تقابل پرسپولیس با تیم با انگیزه عنایتی، هوادار در پی شگفتی در آزادی

به گزارش وبلاگ سال آرامش، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس در ایستگاه نهم لیگ برتر به مصاف تیم تازه لیگ فزونی هوادار می رود.

تقابل پرسپولیس با تیم با انگیزه عنایتی، هوادار در پی شگفتی در آزادی

به گزارش وبلاگ سال آرامش، پرسپولیس تهران و هوادار تهران در هفته نهم رقابت های لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس به مصاف هم می فرایند. پرسپولیس و هوادار در حالی فردا در هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند که شرایط و جایگاه دو تیم کاملا با هم فرق دارد. پرسپولیس، قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر که در رده های بالای جدول است و در پی نزدیک شدن و رسیدن به صدر است در مقابل هوادار، تیم تازه صعود کرده که در این فصل نتایج خوبی نگرفته است.

پرسپولیس در هفته نخست برابر فولاد خوزستان 3 بر 1 پیروز شد، آن ها در هفته دوم 2 بر 1 نساجی را شکست دادند اما از هفته سوم فرایند نزولی این تیم آغاز شد. ابتدا 1 بر 0 برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند و در هفته چهارم نیز در خانه برابر گل گهر سیرجان متوقف شدند و با همین نتیجه در هفته پنجم برابر مس رفسنجان به تساوی رسیدند. سرخ ها اما در هفته ششم برابر نفت آبادان 1 بر 0 پیروز شدند و نتیج ضعیف هفته های قبلی را تاحدودی جبران کردند. در هفته هفتم نیز پرسپولیس به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این بازی با پیروزی 1 بر 0 سرخ ها به پایان رسید اما در هفته هشتم سرخ ها در دربی تهران برابر استقلال بدون گل متوقف شدند.

هم اکنون پرسپولیس با 4 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست، 9 گل زده، 5 گل خورده و کسب 15 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد. سرخ ها این شانس را دارند که در صورت پیروزی برابر هوادار، در جدول رده بندی صعود داشته باشند. در مقابل هوادار تهران با هدایت رضا عنایتی، در این فصل شرایط خوبی نداشته است. آن ها در این فصل برابر استقلال، پیکان، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان شکست خورده اند، برابر نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک به تساوی رسیده اند و تنها پدیده قعر جدولی را برده اند. هوادار هم اکنون با 5 شکست، 2 تساوی و تنها یک پیروزی، ثبت آمار 2 گل زده و 6 گل خورده با 5 امتیاز در رده پانزدهم جدول حضور دارد.

گل محمدی در مورد تقابل با هوادار گفت: واقعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود زیرا هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده ای است و با توجه به فوتبالی که ارائه می دهد جایگاهش اینجای جدول نیست. اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می شود.

وی در مورد شرایط رادوشوویچ گفت: من خودم چند بار ممانعت کردم از اینکه ایران را ترک کند اما این سری فکر کنم کاری از دست من بعید می دانم بربیاید اما تلاش خودم را برای برگرداندن او انجام خواهم داد. به هر حال جایگاه و شخصیت تیم برای من مهم است. این شرایط که پول هم گرفته و رفته، باید بگویم که همه ما مشکل داریم و می توانستیم فسخ کنیم و برویم اما وقتی در پرسپولیس کار می کنیم خیلی از این مسائل را باید به جان بخریم. برای تیمی کار می کنیم که 40-50 میلیون هوادار چشم به راه و عاشق دارد و باید برایشان بجنگیم و این کاری است که باید انجام بدهیم. باید جلوتر برویم تا ببینیم چطور می شود.

گل محمدی شرح داد: در مورد بازیکن خوب نیست در نشست خبری حرف بزنیم، هر مربی دوست دارد بهترین بازیکن ها را بیاورد و بهترین نتیجه را بگیرد. برای من همه بازیکنان از لحاظ فنی و شخصیتی یکسان هستند و برای تیم زحمت می کشند. بنابر تاکتیک حریف و شرایط ارنجی انتخاب می شود و هیچ فرقی بین بازیکنان نیست و اینکه در مورد بازیکنان نظر بدهیم فکر نمی کنم درست باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما یک گروه مبارز هستیم. یک عده بازیکنانی در این تیم هستند که بالاخره برای پیراهن پرسپولیس عاشقانه می جنگند و مبارزه می کنند و برگ برنده موفقیت های پرسپولیس هم بدون شک بازیکنان بودند. برای ذهنیت و تفکرات برنده ای که داشتند. بالاخره خیلی از کمبودها را جبران کنند ولی واقعا بس است دیگر. باید شرایطی را فراهم کنیم که شرایط نرمال باشد. ما دنبال امکانات حداکثری و اینکه همه چیز مهیا باشد، نیستیم. دنبال ثبات هستیم و از همه خواهش و تمنا می کنم برای هواداران هم شده اجازه بدهیم این تیم نفسی بکشد و راهش را پیدا کند. ما گروه خوبی داریم و بازیکنانی که هستند تمام تلاششان را می کنند. تا روز دربی فقط 5% دریافتی داشتند اما بندگان خدا لام تا کام صحبت نکردند و تمرین کردند. تا یک جایی این شرایط قابل تحمل است. بالاخره با ورود کارگزار و ایجاد شرایط ثبات، امیدوارم این مسائل هرچه زودتر برطرف شود و حیف است این شرایطی که برای تیم وجود دارد. باید این شرایط را درست کنیم و نگذاریم اتفاقات نو رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تقابل پرسپولیس با تیم با انگیزه عنایتی، هوادار در پی شگفتی در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل پرسپولیس با تیم با انگیزه عنایتی، هوادار در پی شگفتی در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید