گوشی های گیمینگ ایسوس راگ فون 7 با امکانات مجذوب کننده معرفی شدند

به گزارش وبلاگ سال آرامش، ایسوس همیشه توجه زیادی به گوشی های گیمینگ نشان می دهد و ساعاتی قبل از دو گوشی گیمینگ راگ فون 7 و راگ فون 7 آلتیمیت رونمایی کرد که از طراحی خاص و امکانات بسیار جذابی بهره می برند. هر دو گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند و از حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 استفاده می نمایند.

گوشی های گیمینگ ایسوس راگ فون 7 با امکانات مجذوب کننده معرفی شدند

اما مدل آلتیمیت دقیقا چه تفاوتی با مدل استاندارد دارد؟ این مدل از یک پورت موسوم به AeroActive بهره می برد که باز می گردد تا جریان هوا به طور مستقیم به داخل بدنه راه پیدا کند. ضمناً در پنل پشتی این گوشی، یک نمایشگر باریک تعبیه شده است.

ایسوس برای این گوشی ها، سیستم خنک نماینده را به طور قابل توجهی بهتر نموده است. ضمناً خود چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 هم در زمینه مدیریت حرارت بسیار بهتر عمل می نماید که تمام این موارد منجر به ارائه تجربه بهتر برای گیمرها می شوند. ایسوس برای این گوشی ها یک خنک نماینده حرفه ای هم معرفی نموده که در صورت وصل کردن آن به مدل آلتیمیت، پورت AeroActive را باز می نماید تا باد خنک به طور مستقیم به درون بدنه راه پیدا کند. بر اساس اعداد منتشر شده، حتی بعد از یک ساعت اجرای بازی های سنگین، عملا بدنه گوشی به طور محسوسی گرم تر نمی گردد. باید خاطرنشان کنیم ابزار خنک نماینده AeroActive Cooler 7 ساب ووفر و اسپیکر هم بهره می برد و می تواند صدای بهتری در اختیار کاربر قرار دهد.

گوشی های سری ایسوس راگ فون 7 از قابلیت ray tracing پشتیبانی می نمایند و بنابراین بازی هایی که چنین قابلیتی دارند، به طور طبیعی تری به نمایش درمی آیند. ایسوس برای این گوشی ها از نمایشگر 6.78 اینچی استفاده نموده که از رزولوشن 2448 در 1080 بهره می برند و رفرش ریت 165 هرتز به ارمغان می آورند. نرخ نمونه برداری لمسی این نمایشگر 750 هرتز است که این معینه برای گیمرها اهمیت بسیار زیادی دارد.

انرژی گوشی از طرف باتری 6000 میلی امپر ساعتی تامین می گردد که البته از دو بخش 3000 میلی آمپر ساعتی تشکیل شده است. سرعت شارژ باتری هم به 65 وات می رسد. گوشی های گیمینگ معمولا از دوربین های فوق العاده ای بهره نمی برند و این گوشی ها هم از این قاعده مستثنا نیستند. به طور معین دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 13 مگاپکیسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی واقع شده است. دوربین سلفی از سنسور 32 مگاپیکسلی بهره می برد که با ترکیب پیکسل ها، عکس های 8 مگاپیکسلی ثبت می نماید.

کاربران برای خرید مدل پایه ایسوس راگ فون 7 باید 999 یورو بپردازند که ابزار خنک نماینده به طور جداگانه با قیمت 110 یورو برای این گوشی به فروش می رسد. اما ایسوس راگ فون 7 آلتیمیت 1399 یورو قیمت دارد که ابزار خنک نماینده همراه با گوشی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی های گیمینگ ایسوس راگ فون 7 با امکانات مجذوب کننده معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های گیمینگ ایسوس راگ فون 7 با امکانات مجذوب کننده معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید