امکانات اتوبوس VIP

به گزارش وبلاگ سال آرامش، استفاده از اتوبوس ها یکی از به صرفه ترین راه های حمل و نقل و سفر به نقاط مختلف یک کشور به شمار میرود. برای استفاده از اتوبوس های VIP، بهتر است ویژگی های آن ها را بدانیم.

امکانات اتوبوس VIP

این روزها حمل و نقل با اتوبوس بنا بر دلایلی بسیار رایج شده است چراکه اتوبوس یکی از متداول ترین وسیله مسافر بری در ایران است. یکی دیگر از دلایل افزایش استفاده از اتوبوس برای سفر، قیمت مناسب بلیط اتوبوس است. هر ساله حدود 400 میلیون سفر با اتوبوس در کشور انجام می گردد. بنابراین برای گردشگران خارجی که پس از وسایل حمل و نقل مقرون به صرفه قیمت هستند و نقاط بسیاری در برنامه سفر خود دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود. در حال حاضر بیش از 20 شرکت خصوصی اتوبوس رانی وجود دارد که حمل و نقل بین شهری را در ایران ارائه می دهند.

گردشگرانی که قصد سفر با اتوبوس و استفاده از بلیط اتوبوس تهران شیراز و یا هر مقصد دیگری را دارند، می توانند از این شرکت های مسافربری استفاده نمایند که هر کدام خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهند. یکی از مهم ترین خدمات شرکت های مسافربری اتوبوس های وی آی پی هستند. بعضی از مردم فکر می نمایند که سفر با اتوبوس همچون گذشته طاقت فرسا و سخت و حتی کسل نماینده است درحالیکه با پیشرفت تکنولوژی در همه صنعت های مختلف، اتوبوس های وی آی پی جایگزین اتوبوس های زهوار در رفته قدیمی را گرفته اند و سفر را برای مردم بسیار آسان تر نموده اند. در ادامه این مطلب به امکانات اتوبوس های VIP خواهیم پرداخت. شاید شماهم جز همان دسته از افرادی باشید که بخاطر اطلاعات کمی که در خصوص این اتوبوس ها دارید سفر با این وسیله نقلیه را از فهرست خود خط می زنند! پس برای آگاهی بیشتر و داشتن سفری راحت و لذت بخش در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای سفر با اتوبوس

پیش از اینکه به امکانات اتوبوس های وی آی پی بپردازیم قصد داریم تا به مزایای سفر با اتوبوس اشاره کنیم. سفر با اتوبوس برای افرادی که عاشق طبیعت هستند برترین گزینه است چراکه این شرایط را برای شان فراهم می نماید تا در طول راستا رسیدن به مقصد از تماشای طبیعت نهایت لذت را ببرند آن هم بدون ایتکه تمام وقت خود را صرف رانندگی نمایند و تمام هوش و دقت خود را بر روی رانندگی بگذارند!

شرکت های اتوبوس رانی جدول زمان بندی حرکت اتوبوس ها را بسیار منعطف انتخاب نموده اند. اگر اهل مسافرت و گشت و گذار باشید حتما برای تان پیش آمده است که در هنگام خرید بلیط هواپیما آن هم مقصدی که شما قصد سفر به آن را دارید زمان های پروازی بسیار محدودی دارد. اما سفر با اتوبوس بسیار راحت تر است کافیست تا در هر زمانی به یک شرکت یکی از شرکت های مسافربری و یا سایت های مسافرتی فروش بلیط مراجعه کنید تا به راحتی بلیط اتوبوس خود را آن هم با زمان بندی های بسیار متنوعی انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای سفر با اتوبوس این است که در هر زمانی می توانید بلیط اتوبوس تهیه کنید آن هم راستاهایی که بسیار پر تردد هستند. برای مثال تهران یکی از شهرهای پر تردد است و اگر بخواهید با هواپیما سفر کنید آن هم در ایام تعطیلات امکان اینکه بلیط هواپیما گیرتان نیاید بسیار زیاد است! زیرا همانطور که گفتیم بلیط هواپیما برای شهرهای پر تردد بسیار محدود است. اما با تهیه بلیط اتوبوس تهران می توانید به راحتی در هر زمانی سفر کنید.

سفر با اتوبوس این امکان را برای تان فراهم می نماید تا کارهایی که به آن علاقه دارید را انجام دهید مانند خواندن یک کتاب که مدتهاست به علت مشغله های مختلف وقت مطالعه آن را نداشته اید، یا تماشای یک فیلم خوب.

همه چیز در خصوص اتوبوس های VIP و امکانات شان

بدون شک عبارت VIP را در جاهای مختلفی دیده اید، مثلا سر در باشگاهی ورزشی یا سالن سینما و یا یک کافه این عبارت در واقع به معنای یک جایگاه ویژه است. و شاید فکر کنید که عبارت وی آی پی در کنار اتوبوس ها به معنای برند یک شرکت سازنده اتوبوس است در حالیکه اینگونه نیست! اتوبوس های وی آی پی به اتوبوس هایی گفته می گردد که امکانات بسیار خوبی دارند و باعث راحتی سفر می شوند. اتوبوس هایی که وی آی پی هستند حدود 25 نفر ظرفیت دارند. درست است که این تعداد برای جابجایی بسیار کم است اما باعث راحتی مسافرین شده چراکه جایگاه هایی با همین تعداد کم به حالت 145 درجه خم می شوند تا مسافران بتوانند در طول سفر دراز بکشند و استراحت نمایند. اتوبوس های VIP جایگاه هایی بسیار عریض دارند و علت راحتی شان هم همین بزرگ بودن شان است.

نوع پذیرایی این اتوبوس ها بسیار متفاوت با دیگر اتوبوس هاست و دارای وعده های غذایی می باشد. البته تمامی این امکانات خدماتی بستگی به شرکت اتوبوس رانی انتخابی شما دارد. برای مثال اگر قصد سفر به مشهد را دارید می توانید در خصوص شرکت هایی ختلف تحقیق کنید و از برترین شرکت ها که برترین خدمات را ارائه می دهند بلیط اتوبوس اصفهان مشهد را انتخاب نمایید.

یکی دیگر مهم ترین امکانات اتوبوس های VIP داشتن سیستم تهویه هواست که برای بسیاری از مسافرین بسیار اهمیت دارد.

و اما مهم ترین و می گردد گفت یکی از اصلی ترین امکانات این اتوبوس ها مجهز بودن به سیستم های صوتی و تصویری برای هر جایگاه است تا مسافرین در طول راستا با تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی سرگرم شوند.

منبع: کجارو / mrbilit.com

به "امکانات اتوبوس VIP" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات اتوبوس VIP"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید