با توجه به ارایه خدمات ملی؛ باید پرواز های بین مازندران و منطقه ها دیگر کشور راه اندازی گردد

به گزارش وبلاگ سال آرامش، خبرگزاری خبرنگاران- سید محمود حسین پور، توسعه توریسم، تجارت، صادرات محصولات تولیدی، کشاورزی و صنعتی استان با توسعه حمل و نقل هوایی و دریایی تسریع خواهد شد .

با توجه به ارایه خدمات ملی؛ باید پرواز های بین مازندران و منطقه ها دیگر کشور راه اندازی گردد

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درساری، ، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در ملاقات با امیر مکری، مدیر عامل فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، با بیان این که طرح توسعه فرودگاه های مازندران یک هدف گذاری توسعه ای است، اضافه کرد: با وجود کشورهای متعدد در همسایگی مازندران، باید در سایه برنامه ریزی و تحرک مناسب، سهم استان از بازارهای هدف بیش از پیش افزایش یابد و از جمله برنامه هایی که حسب دستور رئیس جمهور محترم، در دستور کار ما نهاده شده است، توسعه جهانگردی است.

استاندار تقویت بیش از پیش جابجایی جهانگرد و تجار به وسیله توسعه حمل و نقل هوایی و دریایی را یک ضرورت برای رشد مالی مازندران دانست و یادآور شد: توسعه توریسم، تجارت، صادرات محصولات تولیدی، کشاورزی و صنعتی استان با توسعه حمل و نقل هوایی تسریع خواهد شد.

وی فقدان پرواز صبح به مرکز استان برای مدیران، اساتید دانشگاه و پزشکان را یکی از مسائل مهم استان در این حوزه دانست و گفت: در مازندران بدلیل نهاده شدن مرکز استان در جهت طولی و وجود ترافیک طولانی مدت می بایست تاکسی هوایی بین غرب و شرق استان برقرار گردد که این ظرفیت مهم با توجه به وجود 3 فرودگاه در مازندران امری میسر است و نگاه ما این است که این مهم، تحقق یابد.

حسینی پور، ادامه داد: استان مازندران ازمناظرطبیعی بسیار زیبایی برخوردار است و با ایجاد جهتهوایی بین دریا و جنگل می توان زمینه التذاذ مردم و رونق مالی و توسعه جهانگردی را فراهم کرد.

استاندار، اضافه کرد: با توجه به ارایه خدمات ملی؛ باید پرواز های بین مازندران و منطقه ها دیگر کشور راه اندازی گردد و پروازهای بین المللی نیز در برنامه کاری استان قرار گیرد و برای تحقق این مهم؛ در راستای تقویت روابط با کشورهای همسایه می توان از ظرفیت های استانی و تجار و سرمایه گذاران استفاده لازم را ببریم.

امیر مکری، مدیر عامل فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور نیز در این ملاقات گفت: باند فرودگاه رامسر با یاری وزیر سابق راه و شهرسازی مورد بهره برداری نهاده شد و در حال حاضر طرح توسعه ترمینال این فرودگاه در حال انجام است و جاده دسترسی جوادالائمه به فرودگاه ساری مهم ترین پروژه مرکز استان دارای پیشرفت خوبی است و به احتمال زیاد تا دهه فجر سال جاری، این پروژه مهم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "با توجه به ارایه خدمات ملی؛ باید پرواز های بین مازندران و منطقه ها دیگر کشور راه اندازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با توجه به ارایه خدمات ملی؛ باید پرواز های بین مازندران و منطقه ها دیگر کشور راه اندازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید