اولین واکنش قلعه نویی درباره تصمیمش برای دعوت میلاد سرلک ، ستاره پرسپولیس سرباز می گردد؟

به گزارش وبلاگ سال آرامش، سرمربی تیم ملی فوتبال پاسخ دقیقی به شایعه دعوت از میلاد سرلک برای حل مشکل سربازی این بازیکن نداد.

اولین واکنش قلعه نویی درباره تصمیمش برای دعوت میلاد سرلک ، ستاره پرسپولیس سرباز می گردد؟

به گزارش وبلاگ سال آرامش، مشمول شدن میلاد سرلک هافبک پرسپولیس به خدمت سربازی حواشی زیادی را پیرامون این بازیکن ایجاد نموده است. سرلک که دو بار اعزام به خدمت خود را عقب انداخته، اگر به اردوی پیش روی تیم ملی دعوت گردد، می تواند از قانون معافیت موقت تا 30 سالگی استفاده کند.

در این شرایط شایعاتی مبنی بر دعوت از سرلک به تیم ملی فوتبال مطرح شده است؛ همین مسئله امروز در حاشیه بازدید امیر قلعه نویی از امکانات ورزشی جزیره کیش مورد پرسش از سرمربی تیم ملی نهاده شد که با لبخند و واکنش او روبرو شد. قلعه نویی در ابتدا گفت: ما فکر می کردیم در جزیره کیش سوالات حاشیه ای پرسیده نمی گردد.

سرمربی تیم ملی در ادامه به بیان نظر خود درباره دعوت از سرلک پرداخت و البته که اطلاعات دقیقی در این خصوص نداد. قلعه نویی بیان نمود: مطمئن باشید که هر بازیکنی لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشد از او دعوت خواهیم کرد؛ در گذشته این رخ داده و خیلی ها از این روند استفاده کردند. ما در این رابطه تصمیم گیری نکردیم؛ نامه نگاری هایی همواره در فدراسیون انجام می شده و قبل از ما نیز این اتفاق اجرا شده است.

او اضافه نمود: فهرست دعوت شدگان به تیم ملی را دهم اعلام می کنیم و تمامی بازیکنانی که به اعتقاد ما شایستگی کافی دارند در این فهرست خواهند بود که در این مسیر نیز ادعاهای فضای مجازی برایمان مهم نیست. اینکه در گذشته هم چه اتفاقی افتاده اهمیتی ندارد. اگر بازیکنی لیاقت داشته باشد، دعوت می گردد.

حال باید تا دهم شهریور ماه منتظر ماند و دید آیا سرلک در فهرست مدعوین واقع شده است یا خیر؛ اگر این اتفاق بیفتد، او تا 30 سالگی می تواند از معافیت موقت برای نرفتن به خدمت سربازی استفاده کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین واکنش قلعه نویی درباره تصمیمش برای دعوت میلاد سرلک ، ستاره پرسپولیس سرباز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش قلعه نویی درباره تصمیمش برای دعوت میلاد سرلک ، ستاره پرسپولیس سرباز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید