آنر احتمالاً از گوشی مجیک 4 Ultimate ادیشن در رویداد بعدی خود رونمایی می نماید

به گزارش وبلاگ سال آرامش، شرکت آنر در نمایشگاه MWC 2022 بیان کرد که میخواهد با برگزاری رویدادی از گوشی ها پرچم دار سری مجیک 4 برای بازار کشور چین رونمایی کند. طبق آخرین گزارش ها و شایعات منتشر شده، در این رویداد که قرار است در تاریخ 22 مارس (2 فرودین ماه) برگزار گردد علاوه بر دو گوشی سری مجیک 4 یعنی آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو، گفته می گردد که احتمالاً از گوشی آنر مجیک 4 Ultimate ادیشن نیز رونمایی خواهد شد که این گوشی هوشمند به عنوان عضو سوم این سری از مشخصات بسیار قدرتمندی نظیر دوربین اصلی نو ساخت سونی بهره خواهد برد.

آنر احتمالاً از گوشی مجیک 4 Ultimate ادیشن در رویداد بعدی خود رونمایی می نماید

به نظر می رسد که 22 مارس (2 فرودین ماه)، روز بسیار شلوغی در دنیای تکنولوژی باشد. به این علت که شرکت های زیادی قرار است در این روز از محصولات تازه خود رونمایی نمایند که یکی از این شرکت ها، آنر است. همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره شد، آنر قرار است که از تازهترین گوشی های هوشمند پرچم دار خود یعنی سری مجیک 4 برای بازار کشور چین رونمایی کند. این اقدام شرکت آنر ممکن است کمی عجیب باشد، زیرا پیش تر دیده بودیم که آنر از این سری که شامل گوشی های آنر مجیک 4 و مجیک پرو هستند در نمایشگاه MWC 2022 رونمایی نموده بود.

اما این تمام ماجرا نیست؛ گفته می گردد که گوشی هوشمند دیگری از این سری در راه است که با نام آنر مجیک 4 Ultimate ادیشن قرار است که در اختیار کاربران قرار بگیرد. آن طور که از شایعات مختلف شنیده می گردد، این گوشی هوشمند قدرتمند قرار است که به یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی مجهز گردد. این سنسور سونی گفته می گردد که با سنسورهای استفاده شده در نسخه ی استاندارد مجیک 4 و مجیک پرو فرق دارد.

بعلاوه در تیزرهای منتشر شده این گوشی هوشمند به سنسور های فوق العاده بزرگ اشاره می گردد. باید خاطر نشان کرد که اطلاعات دیگری در خصوص این گوشی هوشمند در دسترس نیست و کاربران علاقمند باید منتظر رونمایی از آنر مجیک 4 Ultimate ادیشن در تاریخ دوم فرودین ماه باشند. بد نیست اشاره کنیم که آنر از سری مجیک 4 در نمایشگاه MWC 2022 رونمایی کرد که در ادامه به آنالیز مشخصات این گوشی ها خواهیم پرداخت.

آنر مجیک 4 پرو از نمایشگر 6.81 اینچی LTPO OLED با رزولوشن 1224 در 2664 بهره می برد. در حفره نمایشگر آن دو دوربین تعبیه شده که یکی از آن ها مبتنی بر سنسور 12 مگاپیکسلی است و دیگری یک سنسور تشخیص عمق محسوب می گردد.

آنر مجیک 4 هم اگرچه از نمایشگر 6.81 اینچی استفاده می نماید، ولی این نمایشگر فقط در سمت راست و چپ خمیده است ولی نمایشگر مدل پرو از هر چهار جهت خمیده به شمار میرود. بعلاوه در حفره نمایشگر این گوشی فقط یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دیده می گردد. آنر برای تازهترین پرچم داران خود از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده نموده که در کنار آن حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می نمایند.

مدل پرو برای شارژ بی سیم و با سیم از سرعت 100 وات پشتیبانی می نماید ولی مدل استاندارد از شارژ سریع 66 وات بهره می برد؛ ضمناً این مدل از شارژ بی سیم هم پشتیبانی نمی نماید. انرژی مدل استاندارد از باتری 4800 میلی امپر ساعتی تامین می گردد و مدل پرو با باتری 4600 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد.

در پنل پشتی گوشی های سری آنر مجیک 4 ماژول دایره ای شکل بسیار بزرگی وجود دارد. دوربین اصلی و اولترا واید هر دو مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی هستند ولی سنسور استفاده شده برای دوربین اصلی میزان بزرگ تری دارد. مدل پرو از دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم 3.5 برابری بهره می برد ولی مدل استاندارد با دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی دارای زوم 5 برابری به دست کاربران می رسد. بعلاوه باید به وجود سنسور ToF در ماژول دوربین هر دو گوشی اشاره کنیم. احتمالاً در روزهای پیش رو تا معرفی گوشی تازه این سری بعضی دیگر از مشخصات آن فاش خواهد شد.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر احتمالاً از گوشی مجیک 4 Ultimate ادیشن در رویداد بعدی خود رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر احتمالاً از گوشی مجیک 4 Ultimate ادیشن در رویداد بعدی خود رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید