پرسپولیس پیشرفت دارد، چرا کسی افتضاح حذف را به روی خودش نمی آورد؟

به گزارش وبلاگ سال آرامش، محمد پنجعلی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: دو ایراد بزرگ در این تساوی برای پرسپولیس وجود داشت که اتفاقاً هیچ کدام هم ربطی به تاکتیک های کادر فنی پرسپولیس نداشت. اولین عامل زمین خراب مسابقه بود. برایم عجیب است که چرا نباید بازی در استادیوم امام رضا (ع) برگزار گردد؟ نکته دوم هم بازی کاملاً دفاعی حریف بود که کار را برای پرسپولیس پیچیده و سخت کرد. وقتی یک تیم دفاع می نماید کار را برای پرسپولیس سخت تر می نماید.

پرسپولیس پیشرفت دارد، چرا کسی افتضاح حذف را به روی خودش نمی آورد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قبول دارم پرسپولیس در این بازی کمتر روی دروازه حریف ایجاد موقعیت می کرد اما نکته ای که در بازی پرسپولیس همچنان امیدوار کننده است سرعت بالای بازی این تیم است. آنها خیلی خوب در زمین می جنگند و پا پس نمی کشند. روحیه بردن در تیمی وجود دارد که خواسته اند سال ها در اوج باقی بمانند.

وی هرگونه انتقاد از عملکرد فنی بازیکنانی که در تابستان به جمع سرخپوشان اضافه شدند را رد کرد و گفت: به نظرم پرسپولیس فرایند پیشرفت خود را طی می نماید. آنها می توانند در آینده حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند. پرسپولیس کاملاً در راستا رشد قرار گرفته است.

پنجعلی درباره ایجاد دوباره فاصله سه امتیازی استقلال به عنوان صدرنشین با پرسپولیس یادآور شد: باز هم زود است بخواهیم درباره قهرمانی یا ضعف پرسپولیس صحبت کنیم. مطمئن هستم پرسپولیس باز هم قدرت اول فوتبال ایران محسوب می گردد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا به علت عدم دریافت مجوز حرفه ای گفت: هنوز نمی دانم چرا باید به این راحتی با چنین مسأله ای برخورد گردد. اعتبار فوتبال باشگاهی ایران لطمه بزرگی دیده است اما هیچکس به روی خودش نمی آورد. واقعاً چه اتفاق بدتری قرار بود بیافتد که نیفتاده است؟ مشکل استقلال و پرسپولیس برای یک سال و دوسال نیست بلکه از ریشه به بیراهه رفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس پیشرفت دارد، چرا کسی افتضاح حذف را به روی خودش نمی آورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس پیشرفت دارد، چرا کسی افتضاح حذف را به روی خودش نمی آورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید