واکنش سازمان لیگ به ماجرای سربازی میلاد سرلک

به گزارش وبلاگ سال آرامش، هافبک فصل گذشته پرسپولیس در صورت تأیید فدراسیون فوتبال بر ملی پوش بودنش، مسئله ای برای تعویق خدمت سربازی خود تا دو سال دیگر نخواهد داشت.

واکنش سازمان لیگ به ماجرای سربازی میلاد سرلک

به گزارش وبلاگ سال آرامش، در روزهای گذشته خبرهایی درباره شرایط خدمت سربازی میلاد سرلک و مشمول بودن این بازیکن مطرح و گفته شده این بازیکنِ 28 ساله باید برای عقد قرارداد شرایط خدمت سربازی خود را معین کند و در صورت تأیید فدراسیون فوتبال مبنی بر ملی پوش بودن او، سرلک مسئله ای برای تعویق دو ساله خدمت سربازی خود نخواهد داشت.

فرشید طاهری مسئول نقل وانتقالات سازمان لیگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط سربازی بازیکنان لیگ فزونی گفت: به طور کلی طبق قانون، بازیکنان لیگ فزونی تا 28 سالگی و بازیکنان ملی پوش تا 30 سالگی می توانند از معافیت سربازی استفاده کنند. بعد از آن هر بازیکنی باید شرایط سربازی خود را معین کند.

وی در واکنش به این پرسش آیا در خصوص شرایط سربازی میلاد سرلک اطلاع خاصی دارد یا خیر؟ گفت: هنوز قراردادی برای این بازیکن به ما ارائه نشده که شرایط سربازی او معین شود. هر باشگاهی که با یک بازیکن قرارداد می بندد باید مدارک خدمت سربازی او را ارائه دهد؛ حالا ممکن است یک نفر معاف یا دانشجو باشد یا از قانون بازیکن ملی پوش استفاده کند. روال کار اینگونه است.

مسئول نقل وانتقالات سازمان لیگ در ادامه گفت: باشگاه ها از طریق فدراسیون فوتبال و پس از تأیید این فدراسیون برگه ای از نظام وظیفه دریافت می کنند که اعزام به خدمت سربازی آن شخص تا سن 30 سالگی به تعویق می افتد.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش سازمان لیگ به ماجرای سربازی میلاد سرلک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ به ماجرای سربازی میلاد سرلک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید