یکی از ضعف های استان مازندران نبود صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده است

به گزارش وبلاگ سال آرامش، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر جهاد کشاورزی یادآورشد: یکی از ضعف های استان مازندران نبود صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده است که برای استان 3 هزار میلیارد تومان نیز در زمینه صنایع تبدیلی اختصاص یافت .

یکی از ضعف های استان مازندران نبود صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده است

به گزارش نگاروبلاگ سال آرامشدفترمازندران درساری، سید جواد ساداتی نژاد، در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت دشت ناز، صبح امروز در جمع وبلاگ سال آرامش با بیان اینکه استان مازندران قطب مهم امنیت غذایی، قلب تپنده کشاورزی و پرجنب و جوش و پرظرفیت در تامین موادغذایی در کشور است و سعی داریم تا از ظرفیت کشاورزی این استان به درستی بهره برداری گردد، اضافه کرد: مازندران دارای ظرفیتهای مختلف است که در مصوبات سفر کوشش شد بر اساس ظرفیتهای موجود برای احیا و برطرف مسائل و مسائل شناسایی و برطرف گردد .

وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: بیش از 3 هزار میلیارد تومان در زمینه طرح های آبیاری، زهکشی ، علمی و پژوهشی در زمینه مرکبات، شالیزار، آبخیزداری، شیلات، ماهیان خاویاری، جنگل و مراتع پیش بینی شد .

وی اظهار داشت: یکی از ضعف های استان مازندران نبود صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش اضافه کرده است که برای استان 3 هزار میلیارد تومان نیز در زمینه صنایع تبدیلی اختصاص یافت .

وی درپایان بیان داشت: پیش بینی می گردد این سفر اتفاقات خوبی را برای کشاورزی و صنعت استان رقم بزند و از بخش خصوصی استان دعوت می کنیم در حوزه های مختلف صنایع تبدیلی و فرآوری و توسعه فناوری نوین در زمینه کشاورزی، حضور یابند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "یکی از ضعف های استان مازندران نبود صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از ضعف های استان مازندران نبود صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید