موتورولا ریزر 2022 احتمالاً روانه بازار جهانی خواهد شد

به گزارش وبلاگ سال آرامش، در حالی که بسیاری از کاربران علاقه مند به گوشی های هوشمند تاشو در پی تاشوهای تازه سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 هستند، بعضی ها نیز گوشی تاشوی تازه موتورولا یعنی ریزر 2022 را در نظر دارند. این گوشی تاشوی تازه در حال حاضر تنها در دسترس کاربران چینی واقع شده است، اما گفته می گردد که این روند تغییر خواهد نمود. زیرا تازهترین خبرها حاکی از آن است که این تاشوی موتورولا احتمالاً در آینده وارد بازارهای جهانی گوشی های هوشمند خواهد شد.

موتورولا ریزر 2022 احتمالاً روانه بازار جهانی خواهد شد

به همین دلیل، افشاگر معروف و با سابقه حوزه فناوری یعنی ایوان بلس در نوترین افشاگری اش تعداد انگشت شماری از تصاویر را به اشتراک گذاشته که موتورولا ریرز 2022 را به زبان انگلیسی نشان می دهد. البته این افشاگر اطلاعات زیادی را در خصوص عرضه جهانی این گوشی هوشمند تاشو فاش نکرده است. به نظر می رسد که چندین اپلیکیشن با متن انگلیسی در این گوشی، از حضور بین المللی نوترین تاشوی موتورولا در بازار جهانی گوشی های تاشو خبر می دهد.

باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند تاشو ماه گذشته بدون هیچ نشانی از عرضه جهانی به کاربران چینی معرفی گردید. اکنون اما آخرین خبرها در خصوص عرضه جهانی این گوشی می تواند بسیار از کاربران علاقه مند به ریزر 2022 را به خرید این گوشی در خارج از چین امیدوار کند. با توجه به اینکه موتورولا ریزر 5G چند هفته پس از معرفی در چین به بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شد، کاربران این کشور نیز احتمالاً تا چند هفته آینده می توانند به این گوشی هوشمند تاشو در بازار دسترسی پیدا نمایند. البته گفته می گردد که ریزر 2022 به علت قیمت مناسب تر نسبت به مدل 2020، در بازار این کشور هواداران بیشتری پیدا خواهد نمود.

بعلاوه شایعاتی در خصوص عرضه به بازارهای اروپایی این گوشی نیز شنیده می گردد. عرضه احتمالی ریزر 2022 در بازارهای جهانی به این معنی است که موتورولا در این بخش رقابت جدی خود را با گوشی های تاشوی سامسونگ شروع خواهد نمود. در حالی که سامسونگ در حال حاضر بازار گوشی های تاشو را در دست دارد، همه امیدها به گوشی هوشمند تاشوی موتورولا است تا کار را کمی برای این غول کره ای دنیای فناوری سخت تر کند.

تاشوی نو موتورولا قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. ریزر 2022 مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی OLED است که از رفرش ریت 144 هرتزی، گاموت رنگ 10 بیتی، HDR10+، فناوری DC Dimming و گواهی مراقبت از چشم SGS پشتیبانی می نماید. این گوشی تاشو یک نمایشگر ثانویه 2.7 اینچی نیز دارد که قابلیت های مختلفی مانند گرفتن سلفی، کنترل پخش موسیقی و غیره را به کاربران ارائه می دهد. گوریلا گلس ویکتوس نیز برای محافظت از نمایشگر روی آن قرار گرفته است.

قلب تپنده این تاشوی نو پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام است.این پردازنده که به یاری لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC فراوری شده، از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و از نظر پایداری نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد. در کنار این تراشه، سه پیکربندی 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده که کاربران می توانند بر اساس احتیاج خود دست به انتخاب بزنند.

موتورولا ریزر 2022 از یک سیستم دوربین دوگانه بهره می برد که سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض آن 13 مگاپیکسلی است. علاوه بر این ها، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی روی پنل جلویی این گوشی هوشمند تاشو طراحی شده که کاربران می توانند از آن برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی بهره ببرند. بعلاوه این گوشی هوشمند در حالت تاشده ابعادی 169.99 در 79.79 در 7.62 میلی متری و وزن 200 گرمی دارد. سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی تاشو نصب شده و رابط کاربری MYUI 4.0 را اجرا می نماید. در نهایت باید به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کنیم که با شارژر 33 وات انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد.

منبع: Androidcenteral

منبع: دیجیکالا مگ

به "موتورولا ریزر 2022 احتمالاً روانه بازار جهانی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا ریزر 2022 احتمالاً روانه بازار جهانی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید