آخرین مهلت ثبت نام دنا پلاس به قیمت کارخانه

به گزارش وبلاگ سال آرامش، طبق اطلاعیه شرکت ایران خودرو، مهلت واریز وجه متقاضیان ثبت نام دنا پلاس به زودی به انتها می رسد.

آخرین مهلت ثبت نام دنا پلاس به قیمت کارخانه

به گزارش اقتصادآنلاین، طبق اعلام قبلی شرکت ایران خودرو، متقاضیان ثبت نام دنا پلاس، تا 12 مرداد مهلت دارند تا وجه خود را واریز نمایند.

ایران خودرو طی اطلاعیه ای از پیش فروش دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس ساده اطلاع داد.

قیمت ثبت نام دنا پلاس توربو مرداد 1402

قیمت پیش فروش دنا پلاس توربو دستی 192 میلیون تومان است که به صورت پیش پرداخت باید واریز گردد. بعلاوه مبلغ اولین پیش پرداخت دنا پلاس ساده نیز حوالی 139 میلیون تومان است. قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و اعلام خواهد شد تا مراحل واریز وجه ایران خودرو تکمیل گردد. موعد تحویل ایران خودرو ویژه دنا نیز آذر و دی ماه امسال است.

مهلت ثبت نام دنا پلاس به قیمت کارخانه ایران خودرو

مهلت واریز وجه ایران خودرو ویژه دنا پلاس ساعت 24 روز دوشنبه (12 مرداد) به سرانجام خواهد رسید.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو مرداد 1402

تکمیل مراحل ثبت نام تنها به وسیله مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می گردد، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه به وسیله سایت دیگری اقدام نمایند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو مرداد 1402 ویژه کسانی است که سال گذشته به وسیله سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام نموده بودند و اسامی آن ها بـه عنوان منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز و بخش اول اولویت های زمستان 1402 بـه این شرکت اعلام شده است.

لازم به ذکر است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته اند به وسیله شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز پیش پرداخت در این طرح ثبت نام نمایند.

منبع: فرارو

به "آخرین مهلت ثبت نام دنا پلاس به قیمت کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام دنا پلاس به قیمت کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید