انچه باید در خصوص استخر شیشه ای مجموعه ممارت بدانید

به گزارش وبلاگ سال آرامش، از ساخت استخر شیشه ای استودیو ساختمانی ممارت چه میدانید ؟!

در طراحی های نو حضور آب و شیشه به عنوان دو المان تاثیرگذار، پر رنگ شده است.

انچه باید در خصوص استخر شیشه ای مجموعه ممارت بدانید

اجرای استخر شیشه ای جلوه ای خاص و زیبا به ساختمان ها می بخشد.

جهت نصب و اجرای استخر شیشه ای از شیشه های نشکن لمینت یا شیشه سکوریت(از برترین برندهای ایران همچون ایمنی شرق و ایمنی خراسان ، ونوس) با ضخامت های مختلف استفاده می گردد که توان و تحمل بالایی در برابر ضربه و فشار زیاد را دارد بنابراین به راحتی می توان با نصب در دیواره ها و یا کف فشار وارده را تحمل کرد.

طراحی استخر شیشه ای به قدری اهمیت دارد که ممکن است زیبایی خانه شما را در انتخاب طرح استخر شیشه ای شما سنجیده گردد.

هزینه خرید تجهیزات جکوزی و استخر در سال 1401

وان های جکوزی در چند سال اخیر وارد بازار شده اند و احتمالاً اغلب شما نمونه های کوچک و بزرگی از آن را داخل استخرها و باشگاه های ورزشی دیده اید. برای استفادهٔ مداوم و روزمره در داخل منازل مسکونی وان های جکوزی در سایزهای مختلف خانگی نیز تولیدشده و به بازار عرضه شده اند و نکات خرید جکوزی و رعایت آن بسیار مهم است. این وان ها نسبت به وان های معمولی خیلی گران تر هستند و قابلیت نصب دوش را نیز ندارند.

شما می توانید در سرویس بهداشتی و حمام خود به جای وان ها، از وان جکوزی بهره ببرید. طول وان ها معمولاً استاندارد است که با قد یک انسان بالغ برابری می نماید، اما وان های جکوزی می توانند فضای کمتری را به نسبت وان های معمولی اشغال کنند. بعلاوه در برخی موارد که در حمام فضای کافی وجود دارد می توان از کابین دوش در کنار وان جکوزی استفاده نمود.

هزینه ساخت استخر تفریحی در سال 1401

رعایت ضوابط طراحی استخر تفریحی و خانگی، برای آپارتمان ها، برج ها و مجتمع های مسکونی یکی از فاکتور های بسیار تاثیرگذار در زمان فروش و اندازه فروش است.

برای رعایت ضوابط مربوط به طراحی استخر خانگی باید مجموعه ای از ضوابط را رعایت کرد.

از جمله ضوابط مقدماتی که بسیار حائز اهمیت هستند یکی گرفتن جواز از شهرداری و دیگری بستن قرار داد با یک پیمانکار با تجربه است.

محل احداث استخر، نوع استخر، ابعاد و شکل استخر، طراحی فضای اطراف استخر، رعایت ضوابط مربوط به ساخت استخر، ضوابط مربوط به ایمنی استخر از جمله مواردی هستند که بعد از انتخاب یک پیمانکار خوب اهمیت دارند.

هزینه ساخت جکوزی در مشهد در سال 1401

شاید برای شما جالب باشد که امروزه یکی از احتیاج های اساسی ساختمان های لوکس و باغ ویلا داشتن جکوزی است. جکوزی همچون استخر یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات یک مجموعه است که میتوانید اوقات خوشی را در ان سپری نمایید. با توجه به اندازه استرسی که افراد در طول روز تجربه میکنند میتوانند اخر وقت به واسطه جکوزی و آب گرم با فشار، این خستگی ها را از بدن خود خارج کنند.

حال باید به این نکته بپردازیم که اصولا هزینه ساخت جکوزی در مشهد به چه پارامتر هایی بستگی دارد ؟

هزینه ساخت جکوزی در مشهد، با توجه به اجزا و قطعات مورد استفاده در آن، روش های ساخت فیزیکی حوضچه، آماده و پیش ساخته بودن جکوزی، انواع تجهیزات و برندهای مورد استفاده و ابعاد و سایز جکوزی متغیر می باشد.

گروه مهندسین ممارت، قدمتی بالغ بر 15سال تجربه، هنر و تخصص را در دل خود جای داده است . اکنون با تکیه بر تجارب گذشته و با استفاده از تکنولوژی روز جهان در جهت رضایتمندی هر چه بیشتر کارفرمایان، اقدام به ارائه و اجرای طرح های مدرن و منحصر به فرد در مورد ساخت استخر، ساخت سونا و جکوزی، ساخت باغ و ویلا، پروژه های عمرانی، ، مطابق سلیقه شما عزیزان کرده است .

ما در بخش استخر در زمینه ساخت استخر تفریحی در مشهد، ساخت استخر عمومی در مشهد، ساخت استخر باغ در مشهد، ساخت استخر آب درمانی در مشهد، ساخت استخر روی پشت بام، ساخت استخر بی انتها، ساخت استخر بی نهایت، ساخت استخر شیشه ای در مشهد، فعال هستیم.

یکی از مدرن ترین تکنولوژی های طراحی و ساخت استخر که برای اولین بار در کشور به وسیله گروه ممارت ارائه شده است، طراحی و ساخت استخر پیش ساخته فایبرگلاس، است که بصورتی مدرن و لوکس طراحی شده .

این نوع از استخرها علاوه بر قابلیت نصب بسیار سریع و امکان سفارشی سازی طراحی، عمر عملکردی بسیار بالایی را نیز دارا می باشند.

جهت مشاهده سایر مقالات میتوانید به سایت ممارت مراجعه نمایید.

و یا با شماره 09155133748 تماس حاصل فرمایید.

منبع: اتاق

به "انچه باید در خصوص استخر شیشه ای مجموعه ممارت بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انچه باید در خصوص استخر شیشه ای مجموعه ممارت بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید