خانم بازیگر با یک گریم مجذوب کننده و کپشنِ تفکربرانگیز

به گزارش وبلاگ سال آرامش، مونا فرجاد با انتشار عکسی از گریم نو و متفاوت خود در اینستاگرام خود متنی به اشتراک گذاشته است.

خانم بازیگر با یک گریم مجذوب کننده و کپشنِ تفکربرانگیز

مونا فرجاد با انتشار عکسی از گریم تازه و متفاوت خود در اینستاگرام خود نوشت:

من هستم و من نیستم. من هستم، چون همان احساس کودکی، کشف چیز های تازه را هنوز در سر دارم. هنوز هم می خواهم با انگشت شست پا لیوان چای داغ را جا به جا کنم بدون آنکه بر زمین بریزد و تا به امروز پیروز نشده ام، یا انقدر به بخاری داغ برای بار هزارم بچسبم که شاید قدرت جادویی ام اینبار به کمک ام بشتابد و پوستم را حرارت آتش نسوزاند، اما امان از داغ بر پوست نشسته. من همین عکس هستم با چشمانی که برق میزند و زیبایی ها را دو چندان می بیند، چشمانی که هنوز به فردای روشن ایمان دارد. هنوز دوست دارد کره زمین را یواشکی جابه جا کند و به مارال و نازک (دوست دوران کودکی تا به امروز) بگوید:فکر کنم درون کره ما پاتال زندگی می نماید (دوستان دهه شصت می دانند پاتال و آرزو های کوچک چیست). اما من نیستم، چون آنکه در آینه است طرحی ست به دست استاد مشاطه گر (محمود خان دهقانی) که برای کابوس میرزا محمود خان زنبورکچی (در سریال شبکه مخفی زنان) طراحی شده است.

برای ترس و نهیب زدن به او. لپ های سرخ، شاید سرخی اش از روزگار است و پشت چهره نا متعارف تصویری از شک، ترس، نا امیدی مستتر باشد. پس من نیستم، چون من به آواز پرنده، به رویش گل، به گرمی آفتاب و شرایط بهتر هنوز امیدوارم. من به معجزه زندگی امیدوارم.

تصویر مربوط به سکانس کابوس میرزاست در سریال#شبکه-مخفی-زنان که امید دارم به زودی پخشش شروع گردد. به گمانم باید این سریال را دید و به آن فکر کرد و طعم تازه ای از یک کار متفاوت را چشید. شاید طعم تازه ذائقه یمان را تغییر دهد و برایمان خوش آیندتر باشد.

منبع: بهترین ها

منبع: فرادید

به "خانم بازیگر با یک گریم مجذوب کننده و کپشنِ تفکربرانگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانم بازیگر با یک گریم مجذوب کننده و کپشنِ تفکربرانگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید