دسته نو ایسوس برای ایکس باکس یک صفحه نمایش دارد

به گزارش وبلاگ سال آرامش، ایسوس در اواخر امسال میلادی کنترلر جدیدی از ایکس باکس را برای کامپیوتر عرضه می نماید که دارای صفحه نمایش OLED داخلی و مجموعه ای از گزینه های اتصال برای کامپیوتر است.

دسته نو ایسوس برای ایکس باکس یک صفحه نمایش دارد

کنترلر ROG Raikiri Pro دارای یک نمایشگر کوچک 1.3 اینچی OLED در بالای دکمه Xbox است که انیمیشن های سفارشی، شرایط باتری یا میکروفون و غیره را نمایش خواهد داد.

نمایشگر OLED (با رزولوشن 128 x 40) تا حد زیادی برای تعویض پروفایل ها در هنگام اجرای بازی یا برای آنالیز شرایط شارژ یا باتری، جفت شدن بلوتوث، و اجرای والپیپرهای متنی یا انیمیشنی مورداستفاده قرار خواهد گرفت. انیمیشن های سفارشی بسیاری را به یاد نمایشگر OLED می اندازند که در سال 2018 جایگزین کنترلر اکس باکس اسکورپیو یا کنترلر کلاسیک سگا دریم کست شد. انیمیشن های سفارشی من را بسیار به یاد صفحه نمایش OLED می اندازند که جایگزین دکمه ایکس باکس در کنترلر بازسازی شده Duke در سال 2018 یا کنترلر کلاسیک سگا دریم کست شد.

دو دکمه در بالای Raikiri Pro از تعویض پروفایل کنترلر در طول بازی پشتیبانی می نمایند، با تنظیم مجدد دکمه ها، حساسیت جوی استیک، و حالت های مختلف تریگر و مواردی مشابه که همگی با برنامه Armory Crate کامپیوترهای شخصی ایسوس قابل تنظیم هستند. بعلاوه چهار دکمه عقبی قابل برنامه ریزی، قفل کردن تریگرها و جهت های عادی هم در این دسته وجود دارد و قابل کنترل است.

این بعلاوه اولین کنترلر دارای مجوز ایکس باکس با اتصال سه حالته است. اتصال به وسیله بلوتوث، حالت RF با تأخیر کم 2.4 گیگاهرتز و در نهایت اتصال USB-C سیمی است. ایسوس، Raikiri Pro را به عنوان یک کنترلر حرفه ای کامپیوتر توصیف می نماید و برای اتصال به کنسول های ایکس باکس سری ایکس/اس فقط به وسیله USB - C سیمی امکان پذیر است. این می تواند به این معنی باشد که بسیاری از ویژگی های حرفه ای این کنترلر تنها در کامپیوترهای شخصی به طور کامل عمل خواهند کرد.

Raikiri Pro بعلاوه دارای یک ESS DAC داخلی، جک 3.5 میلی متری هدفون و دکمه بی صدا کردن مجهز است. ایسوس تاریخ دقیقی برای عرضه Raikiri Pro و قیمت آن ارائه نکرده است. تنها چیزی که می دانیم این است که در مقطعی در سه ماهه مالی اول سال 2023 در دسترس خواهد بود.

منبع: The Verge

دسته بازی ایکس باکس سریس اس و ایکس مایکروسافت مدل ELITE SERIES 2

7,950,000 تومان

مشاهده و خرید

دسته بازی بی سیم ایکس باکس وان مدل الیت

7,900,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "دسته نو ایسوس برای ایکس باکس یک صفحه نمایش دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته نو ایسوس برای ایکس باکس یک صفحه نمایش دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید