سرنوشت نامعلوم این دو ستاره پس از سرانجام قرارداد مسی

به گزارش وبلاگ سال آرامش، لیونل مسی احتمالا در انتها قرارداد خود در تابستان سال جاری پاری سن ژرمن را ترک خواهد نمود، در حالی که نیمار و کیلیان امباپه ممکن است آینده متفاوتی در فرانسه داشته باشند.

سرنوشت نامعلوم این دو ستاره پس از سرانجام قرارداد مسی

به گزارش وبلاگ سال آرامش به نقل از میرر، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، قصد تغییر رویکرد در این باشگاه را دارد. احتمالاً در تابستان امسال که لیونل مسی قراردادش به خاتمه می رسد، قرارداد نوی با او امضا نمی کند. بعلاوه آینده نیمار و کیلیان امباپه احتمالاً مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

از آنجا که امضای قرارداد نو با مسی دیگر در اولویت این باشگاه نیست، بارسلونا در تابستان امسال برای جذب فوق ستاره آرژانتینی کوشش خواهد نمود، هرچند به علت مسائل مالی مستند باشگاه کاتالانی و نیز تمایل مسی برای ماندن در اروپا، ممکن است مذاکرات با پاری سن ژرمن را در تابستان از سر بگیرد.

الخلیفی میخواهد استراتژی خود را برای اولویت قراردادن فزونین فوتبافهرست های فرانسوی متمرکز کند و تاکید بیشتری بر بازی دادن به جوانانی دارد که به وسیله باشگاه پرورش داده شده اند؛ به همین دلیل امسال یک آموزشگاه پیشرفته را افتتاح می نمایند.

این روند در واقع از یک سال پیش شروع شد؛ به این ترتیب که باشگاه کریستوف گالتیه فرانسوی را به جای مائوریسیو پوچتینو منصوب کرد و از شش بازیکن انتقالی آنها، که مسن ترینشان فابیان رویز 26 ساله بود. بعلاوه تعداد زیادی از بازیکنان خروجی در ترکیب تیم اصلی وجود داشت.

بسیاری از این جدایی ها قراردادهای قرضی با باشگاه بود که می توانست به پیشنهادات برای قراردادهای دائمی در تابستان امسال برای کسانی که قراردادشان تمام نشده گوش کند. مائورو ایکاردی، جورجینیو واینالدوم، کیلور ناواس، لئاندرو پاردس و آندر هررا در فهرست قرضی ها قرار دارند.

با این حال، تیتر اخبار باشگاه در تابستان گذشته تمدید قرارداد امباپه با قراردادی دو ساله به اضافه گزینه تمدید یک سال دیگر تا سال 2025 بود. پاری سن ژرمن اصرار داشت که یک بازیکن پاریسی نماد تیم و باشگاه آنها باشد؛ و چه کسی بهتر از امباپه می تواند در این جایگاه قرار بگیرد.

باشگاه با خروج او در این تابستان موافقت نخواهد نمود، چیزی که امباپه هم در حال حاضر به هیچ وجه در پی آن نیست؛ با این حال پاری سن ژرمن هوشیار است که تابستان گذشته او را به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید از دست داد. آنها در خصوص تکرار احتمالی شرایط قراردادی او محتاط خواهند بود، با امید به توافق بلندمدت در آینده که بر اساس شرایط باشگاه و بازیکن باشد.

اما مساله ای که احتمالا در این تابستان موضوع مهمی است، آینده نیمار است. این بازیکن 31 ساله بار دیگر با آسیب دیدگی روبرو شده است. او که یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه است که جایگاه بالایی دارد، پس از انتقال 198 میلیون پوندی از بارسلونا در سال 2017، گران ترین بازیکن دنیا به جای مانده است.

بعید است که پاری سن ژرمن آن قراردادهای پرمخاطب را تحت مدیریت نو داخلی خود تکرار کند و این منجر به نامعلوم بودن آینده این بازیکن برزیلی می گردد. تاد بوهلی، مالک چلسی در اوایل امسال جلسه ای برای آنالیز حضور نیمار برگزار کرد و ممکن است برای امضای قرارداد با این بازیکن در تابستان امسال دوباره دست به کار گردد.

اعتقاد بر این است که حداقل یک باشگاه لیگ فزونی دیگر به نیمار علاقه دارد، اما ممکن است گزینه های زیادی برای خروج ستاره سابق بارسا در تابستان امسال وجود نداشته باشد. او در دوران حرفه ای خود به سر می برد ولی به علت مصدومیت های بسیار آسیب دیده است و این ممکن است به عنوان آخرین فرصت او برای قرارداد کلان در نظر گرفته گردد.

پاری سن ژرمن احتمالا از پیامدهای احتمالی در صورت جدایی مسی و نیمار در این تابستان مطلع است، چون این امر مستلزم ورود چندین بازیکن بااستعداد است. این کار بیانیه روشنی از جهت گیری نو آنها و تمرکز بر جدایی از ستاره ها خواهد بود.

  • مسی به بارسلونا بازخواهد گشت؟ | پاسخ یک کلمه ای رئیس بارسا به یک طرفدار
  • تصاویر | اجاره سرسام آور عمارت 5 میلیون پوندی رونالدو | قصر باشکوهی که جورجینا در آن گم شد
منبع: همشهری آنلاین

به "سرنوشت نامعلوم این دو ستاره پس از سرانجام قرارداد مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت نامعلوم این دو ستاره پس از سرانجام قرارداد مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید