شوک به شکیرا؛ پیکه به زودی ازدواج می نماید

به گزارش وبلاگ سال آرامش، به گزارش رسانه های اسپانیایی، جرارد پیکه در حال برنامه ریزی برای ازدواج با کلارا چیا است و قرار است نامزدی خود را اعلام کند. اوایل این ماه پیکه 36 ساله و کلارا 24 ساله در یک جواهر فروشی در بارسلونا دیده شدند و گفته می گردد که با یکی از کارمندان آنجا در خصوص ساخت یک انگشتر صحبت می کردند.

شوک به شکیرا؛ پیکه به زودی ازدواج می نماید

پیکه سال پیش از شکیرا که مادر دو فرزندش نیز هست، جدا شد. ستاره فوتبال و کلارا چیا کمتر از یک سال پیش در یک جشنواره موسیقی در بارسلون رابطه خود را علنی کردند. منابع نزدیک به کلارا چیا و پیکه ادعا می نمایند که این زوج واقعاً قصد دارند ازدواج نمایند و این کار را ظرف یک ماه آینده انجام می دهند.

این منبع به رسانه های اسپانیایی گفت: جرارد پیکه و کلارا چیا به زودی ازدواج می نمایند. آن ها بعلاوه در پی زمان ایده آلی برای عمومی کردن این خبر خوش هستند. این خبر در تاریخ مهم دیگری برای پیکه، عروسی برادرش مارک که قرار است در 24 ژوئن با معشوق دوران کودکی خود ماریا ازدواج کند، اعلام خواهد شد.

گفته می گردد شکیرا به پیکه اجازه نداد دو پسرشان، میلان ده ساله و ساشا هشت ساله را به عروسی برادرش ببرد. این خواننده کلمبیایی هم به نظر می رسد که از دوران سخت بعد از جدایی عبور نموده و از زمانی که به همراه پسرانش به میامی نقل مکان کرد، با لوئیس همیلتون راننده فرمول یک در ارتباط است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "شوک به شکیرا؛ پیکه به زودی ازدواج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به شکیرا؛ پیکه به زودی ازدواج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید