خمیر دندان سفید کننده یک راه چاره عالی برای سفیدی دندان هایتان

به گزارش وبلاگ سال آرامش، سفیدی دندان یکی از جذاب ترین ویژگی ها در چهره افراد است و افرادی که به لبخند طبیعی شان اهمیت می دهند، باید توجه زیادی به سفیدی دندان و مراقبت از آن داشته باشند، یکی از در دسترس ترین روش ها برای مراقبت و بهبود سفیدی دندان ها استفاده از خمیر دندان سفید کننده است، اما قبل از اینکه خمیر دندان سفید کننده را انتخاب کنید، آیا می دانستید که انواع مختلفی از این نوع خمیر دندان وجود دارد؟ برای انتخاب بهتر خمیردندان شما می بایست در خصوص نحوه سفید کردن و دستور مصرف آنان بیشتر بدانید.

خمیر دندان سفید کننده یک راه چاره عالی برای سفیدی دندان هایتان

خمیر دندان سفید نماینده چطور کار می نماید؟

به طور کل خمیر دندان های سفید نماینده رایج در بازار از بین برنده لکه های سطحی هستند که از طریق پولیش کردن دندان ها را سفید می نمایند. با این روش تغییر رنگ دندان ها که در اثر مصرف خوراکی ها اتفاق می افتد از بین می رود. البته برخی از خمیر دندان های سفید نماینده با استفاده از فرمولی که در آنان وجود دارد باعث می شوند تا از ایجاد لکه های جدید بر روی دندان جلوگیری نمایند و در نتیجه دندان های شما برای مدت طولانی تری سفید خواهند ماند.

به طور کل خمیر دندان های سفید نماینده به دو دسته تخصصی و استفاده روزانه تقسیم بندی می شوند، معمولا خمیر دندان های روزانه مخصوص کسانیست که چای، قهوه یا دخانیات در طول روز مصرف می نمایند و می خواهند سفیدی دندان هایشان را نیز حفظ نمایند. در این میان خمیر دندان های تخصصی تری نیز وجود دارند که مخصوص افرادیست که به سفید نمایندگی بیشتری نیاز دارند. معمولا این خمیر دندان ها توسط دندانپزشک توصیه شده و حتی مدت استفاده از آن نیز به دستور پزشک معین می گردد.

خمیر دندان سفید نماینده مخصوص روزانه، علاوه بر ویژگی اصلی خود مانند بقیه خمیر دندان ها از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می نماید، به همین دلیل وجود فلوراید در خمیر دندان از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرف دیگر طراوت، تازگی و جلوگیری از بوی بد دهان نیز از جمله ویژگی هایی هستند که می بایست هنگام خرید به آنان توجه گردد.

آیا استفاده مرتب از خمیر دندان سفید نماینده خطر ناک است؟

خمیر دندان های سفید نماینده مشهور به این هستند که با استفاده مرتب می توانند باعث ایجاد برخی مسائل برای مینای دندان، بخصوص حساسیت های دندانی شوند، به همین علت توصیه می گردد تا برای مصرف خمیر دندان های سفید نماینده حتما با دندانپزشک تان مشورت نمایید. در این میان برخی از محصولات مانند خمیر دندان سفید نماینده اکتیدنت طوری طراحی شده اند که برای استفاده روزانه مناسب اند و در استفاده مرتب مسئله ای برای مینای دندان شما ایجاد نخواهد کرد. به همین علت معمولا توصیه می گردد اگر دندان هایتان واقعا به سفید نمایندگی بالایی نیاز ندارند از نوع روزانه خمیر دندان سفید نماینده استفاده نمایید.

برای اینکه از روزانه بودن یا نبودن خمیر دندان های سفید نماینده مطئن شوید باید دستورالعمل روی محصول را آنالیز نمایید.

سخن آخر

سفید نبودن دندان ها و ایجاد لکه بر روی دندان، مسئله ایست که هر فردی را از داشتن یک لبخند طبیعی محروم می نماید. برای حل این مشکل روش در دسترسی مانند استفاده از خمیر دندان سفید نماینده وجود دارد، اما شما می توانید با استفاده از خمیر دندان سفید نماینده روزانه علاوه بر از بین بردن لکه های دندان، از ایجاد لکه های جدید نیز جلوگیری کنید.

منبع: فرارو

به "خمیر دندان سفید کننده یک راه چاره عالی برای سفیدی دندان هایتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمیر دندان سفید کننده یک راه چاره عالی برای سفیدی دندان هایتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید