اخبار مجلس

واگذاری خودرو به نمایندگان؛ هنوز در هاله ای از ابهام است ، من خودرویی نگرفته ام و ...، این مسئله با این حجم شک و شبهه قابل راستی آزمایی نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: وجود دلالان در بازار خودرو موجب شده است تا مصرف نمایندگان واقعی به سختی به خودروی مورد احتیاج دست پیدا نمایند و از سویی مجبور به خرید خودرو با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی آن می شوند.

25 اردیبهشت 1402

ایستگاه مترو کارگر در خط 6 تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد

شهردار تهران از ایستگاه مترو کارگر که در حال ساخت است، بازدید کرد؛ ایستگاهی که پیش بینی می گردد تا انتها سال به بهره برداری برسد.

10 بهمن 1401

سمنان دومین استان پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان گفت:درنیمه دوم سال گذشته و در نیمه نخست سال جاری،سمنان دومین استان کشور در حوزه پرداخت تسهیلات ازواج شناخته شد.

21 آبان 1401

افزایش حقوق میلیونی بازنشستگان کشوری و لشکری ، جزییات و زمان اعمال

خبرنگاران : عضو کمیسیون برنامه و بودجه از افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری به مقدار 900هزار تومان به علاوه 5درصد اطلاع داد.

26 مهر 1401

نماینده مجلس: اگر جای وزیر راه بودم استعفا می دادم

نماینده مردم زابل با اشاره به متن گزارش کمیسیون عمران در مورد سانحه ریلی قطار مسافری مشهد - یزد تاکید نمود: اگر جای وزیر راه بودم ابتدا خودم استعفا می دادم و یا مسئولین مربوطه را برکنار می کردم.

31 تیر 1401

نماینده مجلس: 2 الی 3 وزیر دیگر پیشگام شوند و استعفا دهند

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از زحمات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به نظرم 2 الی 3 وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری نمایند انرژی دولت و مجلس صرف مسائل...

27 تیر 1401

تعرفه آب کدام مشترکان افزایش می یابد؟

به گزارش خبرنگاران، افزایش تعرفه این بار به آب رسید. طبق اطلاع رسانی وزارت نیرو، قرار است تعرفه آب مشترکانی که بیش از حد استاندار آب مصرف می نمایند، تغییر کند و یارانه آب مصرفی آن ها قطع گردد.

25 تیر 1401

وزیر جهاد کشاورزی: طرح مردمی سازی یارانه ها اجرا نمی شد، تورم چندین برابر می شد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در کوتاه مدت افزایش قیمت ها را داریم، اما باید بدانیم اگر طرح مردمی سازی یارانه ها اجرا نمی شد، تورم چندین برابر بیش تر از تورم جاری اجرای این طرح می شد.

19 تیر 1401

اخذ الکترونیکی عوارض در آزادراه ها از ابتدای تابستان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه با نماینگان شرکت های احداث و بهره برداری از آزادراه ها از اجرایی شدن اخذ الکترونیکی عوارض در آزادراه ها از ابتدای تابستان امسال اطلاع داد.

1 تیر 1401

رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی، محمد خوانساری را به عنوان رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات هوشمند منصوب کرد.

27 خرداد 1401

بورس در فاز هیجان؛ رونمایی از یک تغییر مهم در بازار سرمایه

با وجود رشد 21 هزار واحدی بازار سهام، در روز چهارشنبه، کارشناسان بورسی معتقدند، کماکان فضای ترس و ابهام بر بازار سرمایه حکمفرما است، در این رابطه، طی یک سال گذشته مسئولان و متولیان بازار سرمایه و بعلاوه دولت، وعده های زیادی برای حمایت از بازار سرمایه...

12 خرداد 1401

افزایش سرمایه 27 درصدی برکت ، کدام ناشران افزایش سرمایه دادند؟

به گزارش خبرنگاران، کدال میزبان افزایش سرمایه چهار ناشر بورسی بود. بر همین اساس شرکت های برکت، وپست، گدنا و فسازان افزایش سرمایه خود را ثبت کردند.

2 خرداد 1401

یکی از ضعف های استان مازندران نبود صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده است

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر جهاد کشاورزی یادآورشد: یکی از ضعف های استان مازندران نبود صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده است که برای استان 3 هزار میلیارد تومان نیز در زمینه صنایع تبدیلی اختصاص یافت .

20 اردیبهشت 1401

نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه سرمایه ای باشد

تهران (پانا) - نایب رئیس اول فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت نگاه به آموزش و پرورش نباید نگاه مصلحتی باشد بلکه باید نگاه سرمایه ای باشد. هم بر دولت و هم بر مجلس واجب است که نگاهی اساسی و ریشه ای به این حوزه داشته باشند.

5 اردیبهشت 1401

730 هزار معلم در لایحه رتبه بندی قرار می گیرند

منادی گفت دولت 500 هزار معلم را در طرح رتبه بندی در نظر گرفته بود اما مجلس این تعداد را به 730 هزار نفر رساند.

4 اردیبهشت 1401

نماینده مجلس: نباید دورکاری ها به طور کامل کنار گذاشته شود

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه به حد مطلوبی از واکسیناسیون رسیده ایم، گفت: اما نباید دورکاری ها و آموزش های مجازی را به صورت صددرصد کنار بگذاریم.

28 فروردین 1401

آیا مجلس موافق حذف ارز ترجیحی است؟

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: مجلس تا زمانی که به یک راه چاره متقن برای آسیب نرسیدن به معیشت مردم با حذف ارز ترجیحی نرسد، در این زمینه گام بر نمی دارد.

28 فروردین 1401

بی خبری از لایحه دوفوریتی همسان سازیِ حقوق بازنشستگان

ویکی پدیا در خصوص لایحه و طرح دو فوریتی می نویسد: طرح ها و لوایح دو فوریتی، آن هایی هستند که پس از تصویب دو فوریت، بلافاصله به چاپ و توزیع آن ها اقدام و پس از 24 ساعت از موقع توزیع در صحن علنی ارائه می کردند. از زمان ارائه این طرح دوفوریتی، بیش از 180 تا 24 ساعت...

7 اسفند 1400

مسائل اساسی جامعه باید در برنامه های درسی مد نظر قرار گیرد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بر لزوم توجه به مسائل اساسی جامعه در برنامه های درسی تأکید کرد.

11 بهمن 1400

محقق نشدن مصوبات، اعتماد عمومی را کاهش می دهد

جلسه دیدار رئیس جمهور با نخبگان و فعالان اقتصادی استان زنجان با موضوع بررسی مطالبات، انتظارات و پیشنهاد های بخش خصوصی در جهت توسعه استان برگزار گشت.

18 دی 1400
تعداد: (44)