فدک، الگویی برای سفر با قطار

به گزارش وبلاگ سال آرامش، کشور ما از نظر جغرافیایی و وجود خطوط وسیع راه آهن، امکانات بالقوه فراوانی برای سفر با قطار دارد و قطارهای فدک این امکان را فراهم می نماید که سفری امن و راحت را تجربه کنید.

فدک، الگویی برای سفر با قطار

سفر با قطار امن ترین و برترین شکل سفر است و همیشه خاطرات به یادماندنی را برای مسافرانش رقم می زند. راستا زیبا و تماشای منظره ها دلنواز سبب می گردد تا علاوه بر راحتی بیشتر و هزینه کمتر، لذت بیشتری از سفر با قطار ببریم. تنوع قطار ها در راستاهای ریلی از قطارهای لوکس و با کیفیت گرفته تا قطارهای مقرون به صرفه قیمت، باعث شده تا امکان استفاده از قطار برای تمامی خانواده ها فراهم باشد و از طرفی ایمنی قطار باعث شده تا اعتماد خانواده ها به قطار بیشتر از سایر وسایل نقلیه باشد.

قطارهای فدک به عنوان اولین قطار پنج ستاره ایرانی، گامی بلند در جهت تعریف استاندارد نوین در صنعت ریلی برداشته و با بهره گیری از ناوگان مدرن و مجهز کوشش نموده است تا برترین خدمت را برای مسافران و مهمانان خود فراهم آورد. به کارگیری واگن های نو، طراحی و تجهیز فضای داخل کوپه با برترین و مدرن ترین امکانات، ارائه خدمات با کیفیت پذیرایی و کترینگ، برخورداری از مهمانداران مجرب و آموزش دیده، فراهم نمودن سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی موجبات آرامش و آسایش مهمانان قطارهای فدک در طول سفر را ایجاد نموده است. در ادامه این مقاله سعی خواهیم کرد چند عنوان از ویژگی های منحصربه فرد قطارهای پنج ستاره فدک را برشماریم و سپس راستاها، ایستگاه ها و کلاس های خدمتی قطارهای فدک را معرفی کنیم.

میزبانی در فدک یک اصل سازمانی محسوب می گردد. فدک سنت مهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می نماید تا مهمانان فدک، سفری خوش را تجربه نمایند. علاوه بر امکانات رفاهی متفاوت، طراحی و ایجاد دپارتمان تخصصی انتخاب و آموزش پرسنل مجرب برای ارائه سرویس با سطح کیفی خطوط هواپیمایی روز جهان از دیگر اقدامات فدک بوده است. مهمانداران فدک برای پذیرایی از مهمانان آموزش دیده اند تا خدماتی شایسته به مسافران ارائه نمایند. مهمانداران فدک در شروع سفر، در کنار درب ورودی سالن در انتظار شما هستند تا ضمن خوشامدگویی، با احترام و تواضع شما را هدایت نمایند؛ مهمانان هرچه را که برای یک سفر 10 ساعته با قطار احتیاج دارند، در اختیارشان است.

یکی از اولویت های فدک، کیفیت و تنوع وعده های خوراکی برای پذیرایی مناسب از مسافران در حین سفر است. تجهیزات و راه اندازی کترینگ بین المللی با مشارکت شرکت معتبر اتریشی از دیگر اقدامات منحصربه فرد این مجموعه جهت ارائه برترین سرویس پذیرایی به مسافران بوده است.

قطار فدک از فناوری نوین نمایشگرهای هوشمند در جهت ایجاد امکانات رفاهی و تفریح برای مسافران بهره می گیرد. اطلاعات سفر قطار، سرعت قطار و فاصله تا مقصد، اوقات شرعی، ده ها فیلم ایرانی و خارجی، موسیقی، ادعیه و مناجات، فیلم آموزشی استفاده از امکانات قطار در این نمایشگرها درج شده است. در هر کوپه دو نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی با رزولوشن بالا قرار گرفته است. روی این نمایشگرها سیستم صوتی و تصویری با بستر شبکه Sena و امکانات گوناگون به همراه ریموت کنترل در اختیار مسافران قرار می گیرد.

مسافران در هنگام خرید بلیط قطارهای پنج ستاره فدک با توجه به ویژگی ها و شرایط قیمتی کلاس های مختلف، امکان انتخاب مناسب ترین سطح خدمات بر اساس احتیاجهای خود را خواهند داشت. بر همین اساس در ادامه سعی داریم مهمانان عزیز را با کلاس های خدماتی قطارهای پنج ستاره فدک بیشتر آشنا سازیم:

  • کلاس 5 ستاره ویژه فدک (Fadak 5-star First Class) : استقبال با فرش قرمز / نوشیدنی خوشامدگویی و حوله مرطوب / ظروف پذیرایی چینی / پیش غذا و دو نوع غذای اصلی و دسر انتخابی / نوشیدنی های سرد و گرم نامحدود / کیف بهداشتی اختصاصی / بسته سرویس خواب ویژه
  • کلاس 5 ستاره اکونومی فدک (Fadak 5-star Economy Class) : یک نوع غذای اصلی در ظورف ABS به همراه نوشیدنی سرد / نوشیدنی گرم بر حسب درخواست به صورت نامحدود (چای، نسکافه) / ارائه بسته خواب با کیفیت بالا و متمایز
  • کلاس 5 ستاره بیزینس فدک (Fadak 5-star Business Class): نوشیدنی / خوشامدگویی / حوله مرطوب / ظروف پذیرایی ABS با کاتلری و نپکین / یک نوع غذای اصلی، دسر به همراه نوشیدنی / سرو دسر (موس نارگیل) / نوشیدنی گردم نامحدود / بسته سرویس خواب بیزینس
  • کلاس 5 ستاره فدک با عصرانه (Fadak 5-star Evening Meal): سرو وعده سبک (ساندویچ مرغ یا انواع دیگر ساندویچ غیر فست فودی به همراه نوشیدنی سرد) / سرو نوشیدنی گرم بر حسب درخواست مسافر به صورت نامحدود (چای، نسکافه) / ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متمایز
  • پنج ستاره فدک با عصرانه و هتل (Fadak 5-star & Evening Meal + Hotel) : این کلاس به شما این امکان را می دهد که هم زمان با خرید دو بلیط رفت و برگشت با فاصله زمانی سه روز، امکان اقامت دو شب و سه روز در یکی از هتل های سه ستاره مجلل یا بالاتر مشهد را به دست آورد. خدمات رایگاه شامل یک اتاق دوتخته همراه با صبحانه بوفه، ناهار و شام انتخابی و نیز استقبال و بدرقه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قطارهای فدک و رزرو بلیط می توانید به سایت قطارهای فدک به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

منبع: کجارو

به "فدک، الگویی برای سفر با قطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدک، الگویی برای سفر با قطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید