بهترین باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک 2020 کدام است ؟

به گزارش وبلاگ سال آرامش، راهنمای خرید باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک

باتری وسیله ای است که از طریق تبدیل انرژی شیمیایی، انرژی الکتریکی تولید می کند. باتری هایی هستند که می توانند واکنش های شیمیایی برگشت پذیری را انجام دهند و دوباره انرژی الکتریکی خودشان را به دست آورند.

بهترین باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک 2020 کدام است ؟

باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک از نوع باتری های AAA هستند که نوع تکنولوژی به کار رفته در این باتری ها نیکل-متال هیدرید می باشد که به همین دلیل این که توانایی نگه داشتن شارژ را در خود دارد و می تواند بارها و بارها توسط شارژر باتری شارژ شود.

این باتری ها ماندگاری طولانی مدتی دارند و می توان آن ها را به مدت زمان طولانی استفاده نمود و این باتری ها معمولا در تلفن های بی سیم پاناسونیک کاربرد دارد و از این بعد می توانید به جای باتری های قلمی زغالی از این باتری های نیکل-متال هیدرید استفاده کنید که قابل شارژ هستند.

کاربرد و مزایا خرید باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک

باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک بیشتر برای تلفن های بی سیم پاناسونیک استفاده دارد و برای صرفه جویی در مصرف باتری می توانید از باتری های قابل شارژ پاناسونیک استفاده کنید و اگر هم شارژشان تمام شود با استفاده از شارژر قابل شارژ هستند.

عموما باتری های شارژی برای وسایلی استفاده می شود که در روزمره بسیار استفاده دارند و انرژی زیادی مصرف می کنند.باتری های شارژی را می توانید جایگزین باتری های عادی کنید و در صرف وقت و هزینه هم صرفه جویی کنید و با شارژ کردن باتری آن ها را دوباره استفاده کنید.

مزیت های استفاده از باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک

  • این باتری ها قابلیت استفاده مجدد در وسایل برقی را دارند.
  • از نظر هزینه در بلندمدت به صرفه هستند.
  • باتری های یکبار مصرف پس از استفاده دور ریخته می شوند و باعث آلودگی محیط زیست می شود اما باتری های شارژی به سلامت محیط زیست کمک می کنند.
  • باتری های شارژی دوام و ماندگاری بالایی دارند.
  • سمی نبودن
  • عملکرد عالی در دستگاه های نیازمند به جریان بالا

قیمت خرید باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک

قیمت باتری های شارژی نسبت به باتری های قلمی بسیار بالاتری است حتی شاید 10 برابر قیمت این باتری ها نسبت به باتری های قلمی معمولی بیشتر است.این باتری ها با اینکه قیمت بالایی دارند اما در بلندمدت از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند.

ارزانترین نوع این باتری های شارژی از 30 هزارتومان شروع می شود و گرانترین نوع آن 70 هزارتومان می باشد اما نسبت به میلی آمپر و عملکرد و ویژگی های باتری می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد.

مثلا بسته دو عددی باتری های نیم قلمی قابل شارژ پاناسونیک 800 میلی آمپر حدود 77 هزارتومان می باشد ولی باتری شارژی پاناسونیک 550 میلی آمپر بسته دو عددی قیمت آن حدود 30 هزارتومان می باشد.

مشاهده قیمت باتری

نکات لازم برای خرید باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک

این باتری ها به عمر بسیار زیادی دارند و می توانید آن را حتی تا یکسال هم استفاده کنید. این باتری های شارژی مانند گوشی های تلفن همراه شارژ مخصوص به خود دارند.

این باتری های شارژی نیم قلمی شارژر های مخصوصی دارند که به شکل زیر هستند و باتری های قابل شارژ را در جاهای مخصوص این دستگاه قرار می دهید و چندین ساعت آن را در برق می گذارید تا کاملا شارژ شود.

برای خرید اینگونه باتری ها حتما به برندشان توجه کنید و برند معتبری بخرید. یکی از برند های معروف و خوب در زمینه تولید این باتری ها پاناسونیک است که می توانید آن را در فروشگاه های لوازم الکترونیکی تهیه کنید.

سایز، جنس و اندازه باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک

جنس باتری های شارژی اکثرا از نیکل-متال هیدرید می باشد که به اختصار آن را باتری یونومات هم می گویند و سایز این باتری های شارژی به صورت زیر می باشد:

طول : 44 میلی متر

قطر : 10 میلی متر

روکش باتری های شارژی دارای چندین لایه است که دارای غشای جداکننده و الکترودهای مثبت و منفی می باشد. در بالای این باتری های شارژی دریچه ای هم برای خروج گاز وجود دارد.

بهترین برند خرید باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک

یکی از برند های بسیار معروف و بنام باتری های شارژی برند پاناسونیک می باشد که باتری های بسیار باکیفیتی را تولید می کند.این شرکت که در تولید وسایل الکترونیک فعالیت دارد و برای راحتی کاربران اقدام به تولید باتری های نیم قلمی شارژِ کرده است.

خرید باتری نیم قلمی شارژی

منبع: مجله چاپخونه

به "بهترین باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک 2020 کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین باتری نیم قلم شارژی پاناسونیک 2020 کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید