درخواست عجیب بازیکنان تیم ملی والیبال ژاپن از ایرانی ها

به گزارش وبلاگ سال آرامش، ساعاتی قبل تیم ملی والیبال ژاپن به ارومیه رسید تا بالاخره انتظارات در خصوص این تیم به انتها برسد. فیلیپ بلین همه ستاره های خود را به ایران آورده و میخواهد بعد از سومی در لیگ ملت ها حالا قهرمانی با ژاپن در رقابت های قهرمانی آسیا را هم تجربه کند.

درخواست عجیب بازیکنان تیم ملی والیبال ژاپن از ایرانی ها

فیلیپ بلین بعد از رسیدن به ارومیه و استقبال گرمی که از او شده بود گفت: بدیهی است که رقابت های قهرمانی آسیا یک تورنومنت بسیار مهم برای ما محسوب می گردد. ما یکی از نام آورترین کشور ها در ورزش والیبال و رقیبی سرسخت برای رقبا در مسابقات هستیم. پس از مسابقات خوب لیگ ملت ها ما مسیر خود را به سوی المپیک 2024 پاریس ادامه می دهیم و کوشش می کنیم برترین رقابت را انجام دهیم. امیدوارم همه از حضور در این رقابت ها و شهر و کشور لذت ببریم.

بعلاوه کنتو میائورا، یکی از ستاره های تیم ملی والیبال ژاپن گفت: از اینکه در ارومیه بازی می کنیم شاد و هیجان زده هستیم. از طرفداران در ارومیه می خواهم که از تیم ملی والیبال ژاپن حمایت نمایند.

لازم به ذکر است رقابت های والیبال قهرمانی آسیا از سه روز دیگر در ارومیه شروع خواهد شد و بسیاری معتقد هستند که نهایتاً ایران و ژاپن راهی فینال مسابقات خواهند شد. هر چند که رقبای سرسخت دیگری نیز مثل چین، قطر و کره جنوبی نیز در رقابت ها حضور دارند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "درخواست عجیب بازیکنان تیم ملی والیبال ژاپن از ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عجیب بازیکنان تیم ملی والیبال ژاپن از ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید