چند ملی پوش بسکتبال کرونایی شدند؟، بحران لیگ به تیم ملی کشید!

به گزارش وبلاگ سال آرامش، سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران، درباره تعداد ملی پوشان مبتلا به ویروس کرونا صحبت کرد.

چند ملی پوش بسکتبال کرونایی شدند؟، بحران لیگ به تیم ملی کشید!

به گزارش وبلاگ سال آرامش، طبق اعلام کمیته مسابقات و داوران، پس از ابتلای تعدادی از تیم های لیگ برتر بسکتبال به ویروس کرونا، به منظور جلوگیری از ابتلای ملی پوشان بسکتبال جهت حضور در رقابت های پنجره دوم انتخابی جام جهانی 2023، ادامه مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر مردان لغو و به بعد از بازی های تیم ملی موکول شد.

به همین دلیل مسعود عماری، سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران، درباره شرایط ملی پوشان شاغل در لیگ های داخلی و خارجی به وبلاگ سال آرامش گفت: ما از روز شنبه 17 بهمن باید اردوهای خود را آغاز کنیم که قرار است از همه بازیکنان دعوت شده تست بگیریم تا درباره تعداد نفرات مبتلا شده به قطعیت برسیم. فعلا تعداد قطعی را نمی دانیم، اما جسته و گریخته می دانیم که چند نفر از نفرات ملی پوش مبتلا شده اند.

عماری تاکید نمود: در حال حاضر پس از صحبتی که با بهنام داشتم متوجه شدم او در آلمان درگیر کرونا شده است، اما در داخل کشور فعلا خبر قطعی نداریم چون هنوز فهرست هم معین نشده است. چند نفر مبتلا هستند اما منتظر فهرست نهایی هستیم تا پس از تست دعوت شده ها تعداد نهایی را اعلام کنیم.

او درباره زمان آغاز اردو نیز گفت: اردوی ما بعد از ظهر شنبه یا از روز یک شنبه پس از آمدن جواب تست ها آغاز خواهد شد. در واقع شنبه عصر یا یک شنبه صبح زمان آغاز تمرینات تیم ملی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چند ملی پوش بسکتبال کرونایی شدند؟، بحران لیگ به تیم ملی کشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ملی پوش بسکتبال کرونایی شدند؟، بحران لیگ به تیم ملی کشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید