بی ثبات بودن مدیران به فوتبال ایران ضربه زد؛ درویش باید چند سال در پرسپولیس بماند

به گزارش وبلاگ سال آرامش، تهران (پانا) - مربی سابق پرسپولیس معتقد است ملاقات امروز این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر یکی از بازی های سخت نیم فصل دوم پرسپولیس است.

بی ثبات بودن مدیران به فوتبال ایران ضربه زد؛ درویش باید چند سال در پرسپولیس بماند

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با پانا درباره فزونی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران گفت: بازی خوبی را از سمت هر دو تیم شاهد بودیم و سرعت خوبی بر این بازی حاکم بود که دلیل اصلی آنرا باید در بازی ذوب آهن دید. تیم مهدی تارتار بر خلاف خیلی از تیم های لیگ برتر که مقابل پرسپولیس و استقلال فوتبال دفاعی را انجام می دهند و بسته بازی می نمایند، در این بازی رو به بازی دفاعی نیاورد و همان تاکتیک همیشگی خود را ارائه کرد. در نتیجه پرسپولیس هم توانست فوتبال خوبی به نمایش بگذارد و با نتیجه خوب به مرحله بعدی جام حذفی برسد.

وی در ادامه درباره ملاقات تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران که امروز برگزار خواهد شد، گفت: فولاد فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشته و مانند فصل گذشته تیمی نبوده که روی یک راستا قرار بگیرد اما با برگشتن جواد نکونام تیم فرایند خوبی پیدا کرد و انصافا یکی از تیم های خوب لیگ برتر از نظر ارائه فوتبال است هر چند نتیجه گیری این تیم مانند فصل قبل نیست اما با همین شرایط هم در نیمه بالای جدول هستند و اگر کمی دقت نمایند به جمع چهار تیم بالای جدول برسند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که فولاد هفته گذشته از جام حذفی کنار رفت و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و برای بدست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا آنها باید در لیگ برتر تمام کوشش خود را انجام دهند. در مجموع براساس شرایطی که از فولاد خوزستان دیده ایم باید گفت بازی سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود و با تاکتیک مبتنی بر فوتبال دفاعی و استفاده از ضد حمله هایی که فولاد در دستور کار دارد بعید است مانند بازی رفت شاهد فوتبالی پرگلی از دو تیم باشیم.

مربی سابق پرسپولیس درباره از راه رسیدن تعطیلات نیم فصل و شروع فصل جابجایی زمستانی فوتبال ایران و تقویت پرسپولیس در این فصل گفت: اینکه تیم احتیاج به چه بازیکن هایی دارد موضوعی است که قطعا یحیی گل محمدی بهتر از ما می داند و ما نمی توانیم بگوییم که فلان بازیکن اضافه گردد یا بازیکن فلان از تیم خارج گردد. نکته مهم درباره جابجایی پرسپولیس را در دو مورد می توان دید، اولا اینکه تیم مشکل اقتصادی دارد و بازیکنانی که هنوز در تیم حضور دارند طلب خود را نگرفته اند و مشکل اقتصادی دارند، حالا اینکه با این مسائل اقتصادی بازیکنان پرسپولیس در رده دوم حضور دارند و مدعی جدی قهرمانی هستند واقعا باید از آنها تشکر کرد که انگیزه خود را از دست نداده اند. موضوع دوم در فصل جابجایی این است که بازیکن به امید دیده شدن در آسیا به این تیم ها می رود و اینکه پرسپولیس را از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشتند، شاید روی انگیزه حضور بازیکنان تاثیر بگذارد.

ابراهیمی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفته و با مسائلی که داشت به رده دوم رسید و شانس اصلی قهرمانی در این فصل است. اینکه تیم 3 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد را نباید چندان مهم تلقی کرد، پرسپولیس بارها این امتیازها را جبران نموده و در نیم فصل دوم تیم متفاوتی نشان داده است و اینبار هم مطمئن باشید همینطور خواهد بود و تیم بعد از تعطیلات تیم فصل با آمادگی بالاتری راهی مسابقات خواهد شد.

وی در خاتمه درباره تغییرات مدیریتی پرسپولیس و انتخاب درویش به عنوان مدیرعامل تازه این باشگاه گفت: آنقدر درباره مدیریت باشگاه گفته ایم که حرف های ما تکراری شده اما تا به امروز که گوش شنوایی برای حرف های ما نبوده است، بی ثباتی مدیران فوتبال ایران را به این روز رسانده و ضربه زده است، شما فقط تعداد مدیرانی که در این سال ها به پرسپولیس و استقلال آمده اند را بشمارید و ببینید کجای جهان اینقدر تغییر و تحول در مدیریت یک باشگاه داریم. من درویش را می شناسم و می دانم مدیریت را بلد است فقط امیدوارم او هم به سرنوشت سایر مدیران پرسپولس دچار نگردد و اجازه دهند چند سال در تیم مدیریت کند تا نتیجه آنرا را ببینند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بی ثبات بودن مدیران به فوتبال ایران ضربه زد؛ درویش باید چند سال در پرسپولیس بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی ثبات بودن مدیران به فوتبال ایران ضربه زد؛ درویش باید چند سال در پرسپولیس بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید