پاکسازی اقیانوس ها با تلفن های هوشمند

به گزارش وبلاگ سال آرامش، برای چندین سال، بنیاد Sufrider Europe متعهد شده است از اقیانوس های جهان محافظت کند. اخیراً این بنیاد نوعی برنامه برای تلفن های هوشمند طراحی کرده است که می تواند به کاهش آلودگی های دریا ها کمک کند.

پاکسازی اقیانوس ها با تلفن های هوشمند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این برنامه تلفن های هوشمند موسوم به Plastic Origins برای کمک به کاهش آلودگی آب اقیانوس ها طراحی شده است.

در حال حاضر، 80 ٪ زباله هایی که در اقیانوس ها دیده می شوند از رودخانه ها وارد آب اقیانوس ها می شوند. Sufrider Europe در تلاش است به حل این مشکل کمک کند، درواقع این برنامه هوشمند با کمک فیلم و عکس و نقشه جهت حرکت زباله ها در آب را شناسایی می کند، سپس این نقشه باعث شناسایی و تمیز شدن آلوده ترین مناطق می شود.

این برنامه برای اندرویدی ها و کاربران iOS و اندروید در دسترس است، اما این برنامه چگونه کار می کند؟ تمام کاری که کاربران باید انجام دهند این است که یک فیلم از حاشیه رودخانه ها با زباله ثبت کرده و الگوریتم برنامه با ثبت محل این فیلم در نقشه سعی می کند برای پاکسازی منطقه به مسئولان هشدار دهد. حتی کاربران می توانند بدون فیلمبرداری، از طریق صدای ضبط شده یا متن نوشتاری، دیگران را از مشکل آلودگی با خبر کنند.

منبع: انتخاب

به "پاکسازی اقیانوس ها با تلفن های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی اقیانوس ها با تلفن های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید