قلعه نویی: علت مسائل استقلال را می دانم، فراز و نشیب گل گهر به علت اشتباهات من بوده است

به گزارش وبلاگ سال آرامش، سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: فراز و نشیب تیم ما به خاطر اشتباهات فردی است که بیشتر از سوی من انجام شده است.

قلعه نویی: علت مسائل استقلال را می دانم، فراز و نشیب گل گهر به علت اشتباهات من بوده است

به گزارش وبلاگ سال آرامش، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر درباره شرایط تیمش و نتایج پرفراز و نشیب این تیم، گفت: این موضوع را قبول دارم. تیم ما چون سال دومی است که در لیگ برتر حضور دارد یک اندازه فراز و نشیب داشته است. یک اندازه اشتباه فردی اجرا شده که بیشتر از سوی خود من بوده است. در مجموع حرکت های خوبی در تیم اجرا شده است که می توانم بگویم گل گهر در آینده یکی از قطب های ورزش ایران خواهد بود.

وی در خصوص مسائل استقلال خاطر نشان کرد: تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور همواره این مسائل را داشته اند، چون قدمت دارند. استقلال بعد از انقلاب دچار مشکل شده است. دلیلش را هم من می دانم، ولی اینجا جای گفتن آن نیست. این تیم ها سرمایه های ملی ما هستند و دوست داریم که هرچه زودتر مسائل این تیم ها حل گردد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این تیم ها بخشی از تاریخ فوتبال ما هستند. استقلال دو قهرمانی در آسیا دارد و جزو تیم های پرافتخار است. باید نگاهی ویژه و عدالت محور به این تیم صورت بگیرد. امیدوارم امروز هم یک بازی خوب برگزار گردد. تیم ما خیلی خوب تمرین نموده و شرایط خوبی داریم و نتیجه هم دست خداست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قلعه نویی: علت مسائل استقلال را می دانم، فراز و نشیب گل گهر به علت اشتباهات من بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: علت مسائل استقلال را می دانم، فراز و نشیب گل گهر به علت اشتباهات من بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید