آقای چستر را بی خیال!

به گزارش وبلاگ سال آرامش، هم میهن نوشت: چند وقتی است شب و روزم شده است بالا و پایین کردن صفحات آگهی اجاره خانه. هر جورش را که بگویی امتحان کرده ام. از روی پله بگیر تا زیرپله و حیاط اختصاصی و طبقه پنج بدون آسانسور تا خانه فرنیش و شیرآلات بِرَند. از یک جایی به بعد سر قوز افتادم و تمام اخبار مسکن را به دقت دنبال کردم. مثلا همین دیروز وزیر کشور در حاشیه دیداری از پیگیری های شبانه روزی رئیس جمهور برای ساخت مسکن حرف زده بود.

آقای چستر را بی خیال!

چند روز پیش اش لابه لای اخبار خواندم که قیمت مسکن، 25درصد ریزش داشته است. ظاهراً در اطراف شهر های بزرگ و خانه های مسکن مهر با اینکه قیمت پایین آمده، خریداری وجود ندارد.

اخبار را می خوانم و جان دوباره می گیرم و به امید روز های روشن صفحه های دیوار و شیپور را یکی یکی رد می کنم و هرازگاهی صفحه نو باز می کنم و خانه ای را جهت بررسی و مداقه نهایی انتخاب می کنم. اما دیری نمی پاید که نتیجه غایی جفت پا توی صورتم می آید و متوجه می شوم که یا باید سلیقه ام را عوض کنم یا صبر کنم بلکه سیاست های تعادلی دولت به بار بنشیند و از تتمه چهار میلیون مسکنی که قرار است در انتهای دولت تحویل داده شود، 50 متر خوش نقشه رو به آفتاب با ویوی ابدی هم نصیب این بنده حقیر شود.

در همین فکر ها بودم و داشتم خودم را شماتت می کردم که اگر جای این همه سال له له زدن برای اخبار دنبال شغل دیگری را گرفته بودم، الان اوضاعم این نبود. در همین افکار بودم که رفیقم ویدیوی آقای چستر را برایم فرستاد و گفت امیر، چستر هم نشدی و هفت تا استیکر خنده هم ضمیمه پیامش کرد.

ویدیو را باز کردم، یک آقای معاملات ملکی رو به دوربین می گوید: با سلام و روز خوش، امروز سه شنبه 24 مردادماه است. آقای احمدی زحمت کشیدند یک آپارتمان داخل پونک از مجموعه ما خریداری کردند. این آپارتمان هم قراردادش به نام آقا چستر ثبت شده و هم قرار است آقا چستر در این آپارتمان زندگی کنند. بعد هم در کمال احترام از آقا چستر می خواهند که بیاید و قرارداد را امضا کند.

ویدیو را دیدم و با سر در چاه عمیق افسردگی فرو رفتم. الان که این نوشته را می نویسم می دانم که آقای احمدی و آقای ملاکی ویدیو را برای مسخره بازی ضبط کرده اند و دنبال فالوئر می گشتند. اصلا کاری به چستر و این حرف ها هم ندارم، اما شما را به خدا یک نفر دنبال کار این مسکن و اجاره مسکن را بگیرد که مردم گرفتارند.

منبع: فرارو

به "آقای چستر را بی خیال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای چستر را بی خیال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید