مراقب باشید! اینجا محکومید تا در کنار کوسه ها بخوابید

به گزارش وبلاگ سال آرامش، اتاق خواب آکواریومی | Aquarium bedroom

در جهان هتل های مختلفی وجود دارند که ان قدر عجیب هستند که شما نمی دانید کدام یکی را اصلا برای اقامت بخواهید انتخاب کنید. بسیاری از این هتل ها و یا حتی رستوران های درونشان جهانی شده است و کسانی که می خواهند تجربه ای متفاوت داشته باشند، بی شک با توجه به روحیات و علاقیات خود، یکی از این هتل های متفاوت و عجیب را انتخاب می کنید. امروز می خواهیم هتلی را به شما معرفی کنیم که کوسه ها را همسایه شما می نماید! در واقع این هتل ها، دارای اتاق خواب آکواریومی هستند و شما را در آن اسکان می دهند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید ت به اتفاق یکدیگر، ببینیم که قضیه اتاق خواب آکواریومی چیست؟

مراقب باشید! اینجا محکومید تا در کنار کوسه ها بخوابید

در دنیای طراحان آن قدر طرح های خلاقانه ای وجود دارد که گاهی کسانی که در این رشته حضوری ندارند و تنها حاصل کار طراحان و مهندسان و یا حتی شِمای اولیه کار آنان را می بینید، به وجد می آیند. در تصور ما به عنوان یک بینند در آینده ای که چندان دور هم نیست، هر جایی را مدرن و زیبا می بینیم اما باور کنید یا نه، این رشته در بعضی از جهات به سمت عجیب شدن رفته است. در واقع طراحان و معماران مختلف در سراسر دنیا همواره بر آن هستند تا این که بتوانند با ترکیب خلاقیت و حرفه خود، طرح های انقلابی و خوبی برای ساختمان ها، رستوران ها، هتل ها و حتی اتاق ها طراحی نمایند. آن ها بلا استثنا می خواهند که حیرت همه را در سراسر دنیا برانگیزند و نامشان به عنوان یک برند به تمامی دنیا و همراهان خود بشناسانند. کما این که طراحان بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که واقعا نامشان اعتبار است و کارهایشان برای اجرا شدن خیلی از فیلترها و موانعی که برای طراحان دیگر وجود دارد را رد نموده است.

یکی از کانسپت هایی که معماران و طراحان در آن می توانند بسیار مانور بدهند و خودی نشان بدهد و به زبانی دیگر، دنیایی دیگر را به روی همگان بگشایند، طراحی هتل ها و رستوران ها با موضوع ساختی عجیب است. در سراسر دنیا، هتل های عجیبی وجود دارند که ممکن است خود به صورت کلی عجیب به نظر بیایند یا در آن ها کافه های متفاوت و رستوران هایی با طراحی متفاوت و یا به زبانی سلیس تر، به شکل عجیب و غریب ساخته می شوند. این نکته مهمی است که بدانید بسیاری از ساختمان های متفاوت ساخته شده از دیگر سازه ها که همین فضا ها ساخته شده اند، سبب جذب تعداد بسیار زیاد مسافر و جهانگرد به شهرهای مختلف شده است.

این بار طراحان با چاشنی کردن کمی از قوه تخیل و علم نقشه کشی و طراحی، اتاق خواب هایی را در هتلی در فرانسه ساخته اند که شما را با کوسه ها همسایه می نماید! تصور کنید که چشم هایتان را باز کنید و ببینید که از پشت شیشه ها کوسه ها و ماهی هایی که در شرایط طبیعی سعی در فرار از دست کوسه ها دارند، شما را نگاه می نمایند. این اتاق خواب های آکواریومی، به صورتی طراحی شده اند که به شما این تصور را می دهند که در دل دریا قرار گرفته اید و انواع مختلفی از ماهی ها و علی الخصوص کوسه ها آن را احاطه نموده اند.

این اتاق خواب های جالب که در فرانسه ساخته شده اند در نوع خود جالب اند ولی اولین نیستند. در فرانسه آکواریم عظیمی به نام Airbnb وجود دارد که درون آن یک اتاق خواب جا گرفته است. در واقع این جالب است که این اتاق خواب های زیبا به وسیله 35 کوسه مختلف احاطه شده است! گنجایش آکواریوم این اتاق برابر است با 3 میلیون لیتر آب که عمقی برابر با 10 متر دارد و درست در وسط این آکواریوم، یک اتاق خواب شیشه ای وجود دارد که به این آکواریوم نمای 360 درجه ای دارد و به افرادی که جرات می نمایند و در آن اقامت بر می گزینند، ارائه می دهد.

از مشخصات این اتاق که بگوییم، این اتاق زیبا ظرفیت 3 نفر را در خود دارد و کسانی که قرار است در این اتاق خواب بمانند، نباید در مجموع بیش از 190 کیلوگرم وزن داشته باشند. جالب است این نکته را بدانید که بعد از آن که فضای اتاق تاریک شد و چراغ ها خاموش شدند، افرادی که در این اتاق ها اقامت می نمایند اجازه عکس گرفتن ندارند وو علت آن هم این است که کوسه ها نسبت به فضای اتاق حساس می شوند.

البته این اتاق تنها اتاق آکواریومی در دنیا نیست بلکه اتاق های آکوارومی دیگری در دنیا وجود دارند. به طور مثال؛ سوییت های زیرآب در هتل آتلانتیس پالم در دبی به شما حس پادشاه دریا را می دهند. این اتاق ها در کنار یک آکواریوم بسیار بزرگ قرار گرفته اند و در این اتاق آکواریومی نیز کوسه ها هم شنا می نمایند. این سوییت های زیردریا را نپتون نامیده اند و هزینه اقامت در ابن اتاق ها را شبی بیش از 8 هزار دلار به صورت میانگین تضمین می نماید. هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند دارای اتاق زیر آب نمی باشد اما می توانید شام خود را در رستوران زیر آب و در کنار امواج دریا میل کنید. این رستوران پنج متر زیر سطح دریا واقع شده است که در آن می توانید در کنار انواع ماهی های زیبا و حتی کوسه ها غذایتان را میل کنید.

این رستوران بیشتر غذاهای دریایی دارد و منوی آن از 300 دلار به بالا برای هر نفر شروع می گردد. هتل آتر این، نیز که به وسیله یک هنرمند محلی به نام مایکل گنبرگ طراحی شد و یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های زیر آب است که به روی دریاچه Maleran در نزدیکی استکهلم سوئد شناور است. هزینه اقامت در این هتل از شبی 200 پوند شروع می گردد. اتاق های این هتل بیشتر شبیه به کابین های کشتی هستند تا اتاق های معمولی. اتاق خواب ها سه متر زیر آب قرار گرفته اند.

منبع: الی گشت

به "مراقب باشید! اینجا محکومید تا در کنار کوسه ها بخوابید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب باشید! اینجا محکومید تا در کنار کوسه ها بخوابید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید