مجید صدری: یحیی گل محمدی برترین مربی یک دهه اخیر فوتبال ایران است

به گزارش وبلاگ سال آرامش، مجید صدری به حمایت از یحیی گل محمدی پرداخته است.

مجید صدری: یحیی گل محمدی برترین مربی یک دهه اخیر فوتبال ایران است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سال آرامش، بعد از شکست شب گذشته پرسپولیس برابر الهلال، نقدها زیادی به بازیکنان، مدیران و مربیان سرخ پوشان مطرح شده است و حالا مجید صدری، سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس پستی را در صفحه خود منتشر نموده است.

مجید صدری نوشته است: برای ما پرسپولیسی ها که فزونی جویی در هر مسابقه ای به خصلتمان تبدیل شده این شکست تلخ و آزاردهنده است. با تمام وجود از همه هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس بابت این شکست عذرخواهی می کنم. شکستی که می توانست اتفاق نیفتد اگر مسابقات در شرایط نرمال و طبیعی برگزار می شد. به جرات می گردد گفت کمتر تیمی در آسیا توان نبرد با الهلال فعلی را در خانه این تیم دارد و برگزاری تک بازی هم آوانتاژ ثانویه ای با خود به همراه می آورد؛ اینکه مجبورید در زمین حریف برای جبران گل کوشش کنید درحالیکه اگر بازی برگشتی بود شاید تیم طور دیگری بازی می کرد ...

با این حال باید شکست را پذیرفت و به سمت آینده قدم برداشت. تلخی امشب ما را برای جبران مصمم تر می نماید و بدون تردید با یحیی گل محمدی برترین مربی یک دهه اخیر ایران، کادر فنی شایسته و بازیکنان قدرتمندمان دوباره برای رقابت با همه آسیا حاضر خواهیم بود.

پرسپولیس، مهمترین تیم و پیروز ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیای این سالها بوده و بازهم خواهد بود. با مجالی برای عبور از مسائل و بهبود شرایط اداری باشگاه و حرفه ای تر شدن، گام های بزرگی خواهیم برداشت تا هرگز تماشای امکانات حریفان برای ما حسرت برانگیز نباشد.

با حضور شما، بزرگترین جمعیت هواداری در قاره کهن دست در دست هم و متحد به سوی آینده خواهیم رفت.

تنها چیزی که به آن شک ندارم این است که بازیکنان و کادر باغیرت پرسپولیس شادی را دوباره برای همه ما به ارمغان خواهند آورد.

#ما-قهرمانیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجید صدری: یحیی گل محمدی برترین مربی یک دهه اخیر فوتبال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید صدری: یحیی گل محمدی برترین مربی یک دهه اخیر فوتبال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید