سفر به قشم بوم گردی یا هتل؟

به گزارش وبلاگ سال آرامش، خبرنگاران ؛ بعد از رزرو پرواز تهران قشم، اولین چیزی که باید به آن فکر کنید محل سکونت است. به علت حضور گردشگرهای مختلف در این جزیره که هر کدام سلیقه خاصی دارند؛ انواع اقامت گاه با امکانات گوناگون در قشم ساخته شده است.

سفر به قشم بوم گردی یا هتل؟

این موضوع باعث شده دست شما در انتخاب محل سکونت چندروزه بازتر باشد. در ادامه مزایای اقامت در بوم گردی ها و هتل های قشم را آنالیز می کنیم. اینکه تصمیم بگیرید در کدام محل ساکن شوید، بستگی به روحیه شما دارد. با ما همراه باشید تا پس از مقایسه این مکان ها دغدغه شما برای انتخاب محل سکونت مناسب رفع گردد.

اقامت در بوم گردی قشم بهتر است یا هتل؟

هر فردی می تواند در این زمینه نظر مختلفی داشته باشد. اگر از زندگی در آپارتمان و ویلاهای شیک خسته شده اید و علاقه دارید چند روزی را به سبک سنتی زندگی کنید؛ اقامت گاه بوم گردی گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.

در مقابل افرادی که علاقه ای به زندگی سنتی ندارند یا مایل اند در چند روز اقامت خود زندگی لوکسی را تجربه نمایند؛ قطعا هتل می تواند برترین انتخاب برای آنها باشد. در ادامه با مزایای هر کدام از این مکان ها آشنا می شویم.

مزایای اقامت در بوم گردی

بوم گردی های قشم می توانند تجربه یک سفر و زندگی بسیار مجذوب کننده را برای شما به وجود بیاورند. اگر آشنایی کافی با این نوع اقامت گاه ندارید اما به سبک های سنتی علاقه مند هستید؛ احتمالا با آنالیز مزایای آنها، پس از رزرو بلیط پرواز به وسیله مجموعه هایی مانند اسنپ تریپ، برای رزرو بوم گردی نیز اقدام کنید.

اقامت در بوم گردی و آشنایی با فرهنگ قشم

با اجاره بوم گردی شما ساکن یکی از محله های قشم خواهید شد. اگر اهل معاشرت باشید می توانید با ساکنین آن محله ارتباط برقرار کنید و تا حدودی از فرهنگ و آداب ورسوم موجود در قشم مطلع شوید.

بوم گردی های قشم به وسیله محلی ها ساخته می شوند. مدیریت این مکان ها نیز کار دشواری به شمار میرود. این نوع اقامت گاه باید آرامش گردشگرانی که در آنجا ساکن می شوند را به طور کامل فراهم کند.

با توجه به محبوبیتی که از بوم گردی ها می بینیم می توان نتیجه گرفت بافت خاص و سنتی آنها به خوبی جلوی هر گونه سروصدای اضافه را می گیرد. پس بابت این موضوع نگرانی خاصی نداشته باشید.

آشنایی با غذاهای محلی با اقامت در بوم گردی

در سفر به شهرهای مختلف افراد معمولا در پی تجربه خوردن غذاهای تازه هستند. اگر قصد رزرو پرواز تهران قشم را دارید؛ بهتر است خوردن غذاهای محلی این شهر را نیز در برنامه خود قرار دهید. البته با سکونت در بوم گردی این امکان به راحتی برای شما فراهم می گردد.

تجربه اقامت در خانه هایی با معماری خاص

اقامت گاه های بوم گردی شبیه خانه های شهری ساخته نمی شوند و معماری آنها کاملا منحصربه فرد است. به گونه ای که احساس می کنید به عمق تاریخ قدم گذاشته اید. به همین علت نیز زندگی در آنها می تواند بسیار مجذوب کننده و دوست داشتنی باشد.

اگر عکاسی و ثبت لحظات از مهم ترین کارهای شما در طول سفر است؛ احتمالا بوم گردی می تواند یک لوکیشن عالی برایتان باشد. در این مکان می توانید خاطره های خوب اقامت در قشم را ثبت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارائه خدمات مدرن در کنار حفظ سنت

وقتی می گوییم بافت این اقامت گاه قدیمی و سنتی است؛ احتمالا احساس می کنید که خدمات خاصی در این خانه ها ارائه نمی گردد. درحالی که این گونه نیست. در بوم گردی با یک معماری سنتی در کنار خدمات کامل روبه رو می شوید.

تمام لوازم سرمایشی، گرمایشی، سرویس های بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام و به طور کلی هر امکاناتی که لازم است در بوم گردی وجود دارد. بعضی از این اقامت گاه ها به آشپزخانه نیز مجهز هستند تا با پخت وپز، هزینه سفر را کاهش دهید.

مزایای اقامت در هتل

در جزیره قشم انواع هتل با امکانات و خدمات مختلف وجود دارد. اگر زندگی لوکس را به اقامت در بوم گردی ترجیح می دهید؛ در کنار روزرو پرواز تهران قشم باید به فکر رزرو هتل نیز باشید.

اگر هتل های 5 ستاره را انتخاب کنید از خدماتی مانند باشگاه، استخر، میز بیلیارد، سونا، جکوزی و مواردی از این قبیل بهره مند خواهید شد. هتل ها معمولا دارای رستوران هستند و می توانید انواع غذای ایرانی و بین المللی را از آنجا تهیه کنید.

در هتل ها بعلاوه بخش لباس شویی و خشک شویی نیز وجود دارد تا افراد در طول سفر نیازی به انجام کارهای خانگی نداشته باشند و تمام زمان سفر را به گشت وگذار یا نهایتا استراحت اختصاص دهند.

با در نظر گرفتن این موارد می توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع اقامت گاه با سلیقه شما یا اعضای خانواده تان جور است، سپس برای رزرو آن اقدام کنید. اما چگونه می توان اقا مت گاه مناسب برای سفر به قشم را رزرو کرد؟

اسنپ تریپ؛ مجموعه ای برای رزرو بلیط و اقامت گاه

همیشه افراد برای رزرو بلیط پرواز، بلیط اتوبوس، هتل و ویلا در پی مجموعه ای هستند که با ارائه قیمتی مناسب و تخفیف های مختلف، به آنها در داشتن سفری مالی و مقرون به صرفه یاری کند.

اسنپ تریپ در رزرو انواع اقامت گاه و هتل برای شهرهای مختلف مانند قشم و بعلاوه خرید بلیطی با قیمت مناسب برای سفر به این جزیره، برترین خدمات را به افراد ارائه می دهد. پس از مقایسه قیمت انواع بلیط در مجموعه های مختلف می توانید این وب سایت را انتخاب کنید.

جمع بندی

آیا در کنار تهیه بلیط پرواز به قشم به فکر محل سکونت چند روزه خود هستید؟ در این جزیره مکان های مجذوب کنندهی برای اقامت ساخته شده است که با نام بوم گردی شناخته می شوند. البته هتل های لوکس و معمولی زیادی نیز در قشم وجود دارد.

افراد باید با در نظر گرفتن سلیقه خود، سبک زندگی که بیشتر می پسندند و بعلاوه بودجه درنظرگرفته شده برای محل سکونت، نوع خاصی از اقامتگاه را انتخاب نمایند. برای تجربه زندگی مدرن در مکانی سنتی با معماری خاص بوم گردی و برای داشتن سکونتی لوکس، هتل ها گزینه مناسبی هستند.

سوالات متداول

اقامت در بوم گردی بهتر است یا هتل؟

بسته به اینکه شما سبک زندگی لوکس را ترجیح می دهید یا سنتی؛ تصمیم گیری در ارتباط با سکونت در هرکدام از این اقامت گاه ها می تواند متفاوت باشد.

چگونه می توان در قشم اقامت مقرون به صرفه داشت؟

در کنار رزرو بلیط از مجموعه هایی مانند اسنپ تریپ که به کاهش هزینه ها یاری می نماید؛ می توانید با انتخاب بوم گردی نیز به مالی تر شدن سفر یاری کنید.

تفاوت هتل و بوم گردی چیست؟

بوم گردی ها معمولا معماری خاصی دارند و ظرفیت آنها محدود است. این مکان ها تجربه اقامتی مجذوب کننده به همراه آشنایی با فرهنگ قشم را به افراد هدیه می دهند. در مقابل هتل ها ساختمانی لوکس و شیک با ظرفیت بالا و خدمات رفاهی کامل هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سفر به قشم بوم گردی یا هتل؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به قشم بوم گردی یا هتل؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید