اختلال در گوگل دیسکاور موبایل

به گزارش وبلاگ سال آرامش، از یکی دو روز گذشته تعداد زیادی از کاربران تلفن همراه از عدم دسترسی به سرویس گوگل دیسکاور در ایران خبر می دهند که شائبه فیلتر شدن آن را دو چندان نموده است.

اختلال در گوگل دیسکاور موبایل

به گزارش راهنماتو، گوگل دیسکاور (google discover) که قبلا با نام Google feed شناخته می شد یک فید محتوای شخصی است که به وسیله گوگل ایجاد شده و بر اساس جستجو های قبلی، موقعیت مکانی، زبان و… محتوای مربوط و مشابهی را به کاربران ارائه می دهد. گوگل دیسکاور بدون احتیاج به جستجو و بر اساس پیش بینی رفتار کاربر، محتوا های نو و جالبی را به او نمایش می دهد و به همین علت نقش مهمی را برای جذب مخاطب سایت های مختلف فراوری محتوا بازی می نماید.

با این همه این سرویس در یکی دو روز گذشته شاهد اختلالاتی بوده و اغلب کاربران معتقدند که این سرویس فیلتر شده است. با این همه آنالیز های راهنماتو (تا ظهر روز سه شنبه 10 آبان 1401) نشان می دهد که این اختلال در همه تلفن های همراه دیده نمی گردد. در بعضی موارد سرویس گوگل دیسکاور بدون هیچ مسئله ای به روز رسانی می شد، اما در همان حال در بعضی گوشی های دیگر به طور کامل از دسترس خارج شده بود.

هنوز به طور رسمی اعلام نشده که این سرویس فیلتر شده است و شاید هم چنین اتفاقی رخ نداده است. به هر روی این سرویس از طرق مختلف جستجو های کاربران را شخصی سازی می نماید و ممکن است اختلال یا فیلتر شدن بعضی از این منابع سبب از دسترس خارج شدن گوگل دیسکاور شده است.

منبع: فرارو

به "اختلال در گوگل دیسکاور موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در گوگل دیسکاور موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید