تصادف زنجیره ای در محور تاکستان - ابهر ، شب گذشته 3 کشته و 54 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ سال آرامش، در پی وقوع تصادف زنجیره ای در محور تاکستان- ابهر، تعداد مصدومان این حادثه به 54 نفر رسید که 3 تن از هم وطنان نیز در این تصادف زنجیره ای جان خود را از دست دادند. این تصادف در پی کولاک و بسته شدن راه ها، شب گذشته در محور تاکستان- ابهر در محدوده، ضیاءآباد رخ داد.

تصادف زنجیره ای در محور تاکستان - ابهر ، شب گذشته 3 کشته و 54 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سال آرامش زنجان، در پی وقوع تصادف زنجیره ای در محور تاکستان- ابهر، تعداد مصدومان این حادثه به 54 نفر رسید که 3 تن از هم وطنان نیز در این تصادف زنجیره ای جان خود را از دست دادند. این تصادف در پی کولاک و بسته شدن راه ها، شب گذشته در محور تاکستان- ابهر در محدوده، ضیاءآباد رخ داد.

مجتبی لشگری، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین نیز در گفت وگو با خبرگزاری وبلاگ سال آرامش قزوین گفت : ساعت 16 و پنجاه و هشت دقیقه عصر روز 22 اسفند ماه طی یک تماس تلفنی با مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی استان قزوین ازتصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین - زنجان واقع در یک کیلومتری محدوده ضیاءآباد اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله بعد از تماس، تیم عملیاتی مرکز فوریتهای پزشکی استان قزوین با 5 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس وارد عمل شدند و مصدومان این حادثه به 4 بیمارستان ، امیر المومنین خرمدره ،بیمارستان امدادی ابهر و بیمارستانهای شفا و تامین اجتماعی تاکستان منقل شدند ،که بعلت برفگیر شدن معابر این ماموریت سخت، 8 ساعت بطول انجامید .

لشگری از بهبود و ترخیص بیشتر مصدومان این حادثه اطلاع داد و گفت بجز چند نفر که دچار سرما زدگی و ترومای خفیف هستند، حال الباقی مصدومان حادثه بهبود یافته و ترخیص شده اند.

لشگری هم چنین از انتقال40 مسافر در راه مانده این محور توسط آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث به مکان های امن اطلاع داد و با ابراز امیدواری از شاهد نبودن چنین تصادفاتی، گفت: متأسفانه علیرغم اطلاع رسانی های اجرا شده، بعضی از هموطنان موارد ایمنی را رعایت نکرده و بدون همراه داشتن تجهیزات موردنیاز و با حضور در جاده ها جان خود و عزیزان خود و همچنین دیگران را به خطر انداخته اند.

منبع: جام جم آنلاین

به "تصادف زنجیره ای در محور تاکستان - ابهر ، شب گذشته 3 کشته و 54 مصدوم برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای در محور تاکستان - ابهر ، شب گذشته 3 کشته و 54 مصدوم برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید