از دو گوشی گیمینگ راگ فون 7 و راگ فون 7 آلتیمیت رونمایی کرد که از طراحی خاص و امکانات بسیار جذابی بهره می برند. هر دو گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند و از حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X...

24 فروردین 1402
تعداد: (128)