اخبار سیاسی

کارآفرینی کلیدواژه کتابخانه شد، سالن های مطالعه میزبان تبادل اطلاعات زنان روستا

سرویس استان های خبرنگاران : زهرا پورحسن، زاده اول خرداد سال 1364 روستای ایسین و کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان است. از سال 1393 به عنوان کتابدار در نهاد کتابخانه ها، کارهای ماندگاری انجام داده است که در این گفت وگو به موضوع کارآفرینی در این کتابخانه می...

1 مهر 1402

استقبال امیرعبداللهیان از وزیر خارجه بورکینافاسو

ایسنا نوشت: حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از همتای آفریقایی خود از کشور بورکینافاسو استقبال کرد.

13 شهریور 1402

آقای چستر را بی خیال!

هم میهن نوشت: چند وقتی است شب و روزم شده است بالا و پایین کردن صفحات آگهی اجاره خانه. هر جورش را که بگویی امتحان کرده ام. از روی پله بگیر تا زیرپله و حیاط اختصاصی و طبقه پنج بدون آسانسور تا خانه فرنیش و شیرآلات بِرَند. از یک جایی به بعد سر قوز افتادم و تمام...

30 مرداد 1402

افت خفیف تب اجاره بها

نقش کارگردان اصلی تورم اجاره مسکن، در کارنامه ماه اول از تابستان این بازار تعیین شد. تیر سال جاری، نرخ رشد ماهانه هزینه اجاره نشینی در کشور تحت تاثیر ثبات تورم عمومی ماهانه، به اندازه خفیفی کاهش یافت؛ به طوری که شاخص اجاره بها نسبت به خرداد، کمتر از 5/...

7 مرداد 1402

ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر مکتب سلطانی عمان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز چهارشنبه با ارتشبد سلطان بن محمد النعمانی وزیر مکتب سلطانی عمان ملاقات و تبادل نظر کرد.

31 خرداد 1402

کیسینجر درباره انزوای آمریکا هشدار داد

ایرنا نوشت: هنری کیسینجر سیاستمدار حرفه ای و وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت که اگر ایالات متحده نتواند میان منافع خود و نیازهای جامعه جهانی توازن ایجاد کند، منزوی خواهد شد.

27 خرداد 1402

یک تغییر بزرگ در تمام ماشین های پژو!، عکس

لوگوی بعضی خودروسازان در چند سال اخیر به علت تناسب با سیاست های تازه و یا ایجاد تنوع، تغییر نموده و یکی از بزرگترین تغییرات در این زمینه متعلق به نشان پژو است.

18 خرداد 1402

شرط و شروط روسیه برای آمریکا

سرگئی ریابکوف گفت: اگر آمریکا از سیاست خصمانه اش نسبت به روسیه دست بردارد، روسیه به پیمان استارت نو برمی شود.

17 خرداد 1402

جزئیات راه اندازی سفرهای منظم هفتگی از انزلی به روسیه

مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر با اشاره به برقراری سفرهای منظم دریایی برای حمل بار از انزلی به مقصد روسیه، گفت: برای نخستین بار تراز حمل ونقلی در شرکت کشتیرانی خزر مثبت شده و مقدار صادرات از واردات پیشی گرفته است.

9 خرداد 1402

خوانش شعرهای عباس کیارستمی به وسیله نازنین فراهانی

دبیر جشنواره عکس 5 از خوانش شعرهای عباس کیارستمی به وسیله نازنین فراهانی در بزرگداشت این هنرمند فقید و افتتاحیه این جشنواره اطلاع داد.

4 خرداد 1402

واگذاری خودرو به نمایندگان؛ هنوز در هاله ای از ابهام است ، من خودرویی نگرفته ام و ...، این مسئله با این حجم شک و شبهه قابل راستی آزمایی نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: وجود دلالان در بازار خودرو موجب شده است تا مصرف نمایندگان واقعی به سختی به خودروی مورد احتیاج دست پیدا نمایند و از سویی مجبور به خرید خودرو با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی آن می شوند.

25 اردیبهشت 1402

ستاره استقلال رفتنی است؟

درحالی که زمان زیادی به خاتمه فصل باقی نمانده است، مدیران باشگاه استقلال در کوشش برای حفظ مهدی قائدی برای فصل آینده هستند. قائدی بعد از حضور ناموفقی که در لیگ امارات داشت، قبل از آغاز این فصل تصمیم به بازگشت گرفت و یکی از برترین فصل های فوتبالی اش را رقم...

24 اردیبهشت 1402

نرخ خرید تضمینی گندم تصویب و ابلاغ شد

شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی به استناد مفاد اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، نرخ خرید تضمینی گندم را در سال زراعی جاری تصویب و برای اجرا خاطرنشان کرد.

17 اردیبهشت 1402

مایکروسافت مشکل تغییر ساعت تابستانی در ایران را برای ویندوز حل کرد

پس از گذشت بیش از یک ماه از دردسر ایجاد شده به واسطه عدم تغییر ساعت در کشور، بالاخره مایکروسافت دست به کار شده و در تازه ترین به روزرسانی سیستم عامل ویندوز 10 (آپدیت KB5025297) مشکل ساعت ویندوز در ایران را حل نموده است.

12 اردیبهشت 1402

استقلال از آسیا حذف نشده! ، واکنش رسمی باشگاه استقلال به پرونده استراماچونی و تصمیم مهم درخصوص ساپینتو

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ساپینتو در این شرایط بحث مالی نکرده و اولویت مان حفظ او برای فصل بعد است.

28 فروردین 1402

رشد 55 درصدی شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت

دکتر بهرام عین اللهی در مصاحبه با خبرنگاران اضافه کرد: برای اساتید برجسته گروه علوم پزشکی 840 مرکز تحقیقاتی وجود دارد که این مراکز تحقیقاتی به زودی چابک سازی می شوند.

26 فروردین 1402

نگرانی لندن از ورود جاسوسان چینی به بریتانیا

ایسنا نوشت: یک نشریه انگلیسی گزارش کرد، سرویس اطلاعات داخلی این کشور به وزرای کابینه انگلیس هشدار داده، جاسوس های چینی در حال نفوذ به این کشور با استفاده از کسب شهروندی کشورهای ثالث و استفاده از دسترسی بدون ویزا آنها به بریتانیا هستند.

23 فروردین 1402

تبدیل مرکز به قطب گردشگری، جهش ضریب اشغال هتل های تهران، باوجود احتمال بعضی هنجارشکنی ها، استان تهران به دور از حاشیه میزبان گردشگران بود

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان تهران در تبادل نظر با روزپلاس به برنامه های ویژه نوروزی و رمضانی در مرکز اشاره نمود و گفت: با وجود حاشیه سازی بیگانگان برای تلخ شدن کام مردم در نوروز اما تهران به یکی از مراکز ویژه گردشگری تبدیل شد.

18 فروردین 1402

توافق وزیران خارجه ایران و عربستان برای ملاقات در روزهای آینده

حسین امیرعبداللهیان در یک گفتگوی تلفنی با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی از سیر مثبت مناسبات فیمابین ابراز خرسندی کرد و عزم جمهوری اسلامی ایران را برای توسعه سیاست همسایگی مورد تاکید قرار داد.

13 فروردین 1402

شرح وزارت خارجه درباره حواشی ملاقات امیرعبداللهیان با لاوروف

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد بعضی حواشی مطرح شده در مورد ملاقات اخیر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه از روسیه گفت: به طور طبیعی رئیس هیأت دقایقی در داخل خودرو منتظر ملحق شدن دیگر اعضای اصلی هیأت همراه می ماند...

10 فروردین 1402
تعداد: (257)