ببینید شهرهای معروف جهان از فضا چه شکلی هستند!

به گزارش وبلاگ سال آرامش، عکس های هوایی از شهرها

یکی از آرامش بخش ترین لحظات در شبانه روز زمانی است که آفتاب غروب می نماید و نورهای شهرها همانند ستاره هایی از فضا میدرخشتند. از همین رو ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم مجموعه از عکس های هوایی از شهرهای مختلف در سراسر جهان که به وسیله عکسان فضایی گرفته شده را انتشار دهیم. شما در بین چندین عکسی که در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد عکس هایی از شهرهای دبی، بانکوک، توکیو و نیویورک خواهید دید که رنگ های نارنجی، آبی، سبز و سفید قابل دیدن هستند. این عکس های هوایی زیبا از کلان شهرهای جهان که مانند شبکه های نورانی به هم پیوسته می درخشند، به وسیله یک خلبان بریتانیایی گرفته شده اند که تقریبا به مقدار ده بار سفر به دور ماه مسافرت نموده است. این عکس های حیرت انگیز که از عرشه پرواز گرفته شده اند مکان های مشخصی از جهان را از نمای بالای زمین نشان می دهند.

ببینید شهرهای معروف جهان از فضا چه شکلی هستند!

بارسلونا

تصویری از هوایی از شهر بارسلونا! شهری که نمونه شاخص استاندارد شهرسازی است و نمای آن در شب جلوه ویژه ای را به وجود آورده است.

لندن

تصویری جالب و دیدنی از شهر لندن که از فراز آسمان های این شهر انگلیسی گرفته شده است.

استرالیا

برلین

دبی

نمایی از شهر دبی در شب! نخل دبی که به صورت آرایشی دایره وار در آب های خلیج فارس گسترده شده است و جلوه ویژه ای را به وجود آورده است.

شبه جزیره ایبری

استانبول

شهر استانبول شهر دوست داشتنی و مورد علاقه همه اقشار جامعه! شهری که پر از راز و داستان است و می تواند برای مسافران تمام آن چیزی باشد که برای یک سفر مورد احتیاج است.

میامی

نیویورک

قطر

شانگهای

شانگهای! شهری پر از شور و هیجان که می تواند برای گردشگران و تاجران مقصدی فوق العاده بی نظیر باشد. تصویر هوایی این شهر هم نشان دهنده هیجانی که در آن وجود دارد نیز می باشد.

یوتا

بانکوک

تصویری از آشفتگی های شهر بانکوک! شهری پر از شلوغی و هیجان های به یادماندنی که از پشت شیشه عکاسان فضایی به راحتی قابل مشاهده است.

کانادا

قطر

امارات متحده

منبع: الی گشت

به "ببینید شهرهای معروف جهان از فضا چه شکلی هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید شهرهای معروف جهان از فضا چه شکلی هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید