درخشش ایران در جمع 4کشور تولیدکننده دستگاه برش سه محوری

به گزارش وبلاگ سال آرامش، تجهیزات گوناگونی برای آمایش خاک طراحی شده که دستگاه برش سه محوری، یکی از پرکاربردترین این دستگاه ها است.

درخشش ایران در جمع 4کشور تولیدکننده دستگاه برش سه محوری

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ سال آرامش به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فرید شعبانی مدیرعامل شرکت مواد ساخت آزما ویستا، دستگاه سه محوری برش یکی از پرکاربردترین تجهیزات حوزه مهندسی ژئوتکنیک و مطالعات آزمایشگاهی دانست و گفت: این تجهیز فناور، با شبیه سازی شرایط تنش نمونه در عمق زمین، معین مقاومت برشی، سختی برش و دیگر پارامترهای مکانیکی و دینامیکی خاک را میسر می نماید.

شناخت و کنترل شرایط خاک

شناخت شرایط های گوناگون خاک که هرکدام می توانند در استفاده بهتر از این بستر نقش ایفا نمایند، کار اصلی دستگاه سه محوری است. به یاری این تجهیز، تنش تحکیمی، نحوه بارگذاری تنش یا کرنش کنترل، بارگذاری مونوتونیک یا سیکلیک در حین اعمال برش به نمونه خاکی انجام می گردد.

با توجه به زمینه های متنوع، دستگاه های متفاوتی برای آزمایش خاک طراحی شده و در هر مدل امکان ارزیابی معیارهای مشخصی در بازه وسیع تر وجود دارد. سیستم بارگذاری، فرکانس بارگذاری، هندسه نمونه، مسیرهای تنش، کنترل درجه اشباع و ظرفیت بارگذاری دستگاه، جزو مؤلفه هایی هستند که در دستگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد.

اشتغال و ارزش آفرینی

شرکت آزما ویستا توانسته بود بواسطه طراحی و ساخت دستگاه برش سه محوری 20 فرصت شغلی ایجاد کند.

شاغلین در عرصه ساخت دستگاه برش سه محوری همگی از دانش آموختگان بهترین دانشگاه های کشور هستند و با اتکا به دانش این نخبگان، ایران به چهارمین فراوری نماینده دستگاه برش سه محوری بدل شد.

امروز احتیاج است تا حمایت ها از شرکت های فراوریی افزایش پیدا کند تا در عرصه فراوری بتوانند با تمام توان فعالیت نمایند. نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایرا ن ساخت امروز فرصتی است تا با گوشه ای از توانمندی های شرکت های فراوریی آشنا شویم.

نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایرا ن ساخت 23 آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا 26 آذرماه، به صورت حضوری میزبان شرکت نمایندگان خواهد بود. این نمایشگاه در طول سال نیز به صورت مجازی برقرار خواهد بود و متقاضیان می توانند مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت را به صورت برخط خریداری نمایند.

فراورینمایندگان، بیش از 9هزار محصول فناورانه در حوزه خدمات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت را در قالب این رویداد ارائه می دهند که جزئیات این محصولات و شرکت ها در وب سایت نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت به نشانی https://iranlabexpo.ir قابل مشاهده است. در این برنامه حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بخشی از هزینه خرید مراکز علمی و پژوهشی دولتی را براساس سطح بندی تجهیزات در نمایشگاه پرداخت می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "درخشش ایران در جمع 4کشور تولیدکننده دستگاه برش سه محوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش ایران در جمع 4کشور تولیدکننده دستگاه برش سه محوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید