نرم افزار و اپلیکیشن

ببینید ، ساخت فضاپیمای هرا برای ماموریت دفاع سیارکی ، چطور از برخورد سیارک به زمین جلوگیری می گردد؟

فضاپیمای هرا، متعلق به پروژه دفاع سیاره ای آژانس فضایی اروپا با موفقیت در OHB Bremen در آلمان مونتاژ شد.

14 شهریور 1402

ابر آروان از نسل تازه هاست دانلود با کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد

ابر آروان از صندوقچه دانلود (Bucket Download)به عنوان نسل تازه هاست دانلود، با پهنای باند نامحدود و کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد.

10 مرداد 1402

طرحی تازه برای نظارت مردم بر نانوایی ها ، نانوایانی که عملکرد مناسب دارند چگونه تشویق می شوند؟ ، کاهش سهمیه آرد دولتی و سهمیه بندی نان تکذیب شد

سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: نانوایانی که عملکرد متعهدانه داشته و نان باکیفیت به مردم عرضه می نمایند، می توانند به یاری هزینه و آرد یارانه ای بیشتری دسترسی داشته باشند.

14 تیر 1402

جزییات راه اندازی بزرگترین پردیس هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران، پردیس تخصصی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تخصصی کشور، در زمینی به وسعت 30 هزار مترمربع و با مساحتی بالغ بر 7 هزار مترمربع اعیان، ساخته شد.

3 تیر 1402

بازسازی Front Mission 1 به کنسول ها و کامپیوتر می آید؛ تریلر نو آن را ببینید

هرچند عرضه بازسازی Front Mission 2 به تعویق افتاده، اما کاربران پلتفرم های دیگر می توانند نسخه بازسازی شده بازی اول این سری را به زودی تجربه نمایند. کمپانی Forever Entertainment اخیرا اعلام نموده است که Front Mission 1st: Remake برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی نیز عرضه...

23 خرداد 1402

تعداد بازیکنان استریت فایتر 6 از یک میلیون نفر عبور کرد

استریت فایتر 6 شاید در آخرین جدول فروش هفتگی بازی در بریتانیا از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom پیشی نگرفته باشد، اما این بازی شروعی طوفانی داشته است. حساب ژاپنی بازی در توییتر اخیرا تایید کرد که تعداد بازیکنان این اثر مبارزه ای از زمان انتشار آن در 12 خرداد،...

21 خرداد 1402

مایکروسافت مشکل تغییر ساعت تابستانی در ایران را برای ویندوز حل کرد

پس از گذشت بیش از یک ماه از دردسر ایجاد شده به واسطه عدم تغییر ساعت در کشور، بالاخره مایکروسافت دست به کار شده و در تازه ترین به روزرسانی سیستم عامل ویندوز 10 (آپدیت KB5025297) مشکل ساعت ویندوز در ایران را حل نموده است.

12 اردیبهشت 1402

ترفند ساده فهمیدن اصل بودن باتری آیفون، عکس

زومیت نوشت: بهترین راه برای تشخیص باتری تعویض شده آیفون چیست؟ چگونه بفهمیم گوشی ما باتری اصل دارد یا باتری غیراصل؟

2 اردیبهشت 1402

تصاویر ، انیمیشنی که سینمای دنیا را شگفت زده کرد ، 659 میلیون دلار در کمتر از یک ماه

انیمیشن سوپر ماریو با عبور از فروش 659 میلیون دلار، تبدیل به بزرگ ترین اقتباس سینمایی تاریخ از یک بازی ویدئویی شد.

27 فروردین 1402

معرفی 6 لپتاپ مقرون به صرفه قیمت فروشگاه خبرنگاران؛ اسفند 1401

در این یادداشت کوشش می کنیم تا مقرون به صرفه قیمت ترین لپتاپ های فروشگاه خبرنگاران که در ماه اسفند سال 1401 موجود هستند را معرفی کنیم. در نهایت امر، بر اساس یک جمع بندی خلاصه و کلی به شما یاری می کنیم تا یک لپتاپ مقرون به صرفه قیمت بر اساس نیازهای خود تهیه...

14 اسفند 1401

دسته نو ایسوس برای ایکس باکس یک صفحه نمایش دارد

ایسوس در اواخر امسال میلادی کنترلر جدیدی از ایکس باکس را برای کامپیوتر عرضه می نماید که دارای صفحه نمایش OLED داخلی و مجموعه ای از گزینه های اتصال برای کامپیوتر است.

30 دی 1401

عمر باتری گوشی همراه را با 1 راه زیاد کنید

یک ستاره شبکه های اجتماعی راه چارهی نو برای طولانی تر شدن عمر باتری گوشی اندروید ارائه داده است. این راه چاره بسیار ساده است.

9 دی 1401

قسمت تازه بازی ترسناک Amnesia معرفی شد؛ تریلر آن را تماشا کنید

استودیوی Frictional Games به تازگی از بازی ترسناک نو Amnesia: The Bunker برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی کرده است.

14 آذر 1401

آیفون 14 پرو مکس در تست ها گلکسی S22 اولترا را نابود کرد

آیفون 14 پرو مکس در تست های انجام شده به وسیله وب سایت Gizchina پیروز شد با اختلاف بسیار زیادی گلکسی S22 اولترا را پشت سر بگذارد.

23 آبان 1401

چگونه پیغام خطای جعلی در ویندوز درست کنیم؟

یکی از موارد جالب که به تازگی مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته، درست کردن پیغام خطای جعلی در ویندوز است. در حقیقت انجام این کار به نوعی یک سرگرمی برای دوست داران تکنولوژی است. احتمالا ویدیوهای بسیاری را در اینستاگرام و یا تیک تاک مشاهده کرده اید که افراد...

3 مهر 1401

موتورولا ریزر 2022 احتمالاً روانه بازار جهانی خواهد شد

در حالی که بسیاری از کاربران علاقه مند به گوشی های هوشمند تاشو در پی تاشوهای تازه سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 هستند، بعضی ها نیز گوشی تاشوی تازه موتورولا یعنی ریزر 2022 را در نظر دارند. این گوشی تاشوی تازه در حال حاضر تنها در دسترس کاربران چینی...

2 مهر 1401

اپل ویژگی نو شارژ با انرژی پاک را به آیفون اضافه می نماید

این شرکت هم زمان با به بازار فرستادن آی او اس 16 که نسخه روزآمد تحول یافته و تازه سیستم عامل آیفون است، این خبر را منتشر کرد.

30 شهریور 1401

این بار برای شکم گردی از موبایل تان بپرسید

برای خیلی از ما پیش آمده که در پی رستورانی خوب با غذاهایی خوشمزه باشیم اما نمی دانیم به کجا برویم، از چه کسی بپرسیم. حتی پیش از رفتن به رستوران دوست داریم از قیمت و تنوع غذاییش اطلاع پیدا کنیم. چاره چیست؟ جستجو در اینترنت، پرسیدن از دوستان یا دل به دریا...

23 شهریور 1401

بازی در دنیای هری پاتر و تجربه محیط هاگوارتز

این روز ها در دنیای بازی های رایانه ای، خبر انتشار بازی میراث هاگوارتز بسیار داغ است. این بازی قرار است در تاریخ 10 فوریه 2023 (21 بهمن) منتشر شود.

19 شهریور 1401

بازی اکشن آنلاین The Finals از سوی سازندگان سابق بتلفیلد معرفی گردید

به تازگی سازندگان بازی Arc Raiders یعنی استودیوهای اِمبارک (Embark Studios) از بازی تازه خود با نام The Finals رونمایی کردند که یک بازی تیراندازی اول شخص چندنفره رایگان برای بازی کردن است و در حال حاضر برای کامپیوترهای شخصی ساخته می گردد.

10 شهریور 1401
تعداد: (65)